Jasno je da JDPL trenutačno ovisi o (dobroj) volji bankara, no osobno ne vjerujem da će u bankrot, jer bi na taj način popušili i bankari.
Sličnu sudbinu doživljela bi i ATPL no prodali su hotel Hilton i dobili zrak za disanje,a vjerojatno će na bubanj i hotel Lapad i stara upravna zgrada, pa se potez diversifikacije djelatnosti u doba konjukture pokazao ispravnim i moguće je da će spasiti firmu. Uglavnom, tko preživi mlatiti će ozbiljnu lovu, a sad kad će to biti samo nebo zna.
Ma prica o propasti su uglavnom konstrukcija nekolicine udruzenih lokalnih pametnjakovica iz Splita, Zadra i okolice. Sad kad su Kalmu zbajbukarili, a i neki drugi stari pokrovitelji su ostarjeli ili su se povukli, mogle bi se stvari dosta povoljno razrjesiti.
Ovdje ce kao i u vecine ostalih bulk brodara oporavak krenuti kad vozarine porastu. U medjuvremenu drustvo se mora konsolidirati, financijski restrukturirati i sniziti troskove poslovanja. I ako se desi odrzivi oporavak, cijena ce put gore. Ako ne, bit ce problema. No, moj osobni stav je da ce se isti prebroditi.
Cijela kompanija trzisno vrijedi oko 10 mil. usd na burzi sto nisu neki novci, a rast vozarina znacajno ce utjecati na rast profitne marze i vrednovanje produktivne imovine koja je efektuira…tako da, ukoliko se snize donekle i troskovi poslovanja, da se ostvari pozitivan cash flow iz osnovnog biznisa, JDPL bi trebao imati svoje “mjesto pod suncem”.
Steta je samo sto ce ekipica morat iznogirat onog malca kojeg je htjela dovesti na celo firme. Al dobro, naci ce oni njemu drugu zanimaciju.
Drago mi je da je forum poslužio da se pomorcima isplate plaće…
A mogao bi poslužit da se nekog pozove na odgovornost zbog nesavjesnog vođenja firme…ali neće svoj svoga…barem ne dok nedođe do promjene u vlasti… dotle predlažem da fahrudin i njemu slični krenu na brodove da upotpune posadu…
Fahrudina za predsjednika uprave. Pomorcima i dioničarima neće biti bolje ali njemu hoće.
[/quote]
Ti se bolje bavi clankom 465. i 470. pa nadalje ZTK jer ces uskoro morat objasnjavat neke svoje postupke.
[emo_ooooo]
Drago mi je da je forum poslužio da se pomorcima isplate plaće…
A mogao bi poslužit da se nekog pozove na odgovornost zbog nesavjesnog vođenja firme…ali neće svoj svoga…barem ne dok nedođe do promjene u vlasti… dotle predlažem da fahrudin i njemu slični krenu na brodove da upotpune posadu…
Fahrudina za predsjednika uprave. Pomorcima i dioničarima neće biti bolje ali njemu hoće.
[/quote]
Ti se bolje bavi clankom 465. i 470. pa nadalje ZTK jer ces uskoro morat objasnjavat neke svoje postupke.
[/quote]
kaze kolega fahrudin da kineski brodovi postižu male cijene u prodaji,a atlantska je prodala kineske handymax-e od 45.000 dwt za 15 mil po brodu,GUNDULIC I GETALDIC(1996. I 1997.),a BRODOSPLIT handymax top kvaliteta prodan za 3.5 mil usd,i splitski brod je opet oborio svjetski rekord,najniža postignuta cijena na sv.trzistu za handymax u zadnje vrijeme.[emo_smijesak]zalosno i sramotno…[emo_palacd]
BRODOSPLIT handymax top kvaliteta prodan za 3.5 mil usd,.[emo_palacd]
Je li ima negdje službena procjena da je Don Frane Bulić prodan za 3.5 ili su to samo medijska naklapanja?
kaze kolega fahrudin da kineski brodovi postižu male cijene u prodaji,a atlantska je prodala kineske handymax-e od 45.000 dwt za 15 mil po brodu,GUNDULIC I GETALDIC(1996. I 1997.),a BRODOSPLIT handymax top kvaliteta prodan za 3.5 mil usd,i splitski brod je opet oborio svjetski rekord,najniža postignuta cijena na sv.trzistu za handymax u zadnje vrijeme.[emo_smijesak]zalosno i sramotno…[emo_palacd]
Kolega Lapad važnije od toga ko ga je gradio je ko ga je prodao. Referiram se na moj post od nekidan.
… evo navedenog posta još jednom. Jasno i glasno! Over & out 🙂
///
POgledajte strukturu prometa. Uočljiv je pad na malim prometima što je uvijek u ovakvoj situaciji pravilo koje potvrđuju i stvaraju mali (sitni) dioničari koji prodaju bud-zašto potaknuti izrazitom negativom koja je stvorena oko ove dionice … I to dobrim (!) dijelom potaknutoj pisanjem (iz obične zabave!?) nadobudnog egocentrika koji očito ima problem s članovima uprave Jadroplova. Neznam zašto bi se nas trebalo ticati nečije samoisticanje i prikriveno jadikovanje stoga što nečija možebitna kompetentnost nije adekvatno valorizirana!? … Jadroplov je unatoč svemu ipak opstao i još je tu na sceni. Za razliku od Croatieline-a, Lošinjske, Šibenske … Možda će i nestati sa scene kako neki ovdje predviđaju predvođeni pomenutim guruom, ali nestao je sa scene i Lehman Brothers, pa je svijet ipak preživio … Mene dakako boli jer mi je ovdje unutra zaglavljena prilična svota, ali stoički šutim. Da sam prodavao kad je još nedugo bila na 150 kamo sreće. A pitam se opetovano gdje su navedeni dušobrižnici bili tada da upozore na predstojeću katastrofu (posebno inkrimirani guru koji se voli dičiti sudionikom dubinskih analiza, veza i vezica, poznavanja struke u i van nje itd) …. Ma daj molim te. Ako si vani budi sretan i ostavi ostale da brinu svoju brigu i pri tom biti svjesniji da ima povodljivih koji se kače za teorije i mišljenja nadobudnih analitičara koji su zbog neznam kojeg razloga dobili status poznavatelja okolnosti oko firme …. p.s. pozz zajednici
@starshit
Bravo! Sjećam se tog posta, u zadnjih mjesec-dva možda najbolji na JDPL temi.
@ starshit
Za tebe postoji samo jedna istina i to tvojha istina. Napisao sam na forumu kad sam ušao u JDPL. Isto tako sam 18.01.2013 godine postao i slijedeće
Quote
Dodje li JDPL do 100 ja odo u bespuća povjesne zbiljnosti bez JDPL dionica i sa pristojnom zaradom.
Unquote
Zar to nije jasno upozorenje onome ko ga je htio čuti? Prema tome tvoj gornji post je pokušaj pranja neuspješnog poteza. Cijenim priznanje da si popušio. I ja sam na više dionica a ne samo na jednoj.
Baltic Dry Index (BDI) +14 656
Ocito jos neki ne razumiju koliko je “ovo” oko Atlantske veliko i koliko njih bi moglo platiti ceh za svoje kriminalne namjere i aktivnosti.