ovo je dno
ide baltic put gore
http://zse.hr/default.aspx?id=92659
Sta ostali uhljebi cekaju?
vlada odobrila jamstva
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/Gpi17maSM3tG48oPjbd3ig==.pdf
Da.
E baš to će ih spasiti! Vidi kako su transparentno naveli iznose jamstava…
Katastrofa.
Od načina dolaska Brane Kovačića, reketarske gradnje brodova u Brodosplitu (pazite na zahtijev vlasnika tj. države, uz plaćanje suludih i apsolutno anti-tržišnih iznosa brodogradilištu, u za kompaniju najgorem mogućem trenutku) pa do aktualne situacije.
Katastrofa od firme, a i dionice koja je pokopala mnoge male, a i malo veće ulagače.
Tržišna vrijednost 0 (nula) *K i već vidim “splitske priče” kad otiđu u stečaj ili ih (opet u nekom ludom scenariju) kupi neki – zamislite, stranac.
A sad (u bescijenje) bi ih od tih istih veliko splićana kupovao – nitko!
By-by Jadroplov. Tako poznata priča. Onako tipično hrvatska…
RiP
Da.
E baš to će ih spasiti! Vidi kako su transparentno naveli iznose jamstava…
Katastrofa.
Od načina dolaska Brane Kovačića, reketarske gradnje brodova u Brodosplitu (pazite na zahtijev vlasnika tj. države, uz plaćanje suludih i apsolutno anti-tržišnih iznosa brodogradilištu, u za kompaniju najgorem mogućem trenutku) pa do aktualne situacije.
Katastrofa od firme, a i dionice koja je pokopala mnoge male, a i malo veće ulagače.
Tržišna vrijednost 0 (nula) *K i već vidim "splitske priče" kad otiđu u stečaj ili ih (opet u nekom ludom scenariju) kupi neki – zamislite, stranac.
A sad (u bescijenje) bi ih od tih istih veliko splićana kupovao – nitko!
By-by Jadroplov. Tako poznata priča. Onako tipično hrvatska…
RiP
A koja je optima priča
Nakon ovog iskustva s uljanikom sigurno ne bi odobravali jamstva da nisu potpuno sigurni
Kod brodara je sigurno jedino to da ništa nije sigurno. Ipak, podržavam jamstvo, mislim da će vozarine stidljivo ići up, a to kratkoročno znači spas za JDPL, premda je dugoročno najbolje da tog brodara preuzme Tankerska ili Atlantska (ako ništa administrativno osbolje ne bi više opterećivalo tvrtku na troškovnoj stani).
Kod brodara je sigurno jedino to da ništa nije sigurno. Ipak, podržavam jamstvo, mislim da će vozarine stidljivo ići up, a to kratkoročno znači spas za JDPL, premda je dugoročno najbolje da tog brodara preuzme Tankerska ili Atlantska (ako ništa administrativno osbolje ne bi više opterećivalo tvrtku na troškovnoj stani).
[/quote]
Da.
Postojala je ideja sa TNPL, a mislim da se bilo i dobro odmaklo u tom smijeru (prije par godina) – međutim ovo “administrativno osoblje” se pokazalo puno otpornije na eventualnu promjenu nego možeš i zamislit. I uspjeli su svih uvjerit u svoju samoizdržljivost i veliku perspektivu (čitaj, zaštitili su svoje g…).
Za interes ATPL nisam nikad čuo konkretne info, mada se i ta priča nekad valjala po horizontu.
U ovom trenutku mislim da nije za očekivat jednu takvu kombinaciju. JDPL je mačak u vreći i domaće kompanije imaju dovoljno svojih briga da bi se sada bavile i Jadroplov dubiozama.
A država ionako ne zna što bi?
70% udijela u ovakoj kompaniji baš i nije mali uteg.
Najizvjesniji scenarij rješenja slučaja JDPL biti će kad (i ako) se neko pojavi po principu – daj što daš.