JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Techman: ” Ovo je vrlo interesantno. Nece biti problem samo stare uprave vec i djela nove uprave. Naime vec sam pisao da je Gdja Kundid radila bilance koje su dovele do Sale und Lease Back. Nisam strucnjak da procjenium njihovu vrijednost ali znam da mali dionicare vec godinama vriste da PD nije bio potreban. Istog misljenja je i bivsi direktor Giovanelli iza koga je u JDPL ostalo 20 i nesto brodov koje je Toula uspjesno prodao i smanjio flotu na 4-5. ” Sve to stoji, iako da nije sklopljen Sale and lease back agreement banka je već mogla poćeti pljeniti brodove budući je Jadroplov prestao podmiraivati obveze. E sad je li Toala mogao naći alternativno financiranje ili popustiti ucjeni Hamburghische Landesbank I PD-a to je teško procjeniti s ove distance. Što se mene tiče ne interesira me ko je u pravu i je li veći lopov Toala ili Giovaneli ili Božić. Bitno je da ova ekipa trenutno odrađuje relativno dobro (doduše i moja baba bi u ovakvom tržištu) i da konačno imamo još jednog stabilnog i jakog brodara. Međutim dok god traju ova međusobna prepucavanja Jadroplov će se trgovati uz diskont

Toulu ne poznam, Ratka Bozica znam odavno ali nismo bliski a sa Giovanellijem sam prijatelj. Ovo da nebi nagadjali za koga navijam. Prisustvovao sam predavanju Giovanellija u Hotelu Koteks u Splitu kada je predocio cijelu genezu slucaja Jadroplov. Sve je bilo popraceno dokumentima Privredne banke, revizora, Katacicevih i Prkinih prljavstina … taj video je zavrsio i u policiji ali reakcija je bila nikakva. Prema dostupnim informacijama u svemu oko JDPL prste je imao i Pasalic ciji je Toula navodno bio exponent. Zasto ovo pisem . U nas je vladavina banane a ne prava. Ukoliko politika odluci da se stvar izvede na cistac onda ce se to i dogoditi. Drukcije ne jer i DORH je samo produzena ruka politike. Prema tome nema smisla vise ostriti se i trositi rijeci na ove stvari. Nama investitorima ostaje jedina briga PD i capital gain.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Evo sad jedno pitanje (iako mislim da je odgovor dat unazad nekoliko stranica): koliki stvarno utjecaj na poslovanje ima BDI za JDPL. Zanima me koliko unaprijed su brodovi ugovoreni? Da li JDPL ugovara poslove po ovim visokim cijenama? Ili je to sve samo psihološki efekt, raste index, pa treba rasti i dionica?

Cista psihologija gledajuci na kratku stazu. Vidis da je euforija zahvatila i TNPL koja je sa tankerskím vozarinama u komi a sami bulkeri ne mogu donosit profit ekvivalentan rastu vrijednosti dionice.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

pozdrav svima – evo i ja se priključio po prvi puta – simbolićnom količinom…
evo odmah današnje zatvaranje.

Kakvu privatizaciju očekujete? Kakav model će se primjeniti za privatizaciju?
Sanader, očekivano, za sada preferira javne ponude. Kaže da će sve privatizacije biti transparentne i da je gotovo sa starom praksom.
Ako bude sekundarna ponuda (recimo) koju cijenu možemo očekivati?

Hmm, ovo je dobro pitanje. Osobno ne mislim da ce Jadroplov ici u privatizaciju dok se ne rijese problemi s njemcima, prerizično je, a ako ce ici onda ce to biti uz veci diskont, mozda i neize nego ga sada kupujemo[smiley3]


Sve to stoji, iako da nije sklopljen Sale and lease back agreement
banka je već mogla poćeti pljeniti brodove budući je Jadroplov prestao
podmiraivati obveze. E sad je li Toala mogao naći alternativno
financiranje ili popustiti ucjeni Hamburghische Landesbank I PD-a to je
teško procjeniti s ove distance.

Ne bi trebalo mješati što je uzrok a što posljedica. Stanje je u Jadroplovu pripremljeno kako bi u tom trenutku Dohle bio jedini izlaz da firma ne završi u stečaju. Ruku na srce, market je tada odista bio loš i bez malverzacija bi se poslovalo s gubitkom, no da rezultat nije napuhan (u negativnom smislu) i da se firma nije obezvrijedila kako bi se jefitinije pokušala prodati, to nitko ne može opovrgnuti.

A za inicijalni pomak i rast dionice je po meni zaslužan ulazak Grka Gabriela Panayotides u vlasničku strukturu JDPLa.

Slažem se da se treba okrenuti budućnosti i prestati previše pažnje pridavati grijesima iz prošlosti, no prošlost treba znati. Ja kad proučavam, želim znati SVE!
Ovaj današnji članak nije vijest! Nije napisano ništa novoga no ipak je doveo do pada cijene što je brzima omogućilo dokup na nižim razinama. Osobno sam imao dva kupovna naloga koja su realizirana pri tom padu. A upravo se nisam libio kupiti jer sam znao ispravno protumačiti današnji članak. Povijest treba znati i o njoj diskutirati.


Prisustvovao sam predavanju Giovanellija u Hotelu Koteks u Splitu kada
je predocio cijelu genezu slucaja Jadroplov. Sve je bilo popraceno
dokumentima Privredne banke, revizora, Katacicevih i Prkinih
prljavstina … taj video je zavrsio i u policiji ali reakcija je bila
nikakva.

Nemoj mi reći da imaš taj famozni video o kojemu sam nekoliko putra čitao?!

All shipping lanes lead to China.


Nama investitorima ostaje jedina briga PD i capital gain.

Bitno je da znamo točno koliki su to problemi i onda to više nisu problemi 😉


Riki: ” Kako bi ovo moglo utjecati na JDPL? [smiley13] ” Nikako, davna prošlost

Ne mogu se baš s ovime složiti. Nakon presude upravnog suda kojom je odbijena Toulina tužba i potvrđeno rješenje porezne uprave kojime su pravomoćno utvrđene nezakonitosti gubitka od 39 mil. $ iskazanih u bilancama za 1998 i 1999 godinu, trebati će se izvršiti ispravljanje bilanci na način da će se preneseni gubitak iz prošle godine (329 mil kn) trebati umanjiti za 273 mil kn (=39 mil $ x 7 kn (prosjek tečaja 98/99)) što znači da stvarno preneseni gubitak iz prošlih godina iznosi samo 56 mil. kn a što je već anulirano sa dosadašnjom dobiti iz 1HFI što drugim riječima znači da JDPL više nije gubitaš već će ove godine ostvariti dobit od cca. 70-100 mil. kn, a što dalje znači da nam se možda smiješi i dividenda ili nabavka novih brodova!

Hogar vozi Volvo

Jesam ja onda procitao neku duzu verziju clanka? U clanku ako se ne varam pise i to da je PD nezakonito zadrzao 12m$ na svom racunu a koji pripadaju Jadroplovu, to je ako se ne varam od 2002 ili ranije.
15% godisnje na glavnicu od 12m$ nije bas sica. Molim Techmana i Toknezeva da prokomentiraju ovaj dio.
To bi sa 39m$ cinilo impozantnu sumu.


fazan: ” Evo sad jedno pitanje (iako mislim da je odgovor dat unazad nekoliko stranica): koliki stvarno utjecaj na poslovanje ima BDI za JDPL. Zanima me koliko unaprijed su brodovi ugovoreni? Da li JDPL ugovara poslove po ovim visokim cijenama? Ili je to sve samo psihološki efekt, raste index, pa treba rasti i dionica? ” Cista psihologija gledajuci na kratku stazu. Vidis da je euforija zahvatila i TNPL koja je sa tankerskím vozarinama u komi a sami bulkeri ne mogu donosit profit ekvivalentan rastu vrijednosti dionice.

Euforija je zahvatila TNPL jer se i vanka investitori naoruzavaju tankerskim firmama; a za to sigurno postoji razlog. Bulkeri ne mogu donositi toliki profit, ali ako usporedis cijenu sa BV-om; jos uvijek ima dosta mjesta za rast. Pogledaj na koliko BV-a se trze nasi gradjevinci i stalno rastu a takodjer ne mogu ni priblizno donositi toliki profit.
Vazno u ovom trenutku je da brodar ima sto manje ugovorenih dugorocnih chartera; iako i to ne mora biti lose jer ce mozda cijena vozarina biti i veca kad isteknu sadasnji time-charteri.
U svakom slucaju rast vozarina ima veze i to velike jer to znaci vecu profitabilnost.[smiley9]

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!


Jesam ja onda procitao neku duzu verziju clanka? U clanku ako se ne varam pise i to da je PD nezakonito zadrzao 12m$ na svom racunu a koji pripadaju Jadroplovu, to je ako se ne varam od 2002 ili ranije. 15% godisnje na glavnicu od 12m$ nije bas sica. Molim Techmana i Toknezeva da prokomentiraju ovaj dio. To bi sa 39m$ cinilo impozantnu sumu.

Ovih 12 miliona koji zadržao Doehle (ne znam je li baš nezakonito) se odnosi na razliku između iznosa koji je Jadroplov dobio od Doehlea temeljem financiranje i cijene po kojoj su prodani brodovi u sale and lease-back aranžnamu. Znači brodovi su prodani po X, a jadoplov je dobio umanjenu svotu y (x-y=12 miliona dolara). Kad Jadroplov otplati dug radi se procjena brodova. Ukoliko je vrijednost brodova veća od (x-y)+kamata, Jadroplov mora Doehelou isplatiti još 25-30% te razlike za capitala gain.
U kuloarima se sporilo da je ta razlika koja je ostala kod Doehlea trebala biti isplaćena Jadroplovu, međutim sumnjam da je tako jer bi trenutna uprava osporila ugovor jer je potencijalna obveza po capital gainu veća od svote kojuje zadržao Doehle.
Osim toga ovaj iznos je manje od 12 miliona (po mojim saznanjima 9-10) jer je u međuvremenu jedan od brodova u orginalnom aranžmanu prodan (mislim Šolta)

Može k/p
Hvala

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

New Report

Close