Nije moglo bolje biti za JADROPLOV a vjerujem i za ATPL….
Barem mali pozitivni pomaci u strategiji naših brodara, hoću reći atpl…..
Nije moglo bolje biti za JADROPLOV a vjerujem i za ATPL….
Barem mali pozitivni pomaci u strategiji naših brodara, hoću reći atpl…..
SeaBear nek’ ljudi kupuju kasnije kad vole malo skuplje.. Kad kupiš skuplje, onda valjda više cijeniš.. Bit će ovo lijepa priča na kraju, dočekat ćemo i tu skupštinu ATPL pa ćemo vidit šta će reći na kraju.. Bilbija je izgleda znao šta se sprema i šta je u planu, a ti klaunovi su govorili da čovjek pali lovu.. Pozdrav robinh, ronaldinho, marcipan, Zmajki itd
Vidim da prodavači još nisu shvatili što bi se tu moglo dogoditi!!
Sad je samo pitanje koliki bi bio NAV JDPL-a tj. po koliko bi ga ATPL preuzela.
Budući da vrijednost brodova već duže vremena raste, moglo bi biti tu dobre cijene !
Još cijena ne reagira na ovakve vijesti ali nešto se iza brda valja.. Treba biti strpljiv i moglo bi se lijepo naplatit ovdje.. Što se tiče ATPL, smatram jako dobar potez s njihove strane..
Jednostavno mi niste jasni. Ako mislite da će te dobro zaradit, imate otvorenu prodaju na izvolite. Nitko Vam ne brani da kupujete “jeftino”
Jel se sijeca tko kada su 2007 god bili nalozi po 666 na prodaji…
Kasnije se ispostavilo uvidom u vlasnicku strukturu da je to bio Kristijan Florcic..
Dali je opet se aktivirao iako je vec djelom aktivan preko Jadran kapitala i skrbnickog..
Zanimljivo ima dosta skrbnickih ispod top 10 koji skupljaju ove mrvice…
Zaista se divim ovom danasnjem prodavacu…
Ronaldinho već smo skužili da tebi štošta nije jasno.. a medo osim tih skrbničkih pojačava i Boban Nenad u top5, šta kažeš skupljanjem mrvica po bidu čovjek dobro zakoračio u top5
Brux jasno je meni da je sektor i firma u banani, to je najbitnije. A to pokazuje i stanje cijene dionice i nikakvo reagiranje na ove napise u članku.
Evo copy – paste teksta posto je zakljucan još uvijek… Uživajte
Iako Uprava zasad šuti, branša misli da je u pozadini priprema terena za preuzimanje Jadroplova.
Dubrovački brodar Atlantska plovidba, sudeći prema pozivu za redovitu glavnu Skupštinu za polovicu idućeg mjeseca, ima ambicije značajno ojačati svoj kapital, i to kroz radničko dioničarstvo i dokapitalizaciju. Koji su, pak, razlozi i ciljevi koje se namjerava postići ovom inicijativom, iz Uprave jučer službeno nisu bili voljni iznositi.
“Radi se o prijedlogu odluka glavnoj Skupštini. Stoga, prije odluka Skupštine dioničara iste ne možemo komentirati”, kratko su odgovorili iz Uprave Atlantske plovidbe, uz poruku da će se nakon Skupštine odluke objaviti i transparentno iskomunicirati. Neslužbeno se, međutim, prijedloge provođenja ESOP programa i odobrenja upravi da u narednom razdoblju ide u povećanje temeljnog kapitala tvrtke dovodi u vezu sa skorim otvaranjem postupka privatizacije Jadroplova, na koji je Atlantska plovidba i ranije “bacala oko”, a iz brodarskih krugova čuje se da i dalje ima interes za povezivanjem ta dva brodara južnog Jadrana. Jadroplov trenutno prolazi restrukturiranje, za koje je program zbog dobivenih državnih potpora, upućen na odobrenje Europskoj komisiji prije mjesec i pol i čeka se njegovo odobrenje, a plan predviđa ulazak strateškog partnera kroz postupak dokapitalizacije.
Nije poznato kolika vrijednost će biti potrebna za preuzimanje Jadroplova, no Skupština Atlantske plovidbe razmatrat će prijedlog povećanja temeljnog kapitala sa sadašnjih 418,65 milijuna kuna na 627,98 milijuna, dakle za 209,32 milijuna kuna. Taj bi zadatak uprava trebala obaviti u vremenu do pet godina kroz izdavanje dionica više rodova za uloge u novcu ili stvarima i pravima.
Detalja oko toga kako je zamišljen model ESOP programa za dubrovačku tvrtku nema, no to u Atlantskoj plovidbi ne bi bio prvi slučaj radničkog dioničarstva, jer su u prvoj fazi privatizacije zaposlenici tvrtke kupovali dionice. Još u vlasničkoj strukturi kompanije dominiraju mali dioničari, a država je prisutna s 10,05 posto udjela. Nedavnim transakcijama Croatia osiguranje svoje je dionice prodala Igoru Bilbiji, koji je s udjelom od 8,92 posto drugi najveći dioničar, a svoje su udjele u posljednje vrijeme pojačali i menadžeri Atlantske plovidbe.
Budući da se model ESOP-a i njegov minimalni prag zasad drži u tajnosti, nije poznato niti kakav je interes među zaposlenicima za potencijalno uključivanje u proces kupnje dionica i po kojim uvjetima će im se ta mogućnost ponuditi.
Ovaj model prilično podsjeća na slučaj pulskog Uljanika, koji je uoči privatizacije 3. maja također proveo jačanje temeljnog kapitala kroz ESOP i dokapitalizaciju, pa se može naslutiti da se ni ovaj put država ne bi priključila, te da bi time njezin udjel u Atlantskoj trebao pasti.