Relno P/Bv je cca 0,85 dok se vani brodari trguju preko 1,5 NAV, ako ne i više. Pogotovo u handymax segmentu. Ciljana cijena bez naročitog izvješća bi trebala biti 700kn.
Kolega shogun mozete malo elaborirati ovih 700 kn bez narocitog izvjesca?
npr prije 2 mjeseca nakon godisnjeg izvjstaja ste pricali da je cijena po vama 520 – 540 kn?
dali je razlog ove znatno optimisticnije projekcije rast BDI-a ili najava prodaje u medjuvremenu? ili pak nesto trece …
Relno P/Bv je cca 0,85 dok se vani brodari trguju preko 1,5 NAV, ako ne i više. Pogotovo u handymax segmentu. Ciljana cijena bez naročitog izvješća bi trebala biti 700kn.
Slažem se i moram priznati da stvarno cijenim tvoju analizu brodara, bar ono što sam čitao, svaka čast..
U našem relativno visokom marketu, investitori počinju preferirati podcjenjenije dionice, kojih je sve manje i manje, tako da mislim da je konačno buđenje JDPLa neminovno.. Potencijala ima, čisto sa strane poslovne aktivnost, a uz to uvijek je pirisutna opcija preuzimanja od nekog jačeg igrača, moguće čak i stranog s obzirom na usporedbu u brodarskom sektoru.. eto, sutra se nastavlja u zanimljivom ritmu, sretno svima!
Relno P/Bv je cca 0,85 dok se vani brodari trguju preko 1,5 NAV, ako ne i više. Pogotovo u handymax segmentu. Ciljana cijena bez naročitog izvješća bi trebala biti 700kn.
Mala ispravka, prosijek shipping industry vani za P/Bv je 2.1, tako da bi po tom prosijeku fair vrijednost JDPL bila 940 kn. Jednako tako prosijek koeficijenta zaduzenosti je 0.588 dok je kod JDPL 0.25 (NO COMMENT). Jedini pravi problem je profitabilnost, a kreativno racunovodstvo JDPL je uzrok lose profitabilnosti mislim vise nego samo poslovanje….
Svaki dan netko stopa na 520-525. Do kad ce, nemam pojma. Znam samo da je BV 1.1 i da je sve ostalo smijesno.
kako moze biti na book value 1.1? Odakle i ot kad su ti ti podaci?
Prema mojim podacima JDPL ima prostora za rast na 750kn tako da bi bi na sadasnjij trzisnoj vrijednosti,uzevsi u obzir koliko u ovom trenutku vrijede brodovi s obzirom na rekordne vozarine,a kako sada stvari stoje izgleda da ce se rast vozarina i cijena brodova nastaviti tako da vise ni 1000kn nije nerealan cilj.
Kako cujem JDPL u svom portfelju imaju i Aureus(Floki),Zabini fondovi…………
Relno P/Bv je cca 0,85 dok se vani brodari trguju preko 1,5 NAV, ako ne i više. Pogotovo u handymax segmentu. Ciljana cijena bez naročitog izvješća bi trebala biti 700kn.
Konacno! Zasto uopce se truditi i objasnjavat ovima koji “ne zele shvatiti”(ruse cijenu da sto jeftinije udju).
BRS Index……….
Jučer je panamax od 75.000 DWT Great Wisdom star 7 godina ugovoren na spotu za 61.000 USD na dan za kruzno putovanje Brazil – Iran. U kini ugovoren time charter na dvije godine za 48.000 usd/dan.Thetis star 15 godina ugovoren na 8 mjeseci za 52.000 usd/dan.
Handymax/handysize/supramax
Adrianopole star 24 godine od 38.000 DWT(skoro staro zeljezo – reflekcija na losinjsku) ugovoren za 35.000 usd/dan(NEVJEROVATNO!!!) prevozi zeljeznu rudu iz brasila u jugoistočnu aziju. PAZITE SADA!!
Lorentzos (2005god) 53.000 dwt ugovoren na 54.000 usd/dan u TIME CHARTERU,eeej!!!!
Da stvar bude jos bolja ili gora za one koji se nisu ukrcali situacija na trzistu je takva da vise nema slobodnih handya – (adam smith zakon ponude i potraznje) cak niti na spotu.Ovo ide gore!!!!
Kolega shogun mozete malo elaborirati ovih 700 kn bez narocitog izvjesca? npr prije 2 mjeseca nakon godisnjeg izvjstaja ste pricali da je cijena po vama 520 – 540 kn? dali je razlog ove znatno optimisticnije projekcije rast BDI-a ili najava prodaje u medjuvremenu? ili pak nesto trece …
To znači da im toliko sada vrijedi dionica kada se izračuna vrijednost imovine(brodovi,nekretnine….) minus obveze(krediti kojih jadroplov ima jako malo),samo mislim da je blize 750kn; pa sada tome svemu pridodajte i eventualne dobre rezultate,poziv na procjenu vrijednosti(skora privatizacija?),rekordne vozarine…….
Luckyfield (45,562 dwt, 15- May-2007, 14/33L, 1982-built) delivery Dom Rep Spot, redelivery NCSA, $55,000 daily. (Armada Switzerland)
Grand Way (44,006 dwt, 15- May-2007, 14/27.5L, 1994-built) delivery USG 16-18 May, redelivery UKCont, $60,000 daily. (Clipper Denmark)