https://eho.zse.hr//fileadmin/issuers/JDPL/FI-JDPL-634ac9acd9b6bedf71d76433ff0f7d32.zip;
Evo ga napokon.
Dobit 110mil kn.
Najusila je Atlanska zlatku koku.
Jeli tko u izvjescu da dokapitalizacijom zele kupit dva nova broda za rasuti teret.
Zna deda da uskoro dolazi vrijeme za bulkove.
Za brod Trogir traju pregovori za prijevoz kamena Split-Genova-La Spezia za 20tis $. I to na 1+1 godinu.
Jeli tko u izvjescu da dokapitalizacijom zele kupit dva nova broda za rasuti teret.
Zna deda da uskoro dolazi vrijeme za bulkove.
Za brod Trogir traju pregovori za prijevoz kamena Split-Genova-La Spezia za 20tis $. I to na 1+1 godinu.
2 000 000 novih dionica po 15 eura bi bio optimum nekakav 🤤🤔
Deda u tišinu kuje planove
Ne znam kad će doći vrijeme bulkova, jer vozarine su u kaosu i ne nazire se preokret nažalost.
Panamaxi samo na 8.000 USD, Cape na 13.000
NI 2024. ništa bolje.
Da ali ovaj vozi kamen po 20 000 $ i staro zeljezo koje je unaprijed dogovoreno po povoljnijoj tarifi kao i plin, pa sad valjda će deda izvuć lovu negdje do boljih dana.
https://www.seebiz.eu/tvrtke/cios-grupa-ostvarila-rekordni-poslovni-rezultat/293275;
Koliko mi je poznato Pripuz je ozbiljno zainteresiran za dokapitalizaciju.
Video na kraju, brod svaki plaćen 23 milje a vrijedi 28. Idu nove investicije, dokap. Uglavnom sve ispričano. Cijena 10 zabetonirana na čekanju, pavlovic mantra isto umorio se, kako je ova 2 naboa LPG ne zna ni on. Pratimo dalje
Decki, ovaj moj gornji post je sarkazam, nisam mislio da moram to posebno napominjati.
.
@diokidina prica bajke, covjek ne razumije ni osnovne stvari.
.
Prvi kvartal je bio minus, kako stvari stoje drugi kvartal ce biti oko nule, treci blagi plus, cetvrti nesto izmedju drugog i treceg. Sve u svemu nista.
Q2 gubitak 800 kila, kumulativ H1 minus 2,5 milijuna.
.
Ova moja prst/palac procjena je i dalje aktualna:
“Prvi kvartal je bio minus, kako stvari stoje drugi kvartal ce biti oko nule, treci blagi plus, cetvrti nesto izmedju drugog i treceg. Sve u svemu nista.”