@bibanum
Vozarine su trenutno sa danasnjim rastom cca 9000$.😉
A prije nekih dva mjeseca su bile 4000$ dnevno. I jos ce rasti.
ne valja to tako gledati…kod jdpl nisu samo više vozarine bitne…kad bi se gledalo tako…što je onda sa onim silnim danima kad su vozarine bile znatno niže…i kad se plovilo sa značajnim gubitcima?!
jedna lasta ne čini proljeće…ne treba postati sada euforičan…i istrčavati sa izjavama da je put otvoren do 60 kn…naravno da bi diokidina prodao istog trena dionice na tih 60…ali tih 60 su daleko još…
treba vidjeti kakvo će biti izvješće…treba vidjeti kakvo je poslovanje bilo u 2. kvartalu…ne očekujem puno…da li se je riješilo pitanje likvidnosti…ima li se za plaće pomorcima itd itd….
u čijim će rukama završit državni udio…po kojoj cijeni…
sve to rezultira slabim ili nikakvim prometima…dok ostali brodari prate rast bdi-ja…sinoć atpl i ulpl…na značajnim sad već prometima za ZSE ostvarili su fini rast…danas izgleda da će nastaviti u istom tonu…s time da će im se pridružit i tankerska…
Oprosti…slučaj postoji…ako nisu imali za isplatit plaće…i morali su prodat brod po cijeni starog željeza kako bi mogli dalje nastavit poslovati….
prodavao ti se državni udio…pokazalo se da nema nikoga zainteresiranoga…o čemu ti pričaš?
u prvom kvartalu su duplali gubitak…a još da usklade vrijednost brodova sa tržišnom…onda ni aktiva ne bi tako dobro izgledala…
@marcipan
Pa bilo je zainteresiranih, u prvom krugu 14, a u drugom 7 pisama namjere. Ali očito pod zadanim uvjetima natjecaja vise nisu bili zainteresirani. Uz to, bas u to vrijeme je počeo snažan pad vozarina gdje je dotaknuto i dno, pa je bilo realno očekivati da nitko ne da ponudu.
Nije ni sadašnja razina BDI-a sjajna, ali ako nastavi ovako naglo rasti, može se onda i ovdje stanje preko noći okrenuti, bez obzira na sve probleme u tvrtci, koji usput nisu od jučer.
Kako je liti berba nemam puno vremena za forum. Da budem iskren svratio sam da vidim efekt Papićevog intervjua. Mislim da je digiao nešto prašine ali u lijepoj našoj pasi laju, karavana prolazi a nadležni glume nojeve.
Mislim da bi skupština mogla biti interesantna. Ima ljutih gubitnika (neki od njih pišu pod nickovima na forumu) i vjerujem da će pokušati utjecati na sudbinu svoje investicije.
Pitanja za dežurne optimiste:
Da li znate što je Ballast Water Management?
Da li znate koliko košta instalacija po bulkeru?
Da li znate što je US Coast guard odlučila po pitanju BWM?
I na kraju pitanje od nekoliko miliona dolara glasi kako će to JDPL ugraditi/platiti?
@marcipan
Pa bilo je zainteresiranih, u prvom krugu 14, a u drugom 7 pisama namjere. Ali očito pod zadanim uvjetima natjecaja vise nisu bili zainteresirani. Uz to, bas u to vrijeme je počeo snažan pad vozarina gdje je dotaknuto i dno, pa je bilo realno očekivati da nitko ne da ponudu.
Nije ni sadašnja razina BDI-a sjajna, ali ako nastavi ovako naglo rasti, može se onda i ovdje stanje preko noći okrenuti, bez obzira na sve probleme u tvrtci, koji usput nisu od jučer.
Bilo je zainteresiranih…zašto su odustali?…kažete zbog uvjeta…mogu se djelomično složiti…ali vjerojatno i zato jer su napravili dubinska snimanja, pa su možda uvidjeli čega sve tu ima…kakvih kostura u ormaru….a onda još uz sve to i te vozarine i stanje u sektoru…i netransparentna pordaja države i uvjeti i sindikat kumovali su tome da na kraju od silnih zainteresiranih na kraju nemamo niti jednog…i da je cijena dionice prikovana na 40 kn…
i onda fahrudin veli da slučaj na jadroplovu ne postoji…i da je izmišljen…ako i ne postoji i ako se jadroplov ne razlikuje previše od drugih brodara…ali ako postoje oni koji negativno pišu o dionici iz razno raznih razloga…i to još objavljuju u novinama…samim po sebi slučaj postoji…oš’ neš…
bdi je daleko još od onoga gdje je bio…zato je suludo sada pričati o tome gdje bi cijena dionice trebala ili mogla biti…na osnovu par dana rasta bdi-ja…izvješće bi trebalo pokazati kakvo je stanje…a očekujem i zanimljivu skupštinu…
@ marcipan
Slučaj Jadroplov zaista ne postoji. Postoje slučajevi u Jadroplovu. Usput ima li ko info kad će novogradnje?
@marcipan
Ne razmisljam od prodaji ispod 80kn.☺
Baltic Dry-indeksen tikker opp 6,1 prosent til 1.009 poeng torsdag. (jučer 951 poena).[emo_smijesak]
Capesize 11.675 dollar (+ 15,0 prosent)
Panamax 9.158 dollar (+ 2,4 prosent)
Handysize 6.136 dollar (+ 1,8 prosent)
Supramax 8.603 dollar (+ 2,7 prosent)
http://www.dryships.com/pages/report.php
Ako se nastavi ovakvo zelenilo, morati ces podignuti ljestvicu [emo_namigusa]
Da li se rastom vozarina proporcionalno povećava i vrijednost svih brodova?