Prosjecan P/NAV ovih svjetskih velikana je 0,99… to je 3 puta vise nego sto imamo ovdje na JDPL.
Znam da se ovdje na forumu puno diskutira o vaznosti NAV-a. Kriticari tvrde da je NAV nevazan ako osnovno poslovanje nije uredno poslozeno – profitabilnost, dug i slicno. Medjutim, vazno je ovdje stvari staviti u kontekst ocekivanog preuzimanja. Kupac ovdje kupuje imovinu, ne kupuje biznis. Kupca ovdje ne zanimaju oni uobicajeni pokazatelji profitabilnosti poslovanja, njega zanima samo da jeftino kupi rabljeni brod. Brodarstvo je genericki biznis, kupac iz branse ce nakon preuzimanja ovu firmu zacas uklopiti u svoj portfelj – uoravu ce razrijesiti duznosti, flotu obnoviti, dugove raspetljati, neucinkovito trosenje restrukturirati… Tako da ovdje sa pravom gledamo taj nesretni P/NAV kao ustvari trenutno najvazniji pokazatelj.
Po meni je uz presmiješnu cijenu na burzi znakovito i to da će privatizaciju jdpl pratiti i ekipa iz Eu zbog apliciranja sredstava iz Eu fondova za električni putnički ro ro brod..to nam garantira da neće biti muljaže i dogovora oko cijene i da će sve biti transparetno..na atpl su izveli dobar manevar..mada su i nju preuzeli.po duplo većoj cijeni nego je sada jdpl kad se računa p/nav..
Zadnjih 10 dana protrgovano je vise od 15.000 dionica. To je prilicno. Kupuju vecinom ovi ispod top 10.
Uzet cu novu knjigu dionicara. Ima li netko staru od prije par mjeseci pa da usporedimo?
Bitno je da je jdpl konsolidirao poslovanje i da će ove godine raditi sa plusom,da nema ovih plinaša onda bi ova cijena bila fer,ali sa plinašima je debelo podcijenjena..
Tankerska trenutno nema namjeru kupovati Jdpl. To za cijenu ove dionice treba biti samo plus, da me ne napadate bez veze. Nek su vozarine visoko, samo to je bitno..
Tankerska trenutno nema namjeru kupovati Jdpl. To za cijenu ove dionice treba biti samo plus, da me ne napadate bez veze. Nek su vozarine visoko, samo to je bitno..
Kolega, hvala na informaciji… ovo je svakako dobra vijest!