Vijest o pozitivnom poslovanju stigla nenadano i neželjeno u ovom trenutku. Izgleda da je Marinković neželjeno u razgovoru otkrio i da već postoji kupac, i više puta pita ostaje li sjedište u Splitu, a Kovačić bježi od odgovora jer ne smije ništa reći, i govori, vidjet ćemo to poslije.
Ja nebi o cijenama…neka tržište odredi koja je cijena zanimljiva kupcima..
Pametnom je dosta i 1 puta, a nekome ni sto puta da pročita. Zbog ovih drugih ponavljam, to jest zbog Vas kolega. Bit će te mi poslije zahvalni.
neka tržište odredi koja je cijena zanimljiva kupcima..
obzirom da već neko vrijeme prodaja stoji na 36,73 kn, reklo bi se da te cijene nisu kupcima interesantne….no kad bude na 26,73 kn, vjerujem da će biti interesa 🙂
@bananarama
nema tu pomoći…tu se okupila ekipa…kojoj je jdpl jeftin od 40-80 kn…i svejedno im je da li je danas na 40…sutra na 30 ili 20…jer onda će im biti još jeftiniji…a redom svi su u kešu…i jedva čekaju zapravo da padne na 20 kn…da se još nakrcaju….jer ga ionako ne misle prodavat dok ne dođe na fer vrijednost…i dok vozarine ne budu 20k $….a to će odma poslije kineske n.g….
a kad im voda ne ide na mlin…onda vrijeđaju i pljucaju po onima koji ovdje nastoje ukazati na tobogan koji slijedi…
Jadroplov u minusu preko 8%,a supramax index manje od 1%.
I ovo od davnina nisam vidio da je supramax veći od panamax .
Šteta jedino što neznamo model restruktuiranja, nadajmo se da nije Badelov, sve što je državno se nastoji ukrast po 1 ili najviše 10 kuna.
Šteta jedino što neznamo model restruktuiranja, nadajmo se da nije Badelov, sve što je državno se nastoji ukrast po 1 ili najviše 10 kuna.
Neće biti Badelov model restrukturiranja, niti približno tome.
Razlika je što Badel ima negativni kapital, i neizvjesnost u poslovanju, a Jadroplov 340 milijuna kapitala uz izvjesno pozitivno poslovanje u bliskoj budučnosti, ako pogledamo vozarine za supre i stanje na brodarskom tržištu, a i sam direktor je to rekao.
lp
Šteta jedino što neznamo model restruktuiranja, nadajmo se da nije Badelov, sve što je državno se nastoji ukrast po 1 ili najviše 10 kuna.
Neće biti Badelov model restrukturiranja, niti približno tome.
Razlika je što Badel ima negativni kapital, i neizvjesnost u poslovanju, a Jadroplov 340 milijuna kapitala uz izvjesno pozitivno poslovanje u bliskoj budučnosti, ako pogledamo vozarine za supre i stanje na brodarskom tržištu, a i sam direktor je to rekao.
lp
[/quote]
Mene ne bi iznenadio takav model restrukturiranja zbog toga što su zadnji put odbili ponude Tankerske i Debeljaka od 100-120 kuna, a sad bi se mislim za tu cifru tukli nogom u dupe.. I u većini slučajeva se kod nas pogoduje nekome da dobije što jeftinije, tako da ne bi se baš kladio.. Uostalom nigjde ne vidim nikakve informacije sa sastanka u ministarstvu neki dan.