A ako uzmemo i dan ranije kada su protrgovane 4.882 dionice uglavnom iznad 40 kuna, proizilazi da je u ova dva dana P/K polovica prometa cijele godine 20946/42697.
Hoćeš reć da netko zna smjer vozarina za naredne dvije-tri godine?
Koliko zna njih na našoj burzi koji su jučer i danas kupovali jdpl, ulpl i atpl?
S ovolko novih brodova, upitan je oporavak vozarina…oscilacije su moguće…kao što sam na prethodnoj stranici već dao primjer kad su rasle vozarine i indeksi, pa je cijena jdpl pala…
Ali pravo je pitanje na koliko se moraju dignuti vozarine da se počne voziti s plusom? U kojem periodu je to ostvarivo i da li jdpl i slični imaju vremena čekati oporavak vozarina…ne ovise samo o sebi…tu su i banke, treba servisirat neke obaveze…jel imaju one vremena čekat oporavak tih vozarina…ako do njih i dođe kroz dvije-tri godine…
Evo vani FreeSeas ima danas rast od 175%…cijena s tim rastom je 0.00469 $…ja ju ne bi volio imati u portfelju…
Kad vjetar puše i purani lete…
Dragi moji…kupuje se biduci rast vozarina i dobit slijedecih dvije tri godine…a ne trenutno stanje…ono je proslost…shvatite to vec jednom…ovdje izgleda da je stasala neka nova generacija koja uopce nezna kako funkcionira burza….
samo vi gledajte prema van…drys….
tko je imao 10 000 dionica koje su ga koštale cca 40k dolara, došao je nakon svih reverse splitova na to da ima 6 dionica…koje mu danas vrijede 400 $….pa si vi računajte i gledajte u DRYS kako raste…
zanimljivo kako nikoga nije bilo kada je padao i radio reverse splitove…
sad ili vi to ekipa ne znate ili obmanjujete ostale, a sve samo kako bi dignuli koju kunu…
a valja malo pogledati i flotu DRYS…i što su sve Grci prodali da bi smanjili gubitak….treći kvartal prošle godine gubitak je bio cca 850 mil $, ove godine je zahvaljujući između ostalog i rasprodaji flote (prodana 5 panamaxa) gubitak je 5 milijuna $ u 3. kvartalu…vode se pregovori s bankama o financijskom i sveobuhvatnom restrukturiranju tvrtke…a da ne kažem da u floti imaju još 15 panamaxa…
znači…ovaj rast kojeg neki priželjkuju i na jdpl…je ajmo reć u neku ruku i opravdan na DRYS…što je vidljivo iz izvješća….brodova u floti još imaju za raspordaju i za manevre s bankama…
ali kod jdpl ne vidim poboljšanje krvne slike u zadnjem izvješću…mogu i oni prodati još koji brod…ali s čime će onda ploviti?
osim toga, pitanje je više da li flota pokriva dugoročne i kratkoročne obveze u iznosu od 460 mil kn…i onda država kao većinski vlasnik…u ovom sastavu trenutno u kojem je…gdi je upitno hoće li moći ostvariti ijednu mjeru od najavljenih…a da ne spominjemo Giovanellija i Božića i falsificiranju odštetnih zahtjeva…i sud koji još uvijek traje…
današnje trgovanje upućuje da će narednih dana doći do ispuhavanja ovog balona i povratka cijena na razine 20-30 kn…
sretno svima…
Ako brodari rastu, teško će itko više dočekat te cijene, danas je bila jaka korekcija i netko se malo jače istovario, iako je bio očit interes za kupnju na 50 kuna. Prosječna cijena danas je 10% iznad završne, i ako potegne ULPL i ATPL, ispod 45 će bit teško skupljat, da ne kažem nemoguće.
[/quote]
Marcipan, vidiš kako nema više po 20-30. Istina, nema ni na 50, jer smo jučer vidili da je neko spreman iskrcat cili Jadroplov između 41 i 50.
Tako je, netko želi izać iz dionice pošto-poto a izgleda da mu ova cijena odgovora jer ima količine na bidu.. Sigurno računa bolje je nešto izgubit pa prodat po 40 kuna jer je dobio priliku o kojoj nije ni sanjao poslije onog pada na 20-ak kuna, nego čekat hoće li preživit ili neće..
Nije ovo razina za prodaju….bez obzira na situaciju s ovim brodarom….ići će to još gore…
Nije ovo razina za prodaju….bez obzira na situaciju s ovim brodarom….ići će to još gore…
Ako je čovjeku minus prihvatljiv i vidi drugu priliku koju će možda naplatit s tim novcem od prodaje JDPL-ova, tko smo mi da sudimo je li ovo razina za prodaju ili ne??
nemojte me krivo shvatit…ja bi prvi bio najsretniji da dođe do 80 kn….i 100 dapače…napisao sam da imam dionice jdpl…
ali treba biti realan…cijene vozarina nisu toliko porasle da bi sada gledali ovakv rast u kratkom vremenu…
ono što bear govori o narednim godinama…to je teško za predvidjeti…i zapravo nitko ne zna gdje će vozarine biti idući mjesec, a kamoli za 2-3 godine…
ove brodare koje pratite vani…pogledajte malo koliko su prodali brodova da bi preživjeli…malo bacite oko na izvješća…pa onda bacite pogled na jadroplovovo izvješće…jel došlo do smanjenja gubitka ili obveza prema bankama?
isto tako ne želi se vidjeti koliko su investitori na tim dionicama izgubili uslijed reverse splita…
nema danas po 20-30 kn…ali ukoliko danas vani brodari otvore s minusima….a ako otvore s minusom, neće biti od 2-3%….već nakon ovakvog strelovitog rasta slijedi obično i streloviti pad…
kako će se onda to reflektirati ovdje?
Marcipan, vidiš kako nema više po 20-30. Istina, nema ni na 50, jer smo jučer vidili da je neko spreman iskrcat cili Jadroplov između 41 i 50.
Ako se sutra ovaj makne s aska na 47 kuna mislim da sutra može opet potegnit do 50 kuna..
A ponovi li BDI zelenilo od danas usudio bi se reć da i 55 kuna nije nedostižno :-))
Prati li itko Top 10? Podebljava li g. Bilbija ovde poziciju ili ne??
Ako se sutra ovaj makne s aska na 47 kuna mislim da sutra može opet potegnit do 50 kuna..
A ponovi li BDI zelenilo od danas usudio bi se reć da i 55 kuna nije nedostižno :-))
očito si detaljno proučio poslovanje JDPL kad daješ takve prognoze pa daj nam onda napiši u par kratkih crta:
– kolika je zaduženost firme i preneseni gubici?
-kolika je vrijednost imovine?
-koliko ostane imovine po dionici kad bi se pokrili svi dugovi i gubici?
Ako se sutra ovaj makne s aska na 47 kuna mislim da sutra može opet potegnit do 50 kuna..
A ponovi li BDI zelenilo od danas usudio bi se reć da i 55 kuna nije nedostižno :-))
očito si detaljno proučio poslovanje JDPL kad daješ takve prognoze pa daj nam onda napiši u par kratkih crta:
– kolika je zaduženost firme i preneseni gubici?
-kolika je vrijednost imovine?
-koliko ostane imovine po dionici kad bi se pokrili svi dugovi i gubici?
[/quote]
Kolega, mislim da to u ovakvoj situaciji uopće nije bitno….pa taman da je i pred stečajem, JDPL će pratiti rast ostalih brodara s obzirom na događanja sa brutalnim rastom vozarina….