@maratonac
Šteta što nije tako, al ovdje se opravdano ljudi boje stečaja.. Mislim da je to razumno
Ljudi se najčešće boje kad ne znaju, ne razumiju situaciju i/ili nemaju adekvatne informacije odnosno ne znaju valorizirati realistične procjene.
I naravno, kad ih napadaju putem medija kojekakvi “filozofi”, zloguki proroci, pesimističnim i kataklizmičnim scenarijima.
To o stečaju JDPL-a ćemo tek vidjeti…nisam baš siguran…
Ja očekujem JDPL uskoro na cca 100 kn… i to će biti veliki i nagli rast na malom prometu…
To o stečaju JDPL-a ćemo tek vidjeti…nisam baš siguran…
Ja očekujem JDPL uskoro na cca 100 kn… i to će biti veliki i nagli rast na malom prometu…
Uskoro očekuješ JDPL na 100? Jesi bar promislio šta govoriš prije nego napišeš..
Da se razumijemo, volio bih i ja JDPL uskoro na 100 kuna jer i sam imam dionice, al ne ide to tako.. Firma konstantno u minusu, uhljeba sve više koji su na plaći, oporavak sektora se još ne vidi, slijedi opet negativno izvješće za koji dan itd..
Ovdje jedino DUUDI može “podić cijenu” ukoliko stavi opet JDPL na natječaj za prodaju, al svi znamo da je svaki put početna cijena sve manja..
Ja ću ti ponovo ponoviti…. U strahu su velike oci!
To o čemu ti ovdje pišeš su sve ‘tempi passati’… oni su iz perspektive trenutnog ili budućeg vrednovanja nebitni. Dosta je toga učinjeno da se firma spasi, znatno su smanjeni troškovi i nije sve tako crno kako se mozda činilo prije pola ili godinu dana.
I prodaja firme je nebitna. Bitno je da se vozarine kreću prema razini od 10k USD i da tamo ostanu dulje vrijeme. Postoji jos dosta interesenata da JDPL nastavi dalje ploviti, pored dioničara. A vrijeme ce pokazati kako ce izgledati dugoročno rješenje za firmu. U brodarstvu, na duge staze, ni jedna cijena nije iskljucena iako trenutno ne postoji valuacija za nju. Tako nas barem povijest uči.
Svi naši bulk brodari su u vrlo sličnoj poslovnoj situaciji jer je cijeli sektor doslovno prošao i jos uvijek prolazi kroz veliko čistilište. Nema tu jos uvijek dobrih i loših… samo manje i vise loših. Al situacija se ipak polako mijenja, nabolje.
Kažem da bih volio i ja da je cijena što veća jer imam JDPL. Vidit ćemo koliko ovo može rast i kako će se nastavit s vozarinama, a možda je i g. Bilbija opet ovde počeo kupovat.. Strpimo se pa ćemo vidit ima li promjena
Sve te bulk brodarske dionice su dosta volatilne. Obzirom da na najnižim cijenama nije bilo mnogo transakcija sa dionicama Jadroplova očekujem da će se sad igrati igre i igrice kako zatvoriti neku značajniju količinu, naravno pod uvjetom da je oporavak “iza vrata” i da je ta procjena ispravna. Jer cijena je bitno narasla na malenim, premalenim količinama pa će se koliko već vidim pribjegavati kojekakvim strategijama gomilanja aska, pa nakon toga bid-a itd. Uglavnom, igre i igrice, za male i velike.
Uglavnom, bit će vjerojatno zanimljivo, a sve će ovisiti ponajviše o trendu vozarina, ali i drugim stvarima bitnim za financijsku konsolidaciju društva i započeto restrukturiranje. Prije svega duga odnosno obveza.
U nedavnoj izjavi za zadarski 057info je direktor tankerske rekao da redovni remont broda kosta od 0.3-1 milijun usd,da redovni remont traje 15-20 dana,i da je za to vrijeme vozarina 0.
Vjerojatno je za manje handy bulkove trosak 0.3 mil usd,a za najvece tankere do 1 mil usd…
A ovaj handymax SPLIT 1998.g.,je u remontnom brodogradilistu vec 150 dana.
kapital ih ubi, vuče na dno, pa smanjuju