Po ovom izračun NAV je 75kn.
Na stranici Jadroplov.hr piše na kretanju brodova, Trogir-škver-popravci
06.-29.6.
Naravno da je za to vrijeme vozarina nula.
Ne znam u kojem smjeru idu tvoji postovi.
Prosle godine su vozarine za jedan Jadroplovov brod bile par tisuca $, a sad su u prosjeku 25tis$. Sa jednim brodom danas imaju profit koliko prosle godine za svih 5 brodova.
Jucerasnja jaca trgovina je signal da krece kupovina, a treba i pricekati jos 10tak dana da Jadroplov dođe u redovan režim.
Na drugom forumu ima PROCJENA poslovanja JDPL od novopecenog stručnjaka za shipping i dry bulk gosp. mittka.
O kakvom se stučnjaku radi najbolje govori njegova prognoza za 1Q o dobiti 17 mil kn, a bio je GUBITAK u iznosu 8.3 mil kn.
Promašaj od 25 mil kn.
Sad prognozira dobit za 2q 24 mil kn.
Analiza je puna na mjernih neistina i izostavljenih ogromnih troškova do kovanja u 2.i 3Q,i ostalih troškova za koje dotični ne zna da postoje u shippingu.
1.Prosjecni brod Jadroplova je Handymax od 48.000 dwt a ne supramax od 58.200 dwt na kojeg se odnosi BSupramax Index(BSI).
To je namjerna neistina.
2. Handymax Trogir 44.000 dwt 2001.je u škveru zbog SS/DD(suhi dok i obnova klase).
-trošak za te 2 stvari cca 1 mil $
-ugradnja BWTS cca 600-900.000 $
-ostali popravci=?
Sveukupno cca 2 mil $=12.5 mil kn
Ista stvar čeka Handymax Split 42.500 dwt 1998. u 3Q,dodatnih 12.5 mil kn troška.
Sveukupno 25 mil kn troška kojih nema u mitkovoj analizi.
3.Handymax Split je trebao biti u puerto quetzal još sredinom svibnja a vidimo da je došao u tu luku tek ovih dana.
Za svaki dan kašnjenja broda brodar unajmitelju plaća penale za koje mittko i slični ne znaju da postoje, pa se iznenadne u FI otkud gubitak a dobre vozarine.
Kako to?
Zasto je bio gubitak u 1Q?
Ajde pojasni mi kad si veliki strucnjak.
Nemoj pisat dalje da mi ne odgovori.
Pa cu ti ja odgovoriti.