Mogao bih ovaj sa 7 tisuća komada po 4 kune i omastit brkove, ako mu uopće itko i proda po 4 kune…
tko ce za ovaj kriminal odgovarati
prije nekih 14 mj gospodin Debeljak je davao 130 kn za 1 dionicu
nije mu država dopustila
asad 12 kn to će odgovarati za toliko učinjenu pljačku
to je RH
Nisu htjeli prihvatit nedavno ni dokap po 70 kuna… Naći će se možda neko žrtveno janje koje će odgovarat, ali izgubljeni novci se nikad neće vratit.. Ne znam šta vam znači to da netko npr. leži u zatvoru ako ste izgubili većinu novaca ovdje.. Meni to ne znači ništa ako sam veću svotu novaca izgubio u JDPL, šta me briga tko je u zatvoru a kad je lova spaljena ili negdje na Kajmanskom otočju
Svi koji su govorili protiv jadroplova su drukeri i trolaju, a oni koji govore pozitivno su najbolji i realni. Ako pišeš pozitivno to pomaže kompanijinoj bilanci.
ja sam samo htio istaknuti da dobro i loše pisanje ne pomice dionicu. to samo poslovanje moze naraviti. zasto bi pisao dobro o dionici za koju i malo dijete vidi da će u stečaj? puno veće i bolje i manje zadužene kompanije su propale. da ovo nije na državnoj sisi odavno bi i ono. i da vas je netko poslušao izgubio bi 90% u niti 6mj. to vas ne zabrinjava?
Ne. Jel ja nisam pisao nikakve hvalospjeve ovoj dionici nakon sto je propala njezina privatizacija. A bome je nisam ni organizirano ni huskacki blatio po medijima.
Covjek negdje zaradi, negdje izgubi. Sve je to sastavni dio ciklusa ulaganja i zivota.
Ovdje je cak bilo i onih koji su glorificirali Atlantsku na ustrb Jadroplova. E ti su mi najsimpaticniji. Ti su stvarno za nasmijat se.
Nijedan bulk brodar trenutno nema NAV-a. Sektor je doslovno umro. I dok ponovno ne zazivi, nema mnogo pomoci od analiza i vrednovanja. Naravno da nece svi poginuti, al tko prezivi, pricat ce.
Sad kad promislim onaj jučer je bar nešto spasio po 18-18.5 kuna, mogao sam i ja al nisam.. Najbolje je ovde se pomirit s tim da si novce izgubio i doviđenja, šta je tu je.. Ako u međuvremenu država pomogne da ne ode u stečaj to bi bilo odlično
Nije Jadroplov samo problem, problem su ama bas svi bulk brodari. I dok su tu neki filozoforali o relativnoj nesposbnosti menadzementa i inertnosti vlasnika, stecaj je pokucao na vrata sviju ili gotovo svih brodara. Ni Atlantska nije u mnogo boljoj situaciji, a tko ce nju spasavat, to cemo tek vidjeti.
Kad najveca kriza zahvati cijeli sektor, nitko nece proci neokrznut. Tim vise jer efikasna zastita osim diverzifikacije flote i jako dugorocnog ugovaranja koje se vise i ne primjenjuje, u ovom biznisu, zapravo i ne postoji.
Ma daj ne soli pamet jer si zalutao u ovu temu. Kakva dugoročna ugovaranja? I šta kad ugovoriš brod na 5 godina na 15000 USD/day a vozarine padnu na 5000 USD/day. Koliko misliš da će taj ugovor preživit. Mi koji smo duže u ovome svjedočili smo da se ti i takvi ugovori ili raskidaju ili druga strana ide u garden.
Što se tiće sposobnog managementa priča se da je upravi od ljudi koji su od struke savjetovano da se proda naj noviji brod i da se tada moglo utržiti nešto preko 20.000.000,00 USD? Nije se poslušala struka a to bi bila razlika od cca 11.000.000,00 više na računu nego što je došlo od zadnje dvije prodaje. Znaš li što bi to značilo? Uz pametnu politiku štednje, uz racionalizaciju djelatnika a prvenstveno uhljeba, možda i prodaju zgrade sa pogledom na more i seljenje u primjereniji prostor stečaj još nebi kucao na vrata. Ne kažem da nebi do njega došlo godinu, dvije kasnije ako tržište nastavi padati ili zadrži trenutni nivo ali tada bi uprava argumentirano mogla tvrditi da je sve poduzeto što je bilo moguće i nitko nebi mogao prigovoriti niti riječ. Ovako držim upravu i te kako odgovornnom a još odgovorniji su večinski vlasnik i oni koji su u njegovo ime trebali nadzirati a nisu napravili ništa da spriječe ili ublaže ovu katastrofu izazvanu tržišnim uvjetima i nekompetencijom.
Nije Jadroplov samo problem, problem su ama bas svi bulk brodari. I dok su tu neki filozoforali o relativnoj nesposbnosti menadzementa i inertnosti vlasnika, stecaj je pokucao na vrata sviju ili gotovo svih brodara. Ni Atlantska nije u mnogo boljoj situaciji, a tko ce nju spasavat, to cemo tek vidjeti.
Kad najveca kriza zahvati cijeli sektor, nitko nece proci neokrznut. Tim vise jer efikasna zastita osim diverzifikacije flote i jako dugorocnog ugovaranja koje se vise i ne primjenjuje, u ovom biznisu, zapravo i ne postoji.
Pa naravno da je menadzement los, a vecinski vlasnik valjda jos i gori, ali ako se zadrze ove razine vozarina kroz 2016. godinu i ne dodje do bilo kakvog oporavka propast ce i mnogo ugledniji i veci brodari.
Tvoje pametovanje je bespredmetno jer bi po tome najbolji potez bio rasprodati cijelu flotu po cijenama u to doba koje ti spominjes i sada je nanovo kupiti. Al ne ide to tako, dug je vezan za imovinu i ne mozes je samo tako rasprodavati i seliti tamo-amo. Zgrada, kao i brodovi imaju terete i takve stvari treba znati ispregovarati. I refinancirati.
Kriza je najvazniji faktor, jer i uz los menadzment i jos losijeg vlasnika se dalo ranije prezivjeti. A svoje retrovizorske poglede i veleumne ideje mozes pokusati prodavati i vlasnicima inozemnih brodarskih kuca. Sigurno ce se za tipuse tvog kalibra naci mjesta i u Dryshipsu, Eagle-u, Starbulku i Naviosu. Drugi puta ne zaboravi i njih savjetovati, retrovizorski.
Sličiš mi na jednog aktualnog ministra. Pa zar publika na Forumu do nedavno nije čitala tvoje savjete o vrijednosti JDPL i poželjnom ulaganju dok smo mi koji ipak znamo nešto više o shippingu odavno upozoravali na ovo što imamo danas. Upozoravali smo u drugim medijima i na forumu a pri tom ne mislim samo na sebe. Govorio je i Papić, Toula… Da ti nije drugi nick Pozitiva?
Slažem se da JDPLneće biti jedina žrtva krize ali da li znaš koliko je brodara ovu krizu pretvorilo u priliku. Pogledaj šta Grci rade.
Ja ipak za razliku od tebe volim baratati argumentima. Pogledaj u prilogu frišku izbještaj Clarcsona o zakljućcima bulkera. Bulkeri se u TC zaključuju na 4-6000 USD/day. Ovi na 4000 su vjerojatno break even (ako nemaju kredit) a ovi na 5-6000 zarađuju. E ali problem je kad imaš OPEX 6-7000 USD/day i tu se vidi ko zna a ko nezna. Naravno ovaj cape sa 5500 ne može zarađivati ali supre i panamaxi da.
Pa naravno da je menadzement los, a vecinski vlasnik valjda jos i gori, ali ako se zadrze ove razine vozarina kroz 2016. godinu i ne dodje do bilo kakvog oporavka propast ce i mnogo ugledniji i veci brodari……..