Tankerska trenutno nema namjeru kupovati Jdpl. To za cijenu ove dionice treba biti samo plus, da me ne napadate bez veze. Nek su vozarine visoko, samo to je bitno..
Ovo je odlicna vijest.
.
Pazite, ja iz ovoga iscitavam da Pavlovic nije htio dati firmu za dzabe, inace bi Tankerska sigurno itekako bila zainteresirana. To je Tankerskoj core business, para imaju na lopate…
.
To je kao da ja koji se bavim gradnjom i/ili kupoprodajom nekretnina kazem da nisam zainteresiran za kupnju nekretnine u pola trzisne cijene… mos mislit sto ne bih bio zainteresiran. Ali ako mi nekretninu nudis po fer cijeni onda je to druga prica.
Dobra vijest ako je provjerena. Gdje tankerska prođe trava ne raste. Uz ovakav rast vozarina pozitivni kvartali dolaze. 100k eura ovdje napravi up 20% to smo vidjeli prije koji dan. Izgleda da dolazi na naplatu ova globalna situacija. Vrijeme je za pozitivan ciklus.
Deda može napravit dokap pa ko voli nek izvoli,plinaši će ove i iduće godine donijeti znatnu dobit,a supramaxi mogu samo rasti zbog problema u sueskom kanalu,ali što i kažete ako ostane ovakva cijena na burzi uz dobru dobit,mogao bi p/NAV BITI I 0,2..mada sam ja uvjeren da će ove godine biti dokap jer im treba novac za ro ro brod..40% od ukupne vrijednosti,ostalo će dati Eu..zato kažem..neće Deda dati jdpl ispod 15 eur..zato je doveden tu da podigne firmu iz pakla i postigne dobru cijenu za prodaju..
Moto dede je sreća prati hrabre, voze gdje neće nitko 🙃 cijena na burzi duplo manja. Ciljani raspon od 12-15 će vrlo brzo ako ovako nastavi rast vozarina do tad Miljenko skuplja…
Da..tako je..voze u crvenom a uskoro i u crnom moru..tu su premije rizika ogromne+odlična dobit od plinaša..i eto love..samo da Huti ne pogode brod😅😅
Deda je napravio odličan posao za ova dva stara broda..nakon sto odrade Pripuzovo staro željezo za Tursku..idu u Crno more po ukrajinsko žito..zarada je enormna a i ako ih potope svakako će za 4-5 godina u rezalište..jdpl je odlično iskoristio krizna žarista za dodatnu zaradu..
I sad uzmite da će imati dobit cca 4-5 milja ove godine..to je realna cijena dionice od 18 eur..samo dobit od plinaša ce ove godine biti čisto 2,5-3 milje eura..a za bulkere ćemo vidjet..ali sigurno nece raditi sa gubitkom..tek ce se sada zakuhati oko Sueza..tako da je ova cijena od 9 eura smijesna..ali posto nam je i burza smiješna onda se nemamo čemu čuditi..
Knjiga narudžbi za bulkere najmanja u 30 godina..brodogradilišta zaokupljena sa gradnjom vojnih brodova i tankera..mislim da se brodarima smiješe godine exstra zarade..jos ako se zatvori Suez..samo nebo će biti granica..
Ne mora se Suez ni zatvoriti, dovoljno je da ova situacija potraje, vec ce i sami predstojeci sezonalni rast demanda uciniti svoje. Tome ustvari vec i danas svjedocimo, a trziste je tek krenulo sa sezonalno najnize tocke u godini.
.
Na grafu u prilogu se zorno vidi brutalan pad ukupnog prometa Suezom, a kako stvari trenutno stoje ovo stanje se nece samo tako razrijesiti – svjedocimo svakodnevnoj eskalaciji u Crvenom moru. Sa druge strane susa i redukcije u Panamskom kanalu ce potrajati u najmanje do druge polovice godine, kada njima krece kisna sezona (a kazu i da je pitanje hoce li jedna kisna sezona uopce biti dovoljna da popuni rezerve).
.
Futuresi nam govore da su kratkorocno gledano ocekivanja od trzista odlicna, vozarine za ovo doba godine su izuzetne (nevidjene zadnjih 20 godina, kako za koju klasu brodova).
.
Srednjerocno gledano je takodjer za ocekivati dobro i stabilno trziste, tako nam barem govore ove visoke 1y i 2y TC vozarine.
.
I trece, povecana aktivnost na second hand tezistu brodova i konstantan rast vrijednosti brodova iz tjedna u tjedan nam daje za pravo i dugorocbo ocekivati dobro trziste, takva su barem ocekivanja brodarskih kompanija koje te brodove kupuju.
Nagađa se ako Izrael napadne Rafah da ce odmetnuti hamasovci gadati sve brodove u Suezu i potpuno zatvoriti Sueski kanal..imam neki feeling da bi vozarine ove godine mogle eksplodirati..ma nije tankerska bezee preuzela atpl..ne bi ih preuzeli da ne očekuju veliku zaradu..očito imaju neki inside..ali sve upucuje na daljnji rast vozarina
Ne vjerujem tu u nikakav inside, jednostavno imaju analitičare koji prate tržište. Ako je tvoja kompanija normalno je da nećeš krasti i cilj je da raste i ima dobit, na nafti su zaradili novce i sad ih plasiraju u ono što je ispod cijene. Kad nije tvoje onda izvlačiš lovu cuclaš managerski ugovor, pozoveš se na volativnost tržišta pad dolara još koja floskula i idemo dalje. Pavlović bi trebao podignuti kompaniju izvlačenjem poticaja te koji kvartal plusa spojiti uz bolje ugovore zatim prodati i nastaviti sa mirovinom.