Što ako je ovo, što ako je ono.. možeš tako za sve dionice govorit.. A što ako JDPL sa svojim dugovima ne uspije preživit još jednu godinu ?? ATPL je mnogo manje zaduženija i ima sigurno snage za preživit još koju godinu ovako lošeg stanja i dočekat pravi oporavak..
@brux
Upravo sam htio napisat što ako ovo, što ako ono…
Ne možemo uspoređivat atpl sa jdpl, zato je i razlika u cijeni dionice. Oporavak je već došao, a pravi oporavak uskoro dolazi. Malo se informiraj na svjetskim brodarskim tržištima i forumima, sve će ti biti jasno, da pravi oporavak tek slijedi.
diokidina
ovo govori sve…pametnom dosta…i napisano je u množini
Evo da se malo nadovežem na kolegu aliasa i ujedno ga pozdravim, jer malo je ljudi ovdje koji rezonski pišu, i još manje onih koji rezonski raspravljaju.
Na temelju izvješća 3Q 2016., napravio sam na brzinu procjenu vrijednosti dionice, pri čemu sam bio darežljiv što se tiče procjene trenutne vrijednosti imovine (pustimo knjigovodstvenu, JDPL je poznat po friziranju brojki, pa onda padne šok terapija u vidu iznenadne revalorizacije imovine).
Kapital = 341.137.000 kn = 208 kn po dionici
Brodovi u bilanci = 770.000.000 kn
Trenutna tržišna vrijednost brodova = 470.000.000 kn
Učinak revalorizacije: 770 mil. – 470 mil. = 300 mil. kn (= -183 kn po dionici)
———————————————————————————-
NTO kapital nakon revalorizacije: 208 – 183 = 25 kn po dionici.
____________________________________________________________________
A sad ajmo ovako:
Tržišna vrijednost brodova = 470 mil. Kn
Ostala imovina = 32 mil. Kn
——————————————
Ukupna imovina= 502 mil. Kn
Ukupne obveze = 457 mil. Kn
——————————————
502 – 457 = 45 mil. = 27.50 Kn po dionici.
Dakle, dionica je trenutno precijenjena cca 70%.
U zadnjih godinu dana Dry bulk flota je narasla za novih 22 mil. DWT, odnosno za 377 novih brodova, očito ne možemo reći da je skreping kompenzirao rast flote.
Kakve su šanse da JDPL preživi u ovakvim okolnostima? Po mom mišljenju, prilično niske.
lp
eto…upravo tako…a i ova vrijednost za brodove koju navodiš je dosta nategnuta…
drys je ove godine prodao 5 panamaxa…svaki nosivosti 72 000 dwt…godište oko 2000…..za ukupno 30 mil $….dakle po brodu niti 6 mil $
a jdpl ima 3/7 koja su istog godišta, samo je nosivost oko 50 000 dwt….pitanje je da li za te brodove na tržištu može dobit i 5 mil $…meni bi bila vrijednost flote bliže 350-400 mil kn…
teme na jdpl, atpl i ulpl su bile zatrpane linkovima i postovima o rastu bdi-a, o rastu cijena stranih brodara…isti sada tonu iz dana u dan…a unatoč porastu cijena vozarina za panamaxe i supramaxe….cijene domaćih brodara nisu se maknule…osim što su otišle bojažljivo u rikverc…
što li će tek biti kada cijene vozarina počnu padati?
naravno, naši forumaši samo gledaju tko je kupio….jer ti koji kupuju imaju kristalnu kuglu…i vide da će se za koji mjesec ovo uduplati….vide oporavak tržišta….odnosno sve što taknu pretvaraju u zlato…zato se treba nakupovati brodara…
Evo da se malo nadovežem na kolegu aliasa i ujedno ga pozdravim, jer malo je ljudi ovdje koji rezonski pišu, i još manje onih koji rezonski raspravljaju.
Na temelju izvješća 3Q 2016., napravio sam na brzinu procjenu vrijednosti dionice, pri čemu sam bio darežljiv što se tiče procjene trenutne vrijednosti imovine (pustimo knjigovodstvenu, JDPL je poznat po friziranju brojki, pa onda padne šok terapija u vidu iznenadne revalorizacije imovine).
Kapital = 341.137.000 kn = 208 kn po dionici
Brodovi u bilanci = 770.000.000 kn
Trenutna tržišna vrijednost brodova = 470.000.000 kn
Učinak revalorizacije: 770 mil. – 470 mil. = 300 mil. kn (= -183 kn po dionici)
———————————————————————————-
NTO kapital nakon revalorizacije: 208 – 183 = 25 kn po dionici.
____________________________________________________________________
A sad ajmo ovako:
Tržišna vrijednost brodova = 470 mil. Kn
Ostala imovina = 32 mil. Kn
——————————————
Ukupna imovina= 502 mil. Kn
Ukupne obveze = 457 mil. Kn
——————————————
502 – 457 = 45 mil. = 27.50 Kn po dionici.
Dakle, dionica je trenutno precijenjena cca 70%.
U zadnjih godinu dana Dry bulk flota je narasla za novih 22 mil. DWT, odnosno za 377 novih brodova, očito ne možemo reći da je skreping kompenzirao rast flote.
Kakve su šanse da JDPL preživi u ovakvim okolnostima? Po mom mišljenju, prilično niske.
lp
Jel to onaj isti kolega koji je hvalio NVO?
I koji radi retrovizorske analize koje vrijede za proslost?
@vanjanja
Ostala imovina 32mil. kn.
Zgrada uprave Jadroplova vrijedi sigurno više od duplo koliko si naveo u ostaloj imovini. A što je sa ambulantom pomoraca koja je nedaleko od zgrade uprave, a zemljište kod Medike,…
Sad samo ovaj iznos povečaj u ostaloj imovini,koliko će tada ispasti po dionici?! Ostalo nema potrebe komentirati,jer ovo što sam napisao je sasvim dovoljno.
@vanjanja
Ostala imovina 32mil. kn.
Zgrada uprave Jadroplova vrijedi sigurno više od duplo koliko si naveo u ostaloj imovini. A što je sa ambulantom pomoraca koja je nedaleko od zgrade uprave, a zemljište kod Medike,…
Sad samo ovaj iznos povečaj u ostaloj imovini,koliko će tada ispasti po dionici?! Ostalo nema potrebe komentirati,jer ovo što sam napisao je sasvim dovoljno.
ne lovi se za slamke spasa…
ovo što je vanjanja napisao je prenapuhano…nek brodovi vrijede 400 mil kn….
pa nek ovo ostalo vrijedi 100 mil kn…opet si na 500 mil kn…a obveze su takve kakve jesu…
a osim toga…postavlja se pitanje…jel ulažeš u jdpl i ostale brodare zbog upravne zgrade ili core businessa?
jer ako ulažeš zbog upravne zgrade…onda nema ni smisla da pratiš svaki dan koliki je bdi i kolike su vozarine…rađe ulaži u varteks…tamo ima više nekretnina…
prati kako se kreću cijene nekretnina…iako je to u ovom slučaju kao što sam već napisao…hvatanje za slamke spasa…dobro znate kakva je priča s upravnom zgradom…
@vanjanja
Ostala imovina 32mil. kn.
Zgrada uprave Jadroplova vrijedi sigurno više od duplo koliko si naveo u ostaloj imovini. A što je sa ambulantom pomoraca koja je nedaleko od zgrade uprave, a zemljište kod Medike,…
Sad samo ovaj iznos povečaj u ostaloj imovini,koliko će tada ispasti po dionici?! Ostalo nema potrebe komentirati,jer ovo što sam napisao je sasvim dovoljno.
ne lovi se za slamke spasa…
ovo što je vanjanja napisao je prenapuhano…nek brodovi vrijede 400 mil kn….
pa nek ovo ostalo vrijedi 100 mil kn…opet si na 500 mil kn…a obveze su takve kakve jesu…
a osim toga…postavlja se pitanje…jel ulažeš u jdpl i ostale brodare zbog upravne zgrade ili core businessa?
jer ako ulažeš zbog upravne zgrade…onda nema ni smisla da pratiš svaki dan koliki je bdi i kolike su vozarine…rađe ulaži u varteks…tamo ima više nekretnina…
prati kako se kreću cijene nekretnina…iako je to u ovom slučaju kao što sam već napisao…hvatanje za slamke spasa…dobro znate kakva je priča s upravnom zgradom…
[/quote]
A za što se ti loviš? Kako ćeš ti spasiti udjel u Jadroplovu?
I čemu nervoza i sveopće okupljanje strvinara?
manje klase danas dobitnici
supre +2.6% 9375
handy +2.1% 7262
http://www.dryships.com/pages/report.php
Baltic Dry Index (BDI) -23 1201
jdpl -3.33%…a supramax u plusu…a šta će bit kad okrene u minus?
fahrudine…ajde molim te nabaci ti malo brojki ovdje…bilo mi je uvijek interesantno čitati tvoje stajalište…malo nam se očituj kolka je po tebi fer vrijednost imovine?…pa kolko po tebi trenutno vrijedi jdpl?
ono odokativno….
i kolko može gurat još ovako?
želim samo reć da je smiješno da netko ide isticati kolika je vrijednost upravne zgrade jdpl…firme koja se bavi brodskim prijevozom rasutih tereta….