JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A sto Grci rade?

Vrijednost brodara je promjenjiva velicina koja se u dugom roku prilagodjava kratkorocnoj vrijednosti indeksa vozarina. Opet pucas u prazno.

Kreni iz trenutne situacije i daj prijedloge, a ne retrovizorsko pametovanje. Gledaj, u Banja luci ili Izoli gdje si pohadjao svoj strucni kurs ocito ne znaju mnogo o dugovima i bilanci. Novogradnjama i financiranju.

I navedi mi jednog jedinog brodara bez duga koji ima relativno suvremenu flotu i pozitivan novcani tok iz operativnih aktivnosti na ovoj razini vozarina. Ako je tako kao sto ti pises, pretpostavljam da ih ima. I to veci broj. Naravno, to potkrijepi i odgovarajucim dokazima.

I ako te kad pronadjes iglu u plastu sijena, posalji im letter of confidentiallity pa onda pisi tekstove po novinama i pravi se i dalje pametan. Sretno!

Čitam zanjih godinu dana ove teme (dosadna nedjelja) i pada mi na pamet sljedece: zašto bi netko kupovao firmu koja je u ovolikim problemima s dugovima svakakvim i koja ima 4 broda kad može kupiti ful jeftino 4 broda bez ikakvih problema? Koja bi bila poanta muciti sebe sa svim zavrzlamama koje idu kod kupnje? Pogotovo na ovako nesigurnom tržištu.


Čitam zanjih godinu dana ove teme (dosadna nedjelja) i pada mi na pamet sljedece: zašto bi netko kupovao firmu koja je u ovolikim problemima s dugovima svakakvim i koja ima 4 broda kad može kupiti ful jeftino 4 broda bez ikakvih problema? Koja bi bila poanta muciti sebe sa svim zavrzlamama koje idu kod kupnje? Pogotovo na ovako nesigurnom tržištu.

Dakako!!!Ako želi,čekat će stečaj pa kupiti jeftino brodove na stečajnim licitacijama,a ne kupovati firmu u lošem stanju!!!

Fahrudine žalosno je da kad nestane argumenata za zdravu debatu nekompetentnim ljudima ostaje samo vrijeđanje. Ja ču i dalje po svoju. Argumentirano.

PS da se ozbiljno baviš pomorskim sektorom uz uvjet da znaš engleski znao bi štro Grci rade :-). Sory ali zadnju tablicu koju sam uploadao imao sam samo na engleskom jeziku. Nadam se da mi ne zamjeraš tuđice u pisanju. Posljedica 2/3 radnog vijeka provedenog u inozemstvu bez poguranca partije, tate i sličnih kljućnih faktora u lijepoj našoj. I na kraju falija si oba grada. Pa na internetu imaš moj CVali lakše je pucat praznom puškom nego baratati činjenicama.


A sto Grci rade?

Gledaj, u Banja luci ili Izoli gdje si pohadjao svoj strucni kurs ocito ne znaju mnogo o dugovima i bilanci. Novogradnjama i financiranju.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

http://www.jutarnji.hr/tragedija-u-kineskom-moru–poginuo-hrvatski-pomorac-uzrok-smrti-jos-uvijek-je-misterij—svi-smo-jako-potreseni-ovim-dogadajem-/1524234/

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Danas u Slobodnoj Dalmaciji jedan mali članak o restrukturiranju Jadroplova, uplati zaostalih plaća i samoj pomoći države firmi da preživi u ovim teškim vremenima.. To je ugrubo to, nema riječi o nikakvim konkretnim potezima.. Bolje tračak nade nego da se piše o stečaju i likvidaciji.. Sumnjam da će nova Vlada pustit odma na početku mandata da im neka firma propadne i bankrotira.. Treba JDPL prodat pošto po to.. Kako sad fino izgleda ona Debeljakova cijena od 130 kuna, a oni nisu htjeli..

Nitko ne komentira izvješće i gubitak. Ali je zato uprava lijepo sročila razvoj situacije na tržištu brodskog prijevoza rasutih tereta, vjerovatno da opravdaju gubitke i pokažu se kao žrtve “zločeste” krize kao jedinog krivca za ovo jadno stanje u firmi.
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/JDPL-fin2015-4Q-NotREV-K-HR.pdf
Lijepo sročeno:
U trenutku pisanja izvješća možemo utvrditi da je trenutno stanje na tržištu rasutih tereta na oko 35% nižoj
razini u usporedbi sa istim razdobljem prethodne godine.
Iako je porast nosivosti flote u prošloj godini isnosila samo 2,4% u odnosu na prošlu godinu do poboljšanja
vozarina ne dolazi zbog toga što istovremeno nema porasta prijevoza rasutih tereta na godišnjoj osnovi.
U izvještajnom razdoblju došlo je do većih promjena u kretanju indeksa cijena vozarina na tržištu rasutog
tereta. Krajem 2014. godine BSI (Baltic Supramax Index) iznosio je 887 da bi 18. veljače 2015. godine pao
na vrijednost od 478 (odnosno 46% ispod). Nakon toga došlo je do poboljšanja situacije na tržištu, te je BSI
na dan 31. ožujka 2015. godine iznosio 650. Početkom 6 mjeseca počinje blagi oporavak indeksa i vozarina
te indeks dana 25. kolovoza 2015 dostiže vrijednost od 934 poena, a nakon toga slijedi pad koji je trajao do
10. veljače. Tada je indeks zabilježio najnižu povijesnu vrijednost sa 247 bodova. Od tada do danas imamo
rast indeksa koji na dan 26. veljače iznosi 333 boda.
Ukoliko promotrimo globalno zabilježene vozarine za 2015. godinu, prosječno ostvarene vozarine na
kratkotrajnim uposlenjima na brodovima veličine 40.000 do 60.000 DWT tijekom prošle godine su za 2.543
USD manje u odnosu na prosjek ostvaren tijekom 2014. godine (6.578 USD u 2015. prema prosječno 9.121
USD u 2014.).
Iz navedenog možemo zaključiti da je tržište početkom ove godine doživjelo svoj povijesni minimum od
početka sustavnog praćenja putem Baltic Dry Indeks-a, a da je oporavak tržišta moguće očekivati tek u 2017 godini.

Može li potencijalni oporavak sektora i ovdje malo utjecat na samu firmu ili su ovdje dani već odbrojani??
Ako može, uz malu pomoć države ovo je lijepa cijena za ulaz..

http://www.index.hr/vijesti/clanak/pocinje-privatizacija-narucena-procjena-54-drzavne-tvrtke-prije-odluke-o-prodaji/888596.aspx
I JDPL će na procjenu.. Bože moj na koliko će njega procjenit.. 🙂

kako kod jdpl jos nije doslo do smjene direktora?je li neko upoznat?jos prije 3 miseca sam cula da ce biti promjena ali vidim da nije jos realizirana?

Jučer jedna transakcija od 6000 komada po 16 kuna, danas isto nesto sitno po asku.. Malo i JDPL da se ne zaboravi.. Možda je i to Bilbija Igor 🙂 🙂

koliko ulazak strateskog partnera moze dovesti do promjena kod potonulog brodara

New Report

Close