JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

direktno na kapital…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


direktno na kapital…

čovjek ima pravo, pogledati izvješće 1H/2007 JDPL-a, pod komentarima objašnjeno pod 14. napomenom ostalo


vipy:

-JDPL PRODAJU KNJIZI DIREKTNO NA EQUITY, BEZ KNJIZENJA U PL, ”

U koju poziciju kapitala oni knjiže prodaju bez da prođe kroz RDG? Ne kužim baš…

ako firma redovno revalorizira imovinu (npr. brodove) onda se oni u bilanci vode po revaloriziranim (realnim tada) vrijednostima, pa se prodaja ne vidi kao kao prihod u RDG. imali smo ovu raspravu na ovoj temi odmah nakon izlaska 1H izvješća i poprilično ju ok prokomentirali. ne bi trebalo biti problem naći.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL?

No respect

a što se tiče redovnih prihoda i dobiti, kratki primjer:
ako brodar kvartalno prihodi 65M kuna a trošak mu je npr. 60M kuna onda zaradi 5M. ako mu se prihodi povećaju 30% na 85M a trošak mu je isti onda zaradi 25M (3 puta više). a ako mu se prihodi povećaju 100% (čisto primjer) na 130M onda uz isti trošak zaradi 110M (puno više 8-)). profitne marže se dramatično mijenjaju. a potencijal prihoda nam govori BDI.

pojednostavjeno, ali u tome je drama.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL?

Samo Jadroplov, slijedi značajna revalorizacija za 2007


Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL?

važna napomena: nisam ja knjigovodstveni autoritet, pa sve ovo svakao treba provjeriti. baciti pogled na AOP 96. po tome prčkaju samo JDPL i TNPL. i pogledati napomene iz JDPL izvješća – rijedak primjer gdje uprava daje dosta info.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Angelina The Great N (40,763 dwt, 13/23L, 1986-built) delivery Yosu 9-10 Oct, redel west Africa, $54,500 daily. (Cargill)

Omer Kaptanoglu (34,607 dwt, 12/19L, 1984-built) delivery Trincomalee 10-15 Oct, redelivery China, $43,000 daily. (Noble Chart)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


SLK: ” Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL? ” Samo Jadroplov

Mislim da je kolega u pravu.

Samo jedna napomena; mislim da trik kod brodara nije u buducoj imovini, nego u buducim prihodima.


Bosun: ” SLK: ” Jedino sam ja zaboravio koji brodari kako obračunavaju, a znam da je Tuna to skontao. Tko sve revalorizira? ATPL i JDPL? ” Samo Jadroplov ” Mislim da je kolega u pravu. Samo jedna napomena; mislim da trik kod brodara nije u buducoj imovini, nego u buducim prihodima.

Samo što je najbolji trik da trenutna tržišna vrijednost brodova daje najbolju prognozu budućih prihoda


nego u buducim prihodima.

Tako je! [diskotiranim]

TwinSpark: ” vipy: ” -JDPL PRODAJU KNJIZI DIREKTNO NA EQUITY, BEZ KNJIZENJA U PL, ” U koju poziciju kapitala oni knjiže prodaju bez da prođe kroz RDG? Ne kužim baš…” ako firma redovno revalorizira imovinu (npr. brodove) onda se oni u bilanci vode po revaloriziranim (realnim tada) vrijednostima, pa se prodaja ne vidi kao kao prihod u RDG. imali smo ovu raspravu na ovoj temi odmah nakon izlaska 1H izvješća i poprilično ju ok prokomentirali. ne bi trebalo biti problem naći.


Istina, ali ako prodaju brod moraju sve ono sto su knjizili na kapital provuci kroz p&l, prije prodaje trebaju raditi kako sada rade…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Noa (43,590 dwt, 13/26L, 1985-built) delivery cannakale 27 Oct-5 Nov, redelivery Atlantic, 3-4 months, $55,000 daily. (Oldendorff Carriers)

Oluja (42,584 dwt, 14/28.5L, 1996-built) delivery Malaysia spot, redelivery China, $58,000 daily. (North China Lines)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

New Report

Close