Ode i ovo čudo konačno u PRT.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/Rezim/ZSE-Prijelaz-2019-07-05.xls
Pozdrav, jel može netko objasniti kako funkcionira to novo tržište, ima li nade za povratak u redovno tržište i slično. Hvala.
Pozdrav, jel može netko objasniti kako funkcionira to novo tržište, ima li nade za povratak u redovno tržište i slično. Hvala.
evo kolega:
http://zse.hr/default.aspx?id=33706
Zahtjevi za prelazak u redovni režim nisu nešto posebno ali na ovakvim smiješnim volumenima i to je problem.
Sjajno izvješće nitko ne komentira…
Neka me netko podsjeti…zašto ovo još nije u stečaju? Ili barem nike došlo do promjene na čelu uprave?
Jadroplov će i u 3.kvartalu imati gubitak jer mu je svih 6 brodova na pacifiku gdje su vozarine od 6-13.000 $ za njihovu flotu-prosjek 48.000 dwt(veličina Handymax).
Handymax Trogir 44.000 dwt, ima vozarinu 0 $ dnevno od početka lipnja, i cijeli srpanj u remont a od 1.8 do danas je usidren, prazan, ispred remontnog škvera.
Najbolje bi bilo da ovo drzava proda nekome ko zna vodit ovakvu firmu. U Atpl naprimjer bi sigurno znali how…
Jadroplov će i u 3.kvartalu imati gubitak jer mu je svih 6 brodova na pacifiku gdje su vozarine od 6-13.000 $ za njihovu flotu-prosjek 48.000 dwt(veličina Handymax).
Handymax Trogir 44.000 dwt, ima vozarinu 0 $ dnevno od početka lipnja, i cijeli srpanj u remont a od 1.8 do danas je usidren, prazan, ispred remontnog škvera.
Ide dokap Jadroplova i traženje strateškog partnera.
Ovo je idealna prilika da Atlantska plovidba preuzme Jadroplov.
https://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/LPSG79iW28igXe6Bv50mdw==.pdf [zse.hr]
Ide dokap Jadroplova i traženje strateškog partnera.
Ovo je idealna prilika da Atlantska plovidba preuzme Jadroplov.
https://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/LPSG79iW28igXe6Bv50mdw==.pdf [zse.hr]
Prvo saljem piratski pozdrav svima, a posto sam za svoj post ocijenjen sa meni inace nedostiznih 50% odmah sam znao da tu nesto ne valja i upalio se zuti alarm.
Sada sam na miru procitao poziv na glavnu skupstinu JDPL i iz poziva sam uocio nekoliko stvari. Znaci oni prvo traze odobrenje skupstine za dokap od 40 mil. kn. po nominali, a na slijedecoj GS ce predloziti pojednostavljeno smanjenje temeljnog kapitala, sto znaci cijepanje dionica u omjeru x na 1 (pogledaj PTKM) zbog pokrica gubitaka.
Malo sam guglao Jadroplov i iz dostupnih clanaka mi se cini da je firma kadrovski i managerski devastirana zbog loseg upravljanja od strane drzave, te takodjer mislim da imaju lose odrzavanu i staru flotu, a dolazi IMO2020, tj. promjena stoljeca i Jadroplov je, po meni, zreo za stecaj.
Promijenio sam misljenje nakon kratke analize i mislim da bi preuzimanje Jadroplova od strane Atlantske plovidbe bila katastrofalna pogreska.
Atlantska treba nastaviti s projektom Batala uz podrsku jake banke, a uz mladu flotu i daljnje smanjenje zaduzenja (kljucna stvar), ne bojim se za buducnost Atlantske plovidbe.
Takodjer kupovina devastirane firme kao Jadroplov, uz kreditno zaduzenje, bi takodjer, po meni, bila katastrofalna pogreska.
Jadroplov treba pustiti da ga eventualno drzava sanira i/ili potjera u stecaj, te eventualno ako ima dobrih pomoraca tamo, da predju raditi u Atlantsku plovidbu, koja je ipak optimizirana privatna firma, a ne drzavni gubitas sa visegodisnjim restrukturiranjem i vec vise dokapa kao Djuro Djakovic, koji ce kao i Jadroplov uskoro najvjerovatnije zaploviti vjecnim poljanama.
P. S. Zao mi je dionicara JDPL, jer ce pojednostavljenim smanjenjem temeljnog
kapitala izgubiti dio ili veliku vecinu svojih dionica!!