Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.
Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.
Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:
PERISTIL 52K 2010
S.DUJAM 52K 2010
SOLIN 51.5K 2012
Koliko po vama vrijede ostala 2 broda – Trogir i Split? Meni preliminarna kalkulacija kaže da Jadroplov vrijedi znatno manje od 25 kuna i da dokap nema šanse ako nisam nešto pogriješila. Na drugom forumu špekulira se o većim vrijednostima NAV-a.
Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.
Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.
Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:
PERISTIL 52K 2010
S.DUJAM 52K 2010
SOLIN 51.5K 2012
Koliko po vama vrijede ostala 2 broda – Trogir i Split? Meni preliminarna kalkulacija kaže da Jadroplov vrijedi znatno manje od 25 kuna i da dokap nema šanse ako nisam nešto pogriješila. Na drugom forumu špekulira se o većim vrijednostima NAV-a.
Pa dajte racunicu kolegice…
JDPL ce ove godine zaradit skoro pa cijelu trzisnu kapitalizaciju na 25kn…Stvarno moras bit poprilicno neinformiran (ili zlocest) za bubat ovakve nebuloze…
Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.
Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.
Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:
PERISTIL 52K 2010
S.DUJAM 52K 2010
SOLIN 51.5K 2012
Koliko po vama vrijede ostala 2 broda – Trogir i Split? Meni preliminarna kalkulacija kaže da Jadroplov vrijedi znatno manje od 25 kuna i da dokap nema šanse ako nisam nešto pogriješila. Na drugom forumu špekulira se o većim vrijednostima NAV-a.
Pa dajte racunicu kolegice…
JDPL ce ove godine zaradit skoro pa cijelu trzisnu kapitalizaciju na 25kn…Stvarno moras bit poprilicno neinformiran (ili zlocest) za bubat ovakve nebuloze…
Zločesta znam biti, ali ne na forumu. Tu sam možda samo nedovoljno informirana. Davno su me znalci brodara uvjerili da se sve što se u jednoj godini generira može pojesti u sljedećoj i da jedino NAV igra kad je u pitanju procjena vrijednosti brodarske kompanije. Q2 je izašao prije par dana – uz vrijednosti ova tri broda koja je naveo kolega Lapad dodaj još IMHO 10-11 mil usd za Trogira i Splita (super bi bilo da kolega Lapad ili netko drugi stručan potvrdi ove vrijednosti) i onda na to još dodaj vrijednost zemljišta i građevinskih objekata, zaliha, potraživanja i casha, nakon toga oduzmi kratkoročne i dugoročne obveze i ono što dobiješ podijeli s brojem dionica. Po mom toliko vrijedi firma po dionici i ni feninga više od toga. Javi koliko ti je ispao rezultat ili ako ne želiš računati jer je logika nebulozna onda javi u čemu je nebulozna. Meni je ispala vrlo mršava jednoznamenkasta brojka. Možda mi je nešto značajno promaklo, ne bi bilo prvi put 😊.
Nikad nije bilo jednostavnije izračunati vrijednost flote Jadroplova nego ovih dana.
Nedavno su prodani mali supramaxi PUNTA 52.000 2013, za 14 m$, i VALOVINE 52.000 2016 za 16 m$.
Potpuno isti tip brodova kao i 3 supre jadroplova:
PERISTIL 52K 2010
S.DUJAM 52K 2010
SOLIN 51.5K 2012
Koliko po vama vrijede ostala 2 broda – Trogir i Split? Meni preliminarna kalkulacija kaže da Jadroplov vrijedi znatno manje od 25 kuna i da dokap nema šanse ako nisam nešto pogriješila. Na drugom forumu špekulira se o većim vrijednostima NAV-a.
Pa dajte racunicu kolegice…
JDPL ce ove godine zaradit skoro pa cijelu trzisnu kapitalizaciju na 25kn…Stvarno moras bit poprilicno neinformiran (ili zlocest) za bubat ovakve nebuloze…
Zločesta znam biti, ali ne na forumu. Tu sam možda samo nedovoljno informirana. Davno su me znalci brodara uvjerili da se sve što se u jednoj godini generira može pojesti u sljedećoj i da jedino NAV igra kad je u pitanju procjena vrijednosti brodarske kompanije. Q2 je izašao prije par dana – uz vrijednosti ova tri broda koja je naveo kolega Lapad dodaj još IMHO 10-11 mil usd za Trogira i Splita (super bi bilo da kolega Lapad ili netko drugi stručan potvrdi ove vrijednosti) i onda na to još dodaj vrijednost zemljišta i građevinskih objekata, zaliha, potraživanja i casha, nakon toga oduzmi kratkoročne i dugoročne obveze i ono što dobiješ podijeli s brojem dionica. Po mom toliko vrijedi firma po dionici i ni feninga više od toga. Javi koliko ti je ispao rezultat ili ako ne želiš računati jer je logika nebulozna onda javi u čemu je nebulozna. Meni je ispala vrlo mršava jednoznamenkasta brojka. Možda mi je nešto značajno promaklo, ne bi bilo prvi put 😊.
Hvala…sad mi je sve jasno, ispricavam se…
Naravno NAV je najbolji pokazatelj za brodare jer ukljucuje vrijednost brodova (koje su determinirane vozarinama) te ukljucuje dug i novac…
Sve sto ste navedeli Vam je tocno…osim najbitnijeg detalja…vrijednost brodova ste uzeli od kolege Lapada koji je prodao na dnu i ne moze to “probavit”…cijene brodova iz ove transakcije uzima kao referentne iako dobro zna da su te cijene posljedica raskusuravanja drzave i Uljanik plovidbe i nemaju veze sa trzisnim cijenama…
U privitku vam prilazen trzisne cijene bulkova (iz dva izvora) pa pokusajte ponovo izracunat NAV…
Jos jednom isprika na mom prethodno agresivnom postu…sry
pa nije ovih 25 kn za dokap izvučeno iz šešira, to je vrijednost NAV-a koju su izračunali u firmi i zato pokušavaju dokap po toj cijeni..ostaje pitanje je li dokap po NAV-u dosta primamljiv ulagačima da ulože svoj novac u JDPL ili će tražiti diskont?
Moze link kolega…ili ste jos jedan “bukač” u nizu…pa bar se potrudite izracunat NAV, nije tesko, 5 minuta posla…
Ili ni to ne znate…onda se okanite brodara i burze…
Cijena JDPL 38 kn, a dokap po 25 kn. Čak štoviše ne vjerujem da će proći dokap po 25 kn, već možda tek po 10 kn. Previše je tu dubioza otprije, da bi netko uložio ozbiljnije novce, a ni Uprava nije bajna, već naprotiv.
Cijena JDPL 38 kn, a dokap po 25 kn. Čak štoviše ne vjerujem da će proći dokap po 25 kn, već možda tek po 10 kn. Previše je tu dubioza otprije, da bi netko uložio ozbiljnije novce, a ni Uprava nije bajna, već naprotiv.
Pa dokapom se postaje vecinski vlasnik mijenja se sadasnja Uprava…nema tu dubioza, dug je koliki je, a brodovi/imovina vrijede koliko i svim drugim bulk kompanijama i zaradjuju min 70 mil kn godisnje sa trenutnim vozarinama…u ovoj bransi ne postoje konkurentske prednosti…vozis po vozarinama (+/-10%) kao i svi drugi…Uprava ima samo zadatak upravljat sa omjerom dugorocne/kratkorocne upooslenosti flote…nema tu velike filozofije sto je i pokazao izvjestaj za q2