Ma koja privatizacija…nemojte se praviti blesavi…ili biti naivni…
Prvo ide daljnje smanjenje temeljnog kapitala…i nominalna cijena dionice s postojećih 50 kn na 10-20 kn…a onda ide pokušaj dokapitalizacije po nominali…
A to će biti najmanje po 30% nižoj cijeni nego li je sad na tržištu kapitala…
A ono što kolega tin nije htio napisati…a ovdje pametuje o kretanju bdi-ja i kretanju cijena vozarina…i ta kretanja povezuje s perspektivom jdpl…ne drži vodu…jer je jasno vidljivo da i s višim prosječnim cijenama nisu uspjeli ostvariti ono što mnogi ovdje priželjkuju…oscilacije bdi-ja od 1000 do 1400 poena jednostavno nisu dovoljne da iščupaju jdpl iz problema…drugim riječima…njima nisu problem više vozarine…nego obveze…i pitanje je opstanka…naravno pod pretpostavkom održivog rasta bdi-ja i cijena vozarina…a oni koji prate, mogli su vidjeti da je oporavak sektora dosta neuvjerljiv…s navedenim oscilacijama u navedenom rasponu….
A ono što kolega tin nije htio napisati…a ovdje pametuje o kretanju bdi-ja i kretanju cijena vozarina…i ta kretanja povezuje s perspektivom jdpl…ne drži vodu…jer je jasno vidljivo da i s višim prosječnim cijenama nisu uspjeli ostvariti ono što mnogi ovdje priželjkuju…oscilacije bdi-ja od 1000 do 1400 poena jednostavno nisu dovoljne da iščupaju jdpl iz problema…drugim riječima…njima nisu problem više vozarine…nego obveze…i pitanje je opstanka…naravno pod pretpostavkom održivog rasta bdi-ja i cijena vozarina…a oni koji prate, mogli su vidjeti da je oporavak sektora dosta neuvjerljiv…s navedenim oscilacijama u navedenom rasponu….
…kolega marcipan 14.09.2017 na temi atpl pri cijeni atpl od 400 kn pisali ste da nema šanse za daljnjim rastom cijene….u međuvremenu dionica potegnula do 700 kn a sada je na 530 kn…imali ste gotovo identično pisanje kao na jdpl…i uz sve vaše analize i pametovanje tržište vas potpuno demantiralo…oni koji vas nisu slušali mogli su zaraditi barem ljepih 50 %…naravno svako donosi odluke sam za sebe i ne namjeravam više polemizirati s vama na ovo temi…želim vam svako dobro i puno uspješnog ulaganja!
Ma koja privatizacija…nemojte se praviti blesavi…ili biti naivni…
Prvo ide daljnje smanjenje temeljnog kapitala…i nominalna cijena dionice s postojećih 50 kn na 10-20 kn...a onda ide pokušaj dokapitalizacije po nominali…
A to će biti najmanje po 30% nižoj cijeni nego li je sad na tržištu kapitala…
slažem se sa svime
Maloprije na radio Splitu predsjednik Kovačić komentira odluku o restrukturiranju i kaže kako Jadroplov može biti samo jači i bolji nego je sad.. Pun je pozitivnih najava o budućem poslovanju, ali isto tako ni slova o privatizaciji..
Ma koja privatizacija…nemojte se praviti blesavi…ili biti naivni…
Prvo ide daljnje smanjenje temeljnog kapitala…i nominalna cijena dionice s postojećih 50 kn na 10-20 kn…a onda ide pokušaj dokapitalizacije po nominali…
A to će biti najmanje po 30% nižoj cijeni nego li je sad na tržištu kapitala…
da je po tvome, danas je odmah cijena trebala zaronuti barem -50% . a vidimo da vozarine ipak rastu .
nešto tu ne štima
@brux2
Je li to pokusavas bit smijesan ili pametan jer ne polazi ti za rukom ni jedno ni drugo. S tim se rodis ili ne rodis.Znas ono ili jesi ili nisi.U tvom slucaju nisi.
Kovacic je inace napravija cudo od Jadnoplova. Cudi me kako se Maersk,MSC,COOSL i slicni vec odavno ne otimaju za tog znalca. U biti kad bolje razmislim vise se krivi qrac razumi u brodarstvo od ovoga genijalca.
…kolega marcipan 14.09.2017 na temi atpl pri cijeni atpl od 400 kn pisali ste da nema šanse za daljnjim rastom cijene….u međuvremenu dionica potegnula do 700 kn a sada je na 530 kn…imali ste gotovo identično pisanje kao na jdpl…i uz sve vaše analize i pametovanje tržište vas potpuno demantiralo…oni koji vas nisu slušali mogli su zaraditi barem ljepih 50 %…naravno svako donosi odluke sam za sebe i ne namjeravam više polemizirati s vama na ovo temi…želim vam svako dobro i puno uspješnog ulaganja!
rast atpl na ovom plitkom tržištu kapitala, ako ga možemo još tako zvati, je odavno demistificirana stvar…i zna se zašto je cijena atpl narasla…nisu fundamenti sigurno…već plitko tržište, pojedinac koji je sam podignuo cijenu ulupavši milijune…a bilo je i rasprodaje imovine…kako bi se ušminkala izvješća da kompanija posluje sjajno…za razliku od svih ostalih u tome sektoru…
maricpan i dalje na to upozorava na atpl…i opet bi…jer rast je neutemeljen…što pokazuju i izašla izvješća za brodare…oporavak sektora, vozarina, bdi-ja…je preslab…nestabilan…a obveze su prevelike…
uvijek je lakše preći preko nerealiziranog dobitka…nego uletiti u nešto…i kasnije zažaliti…a vi svojim pisanjem upravo želite prezentirati kako je kupovina jdpl na ovim razinama jako dobra kupovina…s minimalnim rizicima…i s velikom mogućnošću zarade…
Odobreno restrukturiranje podrazumijeva i promptnu pripremu dokapitalizacije tvrtke, koja je u većinskom državnom vlasništvu s udjelom od preko 70 posto.
da je po tvome, danas je odmah cijena trebala zaronuti barem -50% . a vidimo da vozarine ipak rastu .
nešto tu ne štima
ne…da je po vašem…danas bi cijena bila na 50 kn…a nije…nego je na 30…
vozarine rastu…a dobiti nema…niti je gubitak manji…to je što ne štima…
[/quote]
ne. cijena realno bi mogla na 40 , a dalje ćemo da vidimo.
ono što je bitno, ovdje dolazi do upumpavanja love u firmu,što će im omogućiti stabilizaciju .
a kasnije ono što se godinama spominje , vrlo vjerojatno do prodaje iste (iako to generalni ne spominje ) , a što će vrlo vjerojatno dovesti do daljnjeg pripetavanja sa rastom cijene .
a što se tiče dobiti; doći će i ona na red , pa ne može firma koji je već duže razdoblje gubitaš preko noći postati dobitaš. rast vozarina tu samo može pomoći.
Odobreno restrukturiranje podrazumijeva i promptnu pripremu dokapitalizacije tvrtke, koja je u većinskom državnom vlasništvu s udjelom od preko 70 posto.
Okvirno, procjena je da se kapitalno Jadroplov osnaži s 20 milijuna dolara, no Kovačić kaže da ni resorna ministarstva ni Komisija nisu uvjetovali vremenski rok za provođenje tog zadatka.
“Najvažnije je da se utvrdi interes ulagača u tvrtku koja će biti zdrava”, ističe Kovačić, koji na upit o tome ima li već sada na obzoru onih koji bi potencijalno mogli sudjelovati u tom procesu odgovara potvrdno, te dodaje kako interes iskazuju strani investitori. Važan će, po njemu, biti dobro tempiranje procesa, te priprema strategije za daljnje poslovanje Jadroplova, kako bi se u Jadroplov privuklo ozbiljne ulagače. Zasad na ruku idu i trendovi na globalnom tržištu rasutih tereta, na kojem se počinju oporavljati cijene vozarina, nakon što su tijekom 2015. i 2016. godine one bile na najnižim razinama u posljednjih tridesetak godina. Aktualna kretanja i rast cijene nafte koja bitno utječe i na cijenu vozarina, daje naznake da će se pozitivan trend nastaviti u ovoj godini.
Dugo iščekivanje odgovora iz Bruxellesa, premda za poznavatelje tamošnje dinamike rada nije iznenađenje, dijelom je bilo vezano uz činjenicu da se potporama države nisu bavili i u brodarskom biznisu, te je splitska tvrtka među ostalim morala podastrijeti podatke o tomu da pomoć države u njezinu poslovanju neće rezultirati narušavanjem tržišne utakmice niti na međunarodnom, kao niti na domaćem tržištu.
Dobru vijest iz Bruxellesa pratit će idućih dana i objava revidiranog konačnog izvješća o poslovanju tvrtke u prošloj godini, a što se procjena za ovu godinu tiče, uprava je sada još optimističnija. Tvrtka i dalje ne iskazuje neto dobit, u prvom kvartalu bilježi neto gubitak u visini od 9,9 milijuna kuna, no lani je prvi puta iskazala pozitivan EBITDA, a zahvaljujući boljim vozarinama i u splitskom brodaru očekuju da će s financijskom konsolidacijom i nastavku oporavka tržišta u drugom dijelu godine tvrtku dovesti do daljnje rasta EBITDA, te početka pozitivnih trendova u poslovanju, ključnim za privlačenje ulagača.