Oni već naručili 2+1 broda u Kini, a dokap još u šumi, ovo je za anale…ali stvarno…
No further comment..
Taman kada ti NOVI brodovi stignu za 2-3 godine, vjerojatno će buknut nova kriza u Dry Bulku…
Ideje naše, a pare vaše…tj. od dokapitalizatora…a divka, a povrat na investiciju, a…ma nema
veze.. sve su to već računali oni koji upucavaju lovu u ovu firmu…
Sad znamo dvije stvari:
1) interes je dovoljno velik i dokap prolazi
2) novi većinski vlasnik slaže se s narudžbom novogradnji. Ili možda imamo hrpu malih koje se ne pita. Ne znam ni sama što je bolje.
Ne znamo isto dvije stvari:
1) koliko nude novi dioničari
2) ništa o cijeni novogradnji
Ja bih rekla da će ići po 25-30 kuna. I da ćemo imati novog pretežnog vlasnika.
Taman kada ti NOVI brodovi stignu za 2-3 godine, vjerojatno će buknut nova kriza u Dry Bulku…
Ideje naše, a pare vaše…tj. od dokapitalizatora…a divka, a povrat na investiciju, a…ma nema
veze.. sve su to već računali oni koji upucavaju lovu u ovu firmu…
To ti iz graha naričeš ili opet vidiš nešto što ne postoji?
Ne znamo isto dvije stvari:
1) koliko nude novi dioničari
2) ništa o cijeni novogradnji
Ja bih rekla da će ići po 25-30 kuna. I da ćemo imati novog pretežnog vlasnika.
što ako novac od dokapa ne bude dovoljan za kupnju ta 2-3 nova broda? bi li novi vlasnik mogao napraviti novi dokap uz isključenje ostalih dioničara? ili odigrati slično kao kod dlkv pod sličnom izlikom-brodovi su ugovoreni, para nema i takav dokap (spajanje dionica) je jedini izlaz da firma ne propadne?
Jel se samo šališ ili stvarno nista ne razumijes…
Naravno da nema novaca za platit novogradnje, one ce se financirat kreditom.
Ne moze se raditi dokap bez blagoslova drzave koja ce, nakon fokapa, imat 29% vlasnistva jer dokap treba izglasat GS sa 75% prisutnih glasova.
Novogradnje su tek ugovorene, nisu jos izgradjene i jos ne postoji obveza za njih i to barem sljedecih 1g. U medjuvremenu se moze odustat od novogradnje, preprodat slot i tisuce drugih kombinacija prije same isporuke.
Drustvo naruci brodove, a ti zelis prikazat da zbog toga ide u stecaj, kao da drustvo dobija samo dugove a imovina/brodovi ne vrijedi nista..
…za razliku od tebe ja mislim da ocekuju duze vrijeme dobrih vozarina i super priliku za pomladjivanje flote…
I da, vidjet ces nakon q3 i q4 kako firma propada sa min 40 mil kn dobiti nakon oporezivanja…
Ne znamo isto dvije stvari:
1) koliko nude novi dioničari
2) ništa o cijeni novogradnji
Ja bih rekla da će ići po 25-30 kuna. I da ćemo imati novog pretežnog vlasnika.
što ako novac od dokapa ne bude dovoljan za kupnju ta 2-3 nova broda? bi li novi vlasnik mogao napraviti novi dokap uz isključenje ostalih dioničara? ili odigrati slično kao kod dlkv pod sličnom izlikom-brodovi su ugovoreni, para nema i takav dokap (spajanje dionica) je jedini izlaz da firma ne propadne?
Može temeljem postojeće skupštinske odluke iz 2019. Ni ne treba mu nova.
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-02febdad72dd5c3d43503574e90b43b6.pdf
znači pametni će se nakrcati po 25 kn…a oni drugi plaćaju na burzi 100% skuplje. ovdje se odlično vidi razlika između onih koji znaju zaraditi i onih koji tone znaju
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-02febdad72dd5c3d43503574e90b43b6.pdf
znači pametni će se nakrcati po 25 kn…a oni drugi plaćaju na burzi 100% skuplje. ovdje se odlično vidi razlika između onih koji znaju zaraditi i onih koji tone znaju
pametni znaju kako i na koji način uložiti.oni drugi plaćaju 100% skuplje na burzi. svakom prema sposobnostima 👍
https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/JDPL/COI-JDPL-02febdad72dd5c3d43503574e90b43b6.pdf
znači pametni će se nakrcati po 25 kn…a oni drugi plaćaju na burzi 100% skuplje. ovdje se odlično vidi razlika između onih koji znaju zaraditi i onih koji tone znaju
pametni znaju kako i na koji način uložiti.oni drugi plaćaju 100% skuplje na burzi. svakom prema sposobnostima 👍
upravo tako…sposobni ulagači su došli do 55% firme po vjerojatnih 25 kn…oni drugi na burzi plaćaju duplo više
Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.
Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.
Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:
PERISTIL 52K 2010
S.DUJAM 52K 2010
SOLIN 51.5K 2012
Procjena NAV-a 13.8.21.
Solin 51.5k 2012 13 m$(nema BWTS)
Peristil 52k 2010 11m$
S.Dujam 52k 2010 11m$
Trogir 44k 2001 7 m$
Split 42k 1998 5 m$
Ukupno flota 47m$+pos.zgrada 6 m$=53 m$*6.38=338 m kn
Cash 10 m kn
Sveukupno 348 mkn, a obveze 321 m kn.
27 mkn:1.636 m dionica=16 kn po dionici.
NAV=16 kn po dionici
Javila se 3 velika ulagača za sve ponuđene dionice i 10 manjih ulagača za dio ponuđenih dionica po minimalno 25kn/share…koje budale i amateri, a NAV 16kn…LOL 🙂