Evo predsjedniku nadzornog odbora g. Marku Šundovu mala pomoć pri izračuni vrijednosti flote (naravno ako zna to izračunati) da ne ćeka očitovanje predsjednika uprave.
super, hvala za ovo, slobodno to i češće uploadaj 🙂
@Techman
Hvala na vrijednom reportu 🙂
Interesantan je ovaj Toula.
G.Techman barem nije dioničar JDPL pa nije čudo što ne želi dobro ovom poduzeću, ali ovaj je dosta veliki dioničar a kao da priželjkuje da JDPL bankrotira!
E sad ili je uistinu tako, ili su malo izvrnuli njegove riječi.
Što govori protiv uprave i nadzornog odbora je u redu, ali željeti propast vlastitoj tvrtci u kojoj si suvlasnik je nevjerojatno!
U svakom slučaju pravo čudo!
Ja mrzim gubit u životu i nikad se ne predajem, al ovde ću se izgledaizgleda morat pomirit s tim… Nek se malo bolje napuni bid ja ću se istrest i Ciao đaci… Ima i boljih prilika, sad će brzo i izvješća za 3 kvartal..
Ako ja ovu situaciju dobro razumijem sada je tehnička uprava (kao tehnička vlada) i nadzorni odbor koji rade na održavanju pogona do izbora novih članova. To bi po meni značilo da nema nikakve značajnije akcije kao što su zaduživanja, prodaje brodova, nekretnina i slično. Neznam koji je rok za popunu jer vrijeme leti a već ga nema. Postoji još jedan problem. Pitanje je da li u Hrvatskoj uopće postoji krizni manager iz pomorskog sektora koji bi mogao izvući firmu iz ove situacije. Zadnji put je to odradio Toula ali mislim da je današnja situacija puno složenija. I da ne bude zabune ne drukam za Toulu. Sa čovjekom nisam u životu rijeć izmijenio.
Ja vidim da netko tu uglavnom nista ne razumije. Razlog? Laprdanje po forumima umjesto da se prisustvuje skupstini.
Upravo je nevjerojatno kako se netko vec mjesecima upire da ocrni firmu, proglasi je javno smecem, obezvrijedi, i nju i njezine kadrove. Taj navodno sve o njoj zna, eksperat, a nema hrabrosti ni petlje otici na skupstinu? To ne da je smijesno, to je lakrdija bez premca. Ne da ne zna, nego je to totalno sarlatanstvo, ljudska pokvarenost i zloca.
Al svak se cese gdje ga svrbi, dok ga netko drugi ne pocese…
Ooops vidim da je Fahro kultivirao pisanje pa mu je nakon dugo vremena post prošao moderiranje.
Ajmo redom.
1. Šta bi ja koji nemam niti jednu dionicu radio na skupštini? Fahro poznavatelju propisa da li bi mi dali riječ?
2. Ocrnjavanje firme. Fahro jedan mali poučak. Govoriti istinu nije nikakvo ocrnjivanje. Umjesto blebetanja ja preferiram sučeljavanje argumenata a to od tebe ne vidjeh.
3. Hrabrost? Davno sam objavio svoje ime i prezime. Da li je pisanje skriveno pod nickom Fahrudin iskazivanje hrabrosti? Kako smo sami sebi skloni dati popust.
5. Fahro nakon 40 godina rada u shippingu zaista imam što kazati za razliku od tebe kojem je jedina veza sa shippingom pušiona na dionicama.I slažem se. To je lakrdija bez premca.
Još uvijek očekujem realizaciiju tvoje prijetnje od prije par mjeseci pa ne izlazi sa novim prijetnjama dok ne realiziraš stare. To je previše tereta za moje stare kosti.
Ako ja ovu situaciju dobro razumijem sada je tehnička uprava (kao tehnička vlada) i nadzorni odbor koji rade na održavanju pogona do izbora novih članova. To bi po meni značilo da nema nikakve značajnije akcije kao što su zaduživanja, prodaje brodova, nekretnina i slično. Neznam koji je rok za popunu jer vrijeme leti a već ga nema. Postoji još jedan problem. Pitanje je da li u Hrvatskoj uopće postoji krizni manager iz pomorskog sektora koji bi mogao izvući firmu iz ove situacije. Zadnji put je to odradio Toula ali mislim da je današnja situacija puno složenija. I da ne bude zabune ne drukam za Toulu. Sa čovjekom nisam u životu rijeć izmijenio.
Predlažem Vukovića iz Croatia line. On je expert.
@ šanto
Ja mislim da je u Croatia line direktor bio Dario Vukić!
Šanto me na nešto podsjetio. Guglajući Vukića našao sam jedan interesantan članak velikog pomorskog znalca novinara Žuvića
Quote
Do posljednjeg daha
U priči o dugom i mučnom umiranju Croatia Linea pozornost pomorskih stručnjaka posebno privlači ponašanje posada na riječkim brodovima: do posljednjega daha oni ostaju vjerni svome brodaru premda duboko svjesni da je njegova životna bitka izgubljena! Potvrđuje to bezbroj primjera, a dovoljno zorno i nedavna reportaža što ju je Slobodna Dalmacija objavila s broda Sušak još od veljače beznadno privezanoga u trogirskome brodogradilištu. Pomorcima i njihovim obiteljima je teško, plaće kasne mjesecima, opskrba je sve lošija, uvjeti na pojedinim brodovima neljudski, ali većina se ipak nada boljim danima.
Takvu odanost tvrtki danas je u svijetu nemoguće naći. Ipak, prema prosudbama mnogih pomorskih stručnjaka takav stav pomoraca samo je produljio mučnu agoniju Croatia Linea. Da su oni još prije godinu dana počeli zaustavljati brodove i tražiti svoje zarađene plaće, što njihovi kolege širom svijeta inače svakodnevno rade, možda bi iz dubokoga sna prodrmali mnoge izravno odgovorne za spas tvrtke i brodovlja. U zaustavljanje brodova pomorci su, pak, krenuli tek ovih dana, u trenutku kada je svakome jasno da Croatia Lineu nema spasa.
Unquote
JDPL još nije u situaciji kao što je bio Croatia line kad je oivaj članak napisan ali članak me podsjetio na vrijedne pomorce JDPL koji glede i unatoč problemima sa primanjima, pretpostavljam i sa nestašicama na brodovima i daklje plove i ne stvaraju probleme. O tome bi trebalo više pisat.