JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


flyer: ” Po jučerašnjim zaključnim cijenama: ATPL-R-A P/E*P/BV = 115,74 JDPL-R-A P/E*P/BV = 34,13 ” P/BV treba zamijeniti s P/NAV. Onda ćeš dobiti prave rezultate. Ovako si zbunio ljude[smiley2][smiley1]

Ovo je samo on što Graham kaže…

Ekipa,

GRAIN TRADER
30084 dwt
built 1979 Brodosplit,
sold to Croatian buyers – 7m$

tko li je to?

flyer:

Po jučerašnjim zaključnim cijenama:

ATPL-R-A P/E*P/BV = 115,74
JDPL-R-A P/E*P/BV = 34,13

P/BV treba zamijeniti s P/NAV. Onda ćeš dobiti prave rezultate. Ovako si zbunio ljude[smiley2][smiley1]


Pa onda daj P/NAV da se ne zbunjuju ljudi!


Ekipa,

GRAIN TRADER
30084 dwt
built 1979 Brodosplit,
sold to Croatian buyers – 7m$

tko li je to?

Tipujem na LPLH sudeći po starosti broda.

Hell is Empty and all the Devils are Here

Dry cargo fixtures
Tuesday 16 October 2007
TIME CHARTERS
Global Ocean (45,600 dwt, 14.25/31L, 1997-built) delivery Rio Grande prompt, redelivery Continent, $60,000 daily plus $900,000 ballast bonus. (The Rice Co USA)

Noa (43,590 dwt, 13/26L, 1985-built) delivery cannakale 27 Oct-5 Nov, redelivery Atlantic, 3-4 months, $55,000 daily. (Oldendorff Carriers)

Oluja (42,584 dwt, 14/28.5L, 1996-built) delivery Malaysia spot, redelivery China, $58,000 daily. (North China Lines)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Merlin (50,296 dwt, 14.5/26.9L, 2001-built) delivery worldwide 1 Nov-31 Jan, redelivery worldwide, 24Mnths, $53,000 daily. (WYLEX)

Sanko Phoenix (46,600 dwt, 1997-built) delivery Gibraltar spot, redelivery Spore/Jpn Rge, $66,750 daily. (Charterer not reported)

Protector (42,838 dwt, 13/23.5L, 1984-built) delivery Lagos 25-30 Oct, redelivery Black Sea, $49,000 daily. (Oldendorff Carriers)

Spar Topaz (39,072 dwt, 13.5/22L 13.5/20B, 1987-built) delivery Owendo 4 Oct, redelivery Continent, $51,000 daily. (Bunge)

Eastern Star (28,437 dwt, 13.9L(A), 1997-built) delivery worldwide 1 Nov-31 Jan, redelivery worldwide, 12 Mnths, $42,000 daily. (Korea Line)

Hanjin Bombay (27,327 dwt, 13/18.2L, 1995-built) delivery Singapore spot, redelivery Spore/Jpn Rge, $42,000 daily. (IHC Hong Kong)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


flyer: ” Po jučerašnjim zaključnim cijenama: ATPL-R-A P/E*P/BV = 115,74 JDPL-R-A P/E*P/BV = 34,13 ” irelevantno za rastuće firme. tu ne igra value investing, barba graham i buffet ne pale. nabavite literaturu martin zweiga i william o’neila pa prostudirajte malo o growth investingu, canslim metodi itsl..[smiley1]

Itekako je relevantno. Možda nekom nije, ali meni je. Niski (u odnosu na ostale iz sektora) p/e i p/bv nekom možda ne znači ništa, no svako ima pravo na svoje mišljenje….

Santana (50,209 dwt, 14/30.2L 14/27.7B, 2001-built) delivery Kaohsiung 28 Oct, redelivery China, $70,000 daily. (Tongli)

Fatma Ana (42,842 dwt, 13/23L, 1985-built) delivery USG 17-19 Oct, redelivery Med, $80,000 daily. (Armada Switzerland)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Marybelle (42,552 dwt, 13/22L 13/20B, 1987-built) delivery Gibraltar Spot, redelivery worldwide, 5 Mnths, $50,500 daily. (Armada Switzerland)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


budd: ” flyer: ” Po jučerašnjim zaključnim cijenama: ATPL-R-A P/E*P/BV = 115,74 JDPL-R-A P/E*P/BV = 34,13 ” P/BV treba zamijeniti s P/NAV. Onda ćeš dobiti prave rezultate. Ovako si zbunio ljude[smiley2][smiley1] ” Pa onda daj P/NAV da se ne zbunjuju ljudi!

Imam JDPL i ATPL pa evo komentara:

PODACI SE ODNOSE NA POVIJEST I BEZVRIJEDNI SU (AKO CES KUPOVATI NA TEMELJU TOGA), POGLEDAJ FI IZVJESCA ZA 6 MJESEC!

-JDPL KNJIZI USKLADE BRODOVA NA EQUITY I ZATO IMA PUNO BOLJI BV
-JDPL PRODAJU KNJIZI DIREKTNO NA EQUITY, BEZ KNJIZENJA U PL, AKO VEC SE RADE OVAKVE ANALIZE OVI ADJUSTMENTI SU NEOPHODNI (STAVITI PRODAJU BRODA U PL)

-ATPL NE RADI REVALORIZACIJU BRODOVA

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


-JDPL PRODAJU KNJIZI DIREKTNO NA EQUITY, BEZ KNJIZENJA U PL,

U koju poziciju kapitala oni knjiže prodaju bez da prođe kroz RDG? Ne kužim baš…

I'd rather have 1% of the effort of 100 men than 100% of my own effort

New Report

Close