NAV CASHA iznad 40 mil usd,NAV HOTELA LAPAD oko 15 mil usd,NAV stare upravne zgrade od 12-18 mil usd…bez ijednog broda cca 70 milijuna dolara[emo_smijesak]
Naravno, a skoro 200 milijuna dolara duga ce netko drugi platiti. A i ovo ce utopiti, te zgradurine po zamisljenim cijenama koje si si ti ‘nacrtao’ u glavi?
Naravno, papir trpi svasta, a jos vise masta.
te dugoročne obaveze 1-10 godina,mogu vratiti 5 naših Ice panamaxa koji su stalno u dugoročnim time charterima,kod strateškog ruskog partnera,što svak može vidjeti na ATLANTIC COAL AND BULK FLEET.
ima pravo fahrudin, stanje u jdpl-u nije nista posebno teze nego u ostalim dry bulk brodarima koji kotiraju na zse. ulpl ima negativan NAV i vec dugo probleme s isplatom placa pomorcima, unatoc tankerskom segmentu flote, pa se tamo ne zaziva svaki tjedan stecaj.
nije situacija dobra, forecast je jos gori, nije dionica za biti unutra trenutno, ali da se ciljano pretjeruje u negativi, to stoji.
Je, je, dream on.
Pogledaj spot vozarine panamax-a. Taj T/c nije sigurno ugovoren po 10k USD dan. Pogledaj stanje duga, novcani tok iz poslovnih aktivnosti (umanjeno za stavku ostalog povecanja), trend prihoda yoy i financijske rashode u prvome kvartalu. Lovice jos ima, ali se i trosi. Nije slucajno cijena Atlantske takva kakva je. A i ti kineski ‘kontejneri’ nisu bas na nekoj cijeni kod kasnijih preprodaja, tako da dolazi turbulentno vrijeme ili bolje receno nevrijeme.
Drago mi je da je forum poslužio da se pomorcima isplate plaće…
A mogao bi poslužit da se nekog pozove na odgovornost zbog nesavjesnog vođenja firme…ali neće svoj svoga…barem ne dok nedođe do promjene u vlasti… dotle predlažem da fahrudin i njemu slični krenu na brodove da upotpune posadu…
Da li ti fehrudine znaš išta o ikojem standardu koji se ticu financijskih izvještavanja? Da li si učio o njima ili radiš s njima ili si bar pročitao koju knjigu o njima da znaš da ja blebecem ili ne? Ajde odgovori. A ja ću ti onda točno iz knjige standarda izvaditi djelove ulomka koji govore o ovome šta sam ja napisao.
Izvadi. Otvori si posebnu temu pa tamo sam sa sobom laprdaj. Nama ne trebaju ovdje revizorski knjiski moljci nego vrsni operativci koji nesto konkretno i razumiju. Ja ti kazem kako se vrijednost imovine uskladjivala do prije dvije godine kad je napusten taj koncept. Otpis imovine u danasnjoj situaciji znacio bi de facto da se privremene cijene brodova priznaju kao fer vrednovanje, a to jednistavno ne moze biti dugorocno odrzivo. Ako ti mozes izgraditi Handysize za 10 milijuna dolara, mjesto 20 ili 25 e onda tvoja laprdanja stoje. Dotad, otvori temu, pa teoretiziraj tamo moljce. I brod ti nije stalak za nalivpero ili betonski stup da na njega primjenjujes svoje promasene koncepte.
[/quote]
Žalosno je da postoje ljudi kao ti koji ne zele priznati da nemaju pojma i da bi ih netko necemu mogao nauciti. Zato je cijela hrvatska tu gdje je. Svi su najpametniji iako pojma nemaju. Ocito da sam i ja glu.p. Evo da ne ispadne da ne blebecem. Inace jako lijepi rijecnik imate. Kao i znanje
@Alias
U pravu ste kolega no na “burzi se pogreske i neznanje placa”!!!
Teske rijeci nemaju.tamo nikakvog znacaja!!!
Jel se nesto lose ovdje dogodilo? Vidim da ste svi nekako u stanju tuge i zalosti, pa se pitam zasto? Ja mislim da bas dolazi zanimljivo razdoblje. I veselo. Mislim, kako za koga.
A isto tako mislim da se ovdje neki pojedinci bave potpuno pogresnim stvarima i da bi se strucnjaci i “inzenjeri” trebali ozbilljno pozabaviti pravnom strukom. Proucavanjem GAAP i non-GAAP racunovodstvenih shema imat ce se dovoljno vrimena bavit u pržunu.
Jasno je da JDPL trenutačno ovisi o (dobroj) volji bankara, no osobno ne vjerujem da će u bankrot, jer bi na taj način popušili i bankari.
Sličnu sudbinu doživljela bi i ATPL no prodali su hotel Hilton i dobili zrak za disanje,a vjerojatno će na bubanj i hotel Lapad i stara upravna zgrada, pa se potez diversifikacije djelatnosti u doba konjukture pokazao ispravnim i moguće je da će spasiti firmu. Uglavnom, tko preživi mlatiti će ozbiljnu lovu, a sad kad će to biti samo nebo zna.