Ovdje je zamrzla i rasprava i trgovanje. Može li bar ovakve vijesti što god promijeniti http://www.dryships.com/pages/report.php
Iako je to još nisko, zadnja dva dana je index dobro potegnuo.
Naravno da se može promjenit, evo neko potegao po asku 20 komada 🙂
ali ima u rezervi još minimalno 31, a možda i 300
Znači da ima volje za kupit još.. 🙂 Nikad mi neće bit jasno zašto naprimjer ne pokupi sve do 60 kunna nego se cjenka na 58 kuna… Ako već toliko želi kupit neku dionicu.. Šta znači ta razlika od 2 kune ako si možda toliko uvjeren u podcjenjenost npr…
Znači da ima volje za kupit još.. 🙂 Nikad mi neće bit jasno zašto naprimjer ne pokupi sve do 60 kunna nego se cjenka na 58 kuna… Ako već toliko želi kupit neku dionicu.. Šta znači ta razlika od 2 kune ako si možda toliko uvjeren u podcjenjenost npr…
Hahaha, znači onih 60 na 59,97 su Vaše, kolega!?
Znači da ima volje za kupit još.. 🙂 Nikad mi neće bit jasno zašto naprimjer ne pokupi sve do 60 kunna nego se cjenka na 58 kuna… Ako već toliko želi kupit neku dionicu.. Šta znači ta razlika od 2 kune ako si možda toliko uvjeren u podcjenjenost npr…
Hahaha, znači onih 60 na 59,97 su Vaše, kolega!?
[/quote]
Ne, moje su na 57,87 🙂
No, dok danas tvrtka isplivava na površinu jer joj rastu prihodi od najma tankera, istodobno su im uteg u poslovanju brodovi za prijevoz rasutih tereta jer su trenutno povijesne niske vozarina (najma) takvih brodova (bulk carriera). Ipak, situacija u splitskom Jadroplovu je najgora jer njihovu flotu od osam brodova čine isključivo bulkovi, dok Uljanik Plovidba u floti ima pet brodova za prijevoz rasutih tereta i četiri tankera, piše Glas Istre.
Ovaj dio je izvučen iz članka o Uljanik Plovidbi…. Imam dionice JDPL, naravno..
Bojimj se da ovoj brodaru više nema spasa. Spas bi bio da tržište poludi nabolje ali to baš i nije realno. Nači dobrog kupca za JDPL je jednako teško kao što je Diogenu bilo teško naći feralom čovjeka usred bijela dana. Dragi moji drukeri to me čini tužnim jer više nitko kako vi to volite kazati ne stoji iza mene.