JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolega mitkko, vi ste naumili ici u dokap, a pisuci ovdje zapravo sami sebi poskupljujete dionicu. 🙂

Sala mala, a sad zaistac…

Ukoliko je dokap realan, nefingiran, onda nitko sa strane nema sanse. Tu ide otvaranje koverti, i onaj tko je u kombi dobiva pravu info i posao.

Nikad nije bilo drukcije. A lijepi obicaji se ne napustaju.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Budfox, nisi mi bas jasan – hoces reci da kada ja nesto napisem onda je to navlacenje, a kada ti nesto napises onda je to sta? Izrazavanje tvog misljenja? Ja barem svaku svoju tvrdnju ili misljenje argumentiram, i to kako kazes toboze strucnim terminima. Prvo da te pitam – kako si ti zakljucio da su ti moji termini “toboze” strucni, a ne mozda samo strucni, bez ovoga toboze. Da se potrudis nauciti pokoji taj strucni termin onda bi mozda drugacije gledao na stvari i ne bi ti svi drugi bili krivi za tvoje osobne promasaje.

 

Ako se ne slazes sa argumentima onda je pozeljno da das neke svoje teze i isto tako ih argumenturas, onda imamo konstruktivnu raspravu. Ovako ti je ovo skroz bezveze.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

@kupoprodaj,

To je jasno. Ako ima netko tko zeli preuzeti Jdpl za 55 milijuna kuna to je gotova prica i mali tu nemaju sto sudjelovati.

Isto tako ako takvoga nema, propadne dokap.

Ne znam koliko trenutna trzisna cijena utjece na dokap. Prometi su toliko mali da se tu nista niti ne moze zakljuciti.

Prometi su mali jer svi cekaju rasplet dokapa. Ako dokap prodje cijena ce rasti, ako ne pridje ce kratkorocno pasti do Fi ta Q3 kada ce opet rasti, tako ja to vidim.

 

Ne znam kako vi mozete pisati na ovom forumz, ovo je strasno lose, jos uvijek nisu nista popravili pa zakljucujem da ni nemaju namjeru popraviti. A ova cenzura i mideriranje na ovom forumz su prica za sebe. Ne muslum vise ovdje pisati, htio sam samo reagirati na ove komentare kolege Budfoxa. Nije mi samo jasno zasto tamo na drugim forumz ne puse takve stvari. Vidim da se ovdje skupilo dosta istomuslhenika pa mu je vjerojatno zbig toga ovdje lakse izraziti svoje misljenje. Uvijek je lakse kada si clan neke grupe, onda nastupa ona famozna podijeljena odgovornost iza koje se uvijek mozes sakriti.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Kolega mitkko, previse sve dozivljavas osobno, a inace si ok lik. Upucao si ovdje neku lovu i sada drvlje i kamenje po svima koji se usude uputiti bilo kakvu kritiku.

Znam to, jer sam i ja prije bio takav na ATPL i slicno…Ono, to je moja firma, sta je tko ima napadati i slicno itd… Ali to je samo papir i ako nisi vecinski vlasnik uglavnom drugi upravljaju sa tvojom imovinom, a znas kako to obicno tada zavrsi.

Inace, zelim to sve najbolje i da ti investicija uspije, ali stvarno, a ja samo ponekad nabrojim sve rizike za ostale da se ne povedu za guruima na forumima.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Kolega Budfox, ajde pogledaj zasto sam ovdje danas reagirao. Ne zbog ove firme, vec zbog toga sto si mene isao vrijedjati na osobnoj razini.

Pogledaj sta si napisao:

Koliko dnevno zaradjuje brod kada je u ovakvoj situaciji?

Molio bih eminentne strucnjake da malo pojasne. Tu se razbacuje sa pojmovima o operativnih 365 dana, a ovo je na kraju dana opet državna neučinkovita firma, što i prometi na burzi potvrđuju koliko im ljudi vjeruju…

 

Prvo sarkasticni komentar gdje se nasladjujes sto se na brod uvukla korona i sto zbog toga ne plovi. Onda prozoves mene kao “eminentnog strucnjaka” (tako me posprdno zove tvoj drug Lapad) da ti to pojasnim, i onda naivno konstatiras kako se ja razbacujem sa tvrdnjom da JDPL ima 365 operativnih dana, a znas da to nije istina i da ja to nisam rekao u tom kontejstu (namjerno iskrivljujes cinjenice da bi mene oblatio), i onda jos malo blata kako je ovo drzavna firma pa onda zato sigurno nista ne vrijedi, i onda za kraj opet iskivljavanje cinjenica kako mali promet potvrdjuje da ova firma nista ne vrihedu, a jasno ti je da je na cijeloj ZSE uzasno mali promet, a ovih dana na JDPL pogotivo jer svi cekaju da prvo vide kako ce se odigrati dokap.

 

Jel vidis koliko si malicioznih gluposti uspio natrpati u jedan kratki post? I kako da onda ne reagiram?

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Vidim da konstatiras da imas misiju stititi prosjecnog citatelja ovog foruma od forumskih gurua tako sto ponekad nabrojis sve rizike neke firme.

 

Pa daj molim td navedi mi ovdje koji su to rizici osim sto je ovo drzavna firma pa zato nista ne valja i sto im se korona uvukla na brod. Vise sam ja rizika nabrojao i argumentirao nego sto si ti, a ja valjda eto navlacim ljude da kupe ovu dionicu.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Mitkko, iz moje dvije tri recenice ti si slozio knjigu konstrukcija, ali ne da mi se vise trositi rijeci, jer mi se vise ne raspravlja s tobom

 

Ja nisam u rangu vas znalaca i gurua koji vrijedjate sve ostale na forumu, ali publika sve to vidi. A uostalim i prometi sve govore, a i dalje mislim isto o ovoj firmi, kao i vecina ljudi uostalom i zato cu ponoviti:

 

– cijena je trenutno nerealno visoko s obzirom na neizvjestan dokap

– ako dokap po 25 kn ne prodje, slijedeci dokap ide po 10 kn, a ti NAV od 85 kn mozes objesiti macku o rep

– ako dokap kojim slucajem prodje po 25 kn, direktor je izjavio da odmah narucuju 2-3 nova broda, sto je po meni suludo, s obzirom na neizvjesnost sektora i vidi se da ne zna posao

-Stanje na brodovima JDPL je lose vec godinama, sto potvrdjuje i ovaj zadnji clanak, a bilo ih je i prije(ne da mi se sada traziti)

– firma je trenutno u vecinskom drzavnom vlasnistvu, a drzava je los gospodar, bila i bit ce

 

Eto decki, toliko od mene i sretno sa ulaganjem i dokapom.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

lapad, 13.08.2021. u 10:51

 





lapad, 29.07.2021. u 00:32



 

Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.

Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.

Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:

PERISTIL 52K 2010

S.DUJAM 52K 2010

SOLIN 51.5K 2012

 



 

Procjena NAV-a 13.8.21.

Solin 51.5k 2012 13 m$(nema BWTS)

Peristil 52k 2010 11m$

S.Dujam 52k 2010 11m$

Trogir 44k 2001 7 m$

Split 42k 1998 5 m$

Ukupno flota 47m$+pos.zgrada 6 m$=53 m$*6.38=338 m kn

Cash 10 m kn

Sveukupno 348 mkn, a obveze 321 m kn.

27 mkn:1.636 m dionica=16 kn po dionici.

NAV=16 kn po dionici

Pa bilo tko razuman tko pogleda tvoje brojeve vidi koliko je besmislena racunica naime ti 20 godina brod procjenjujes s nesto manjom tonazom 7mil dok brod star 11 godina s vecom tonazom procijenjujes 11 mil znaci da vrijednost broda u tih 10 godina razlike vrijedi po tvome manje od 4 mil $ sta je trenutna zarada jednogodnisnjih spot vozarina, da ne govorimo da je trenutna cijena izgradnje novog supramaxa trenutno 30 mil$, pa ti realno u 10 godina umanjis vrijednost mladog broda za 19 mil$, a onda u sljedecih 10 godina kad brod ide vec prema svom kraju umanjujes mu vrijednost za samo 4 mil $, covjek jedino se moze nasmijat kad vidi ovakve izracune.

Ignore : renči

BudFox3, 14.08.2021. u 04:34

Mitkko, iz moje dvije tri recenice ti si slozio knjigu konstrukcija, ali ne da mi se vise trositi rijeci, jer mi se vise ne raspravlja s tobom

 

Ja nisam u rangu vas znalaca i gurua koji vrijedjate sve ostale na forumu, ali publika sve to vidi. A uostalim i prometi sve govore, a i dalje mislim isto o ovoj firmi, kao i vecina ljudi uostalom i zato cu ponoviti:

 

– cijena je trenutno nerealno visoko s obzirom na neizvjestan dokap

– ako dokap po 25 kn ne prodje, slijedeci dokap ide po 10 kn, a ti NAV od 85 kn mozes objesiti macku o rep

– ako dokap kojim slucajem prodje po 25 kn, direktor je izjavio da odmah narucuju 2-3 nova broda, sto je po meni suludo, s obzirom na neizvjesnost sektora i vidi se da ne zna posao

-Stanje na brodovima JDPL je lose vec godinama, sto potvrdjuje i ovaj zadnji clanak, a bilo ih je i prije(ne da mi se sada traziti)

– firma je trenutno u vecinskom drzavnom vlasnistvu, a drzava je los gospodar, bila i bit ce

 

Eto decki, toliko od mene i sretno sa ulaganjem i dokapom.

Bravo, sve si lijepo naveo, napokon nekakvo konkretno razmisljanje. Bilo bi lijepo da je tvoje razmisljanje temeljeno na nekakvoj konkretnoj procjeni poslovanja, znas ono, nekakvoj analitici, da nije samo po osjecaju – ti “znas” da to ne valja. Ali ok, zadovoljit cu se i sa ovime.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

BudFox3, 13.08.2021. u 21:11

Ehh mitkko, kada nemas vise argumenata, napadas me ad hominem.

 

Koliko sam samo para spušio slušajući tvoje savjete,više ni ne znam..zadnji primjer je DLKV na 6kn i JDPL na 50kn…prije je to bila ATPL kada mi je Neo rekao da prodam na 400kn, a ti crtao grafove da ce to rasti krajem 2019.. kasnije suprotno kada je ATPL rasla ove godine, crtao si grafove da to mora pasti…tada te hvala Bogu nisam slusao…Od sada samo treba suprotno od onoga sto pises…

..ako spasim bar jednog čovjeka na forumu od takvih proroka bit ću sretan…

😂👍

Evo ekipa…bivsi CFO kaze da je NAV 89kn…da prodani brod BENE sad vrijedi 7,5 mil USD…predvidja 130 mil kn neto dobiti u sljedecih 12mjeseci i EBITDA-u od 190mil kn…

Kome vjerovat, bivsem CFO-u ili forumskim strucnjacima???

https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/biznis/jadroplov-se-daje-za-sitnis-gube-drzava-i-mali-dionicari-a-novi-ce-vlasnik-napuniti-kesu-1120705;

Rastimo zajedno...

New Report

Close