@ smotko
Super post. Ljudi nisu ništa naučili iz 2008 godine. Možda tada nisu ni investirali. Mene je 2008 naučila da je bolje biti ranjen nego mrtav.
@Smootko
Razuman i edukativan post ,no sumnjam da ce pomoci ljudima koji iracionalno zive u “nekom drugom virtualnom svijetu” !
Pitanje za sve pesimiste: Zašto se ovo ne trguje po 20-30 kuna?? I ja sam skupio jedva 3000 kuna da kupim 100-njak komada.. Molim Vas udjelite mi..
Ovdje treba pod hitno smjeniti politički nadzorni odbor,pa otkazati preplačene novogradnje u 3.maju.firma je u najtežem stanju od svog osnutka.nemaju novaca za otplate kredita,za plaće i druge obaveze a politika želi graditi u 3.maju!!!
Sveobuhvatna dobit priko 40 milijuna za 1.Q
Nitko ne komentira izvještaj?? Prilično loše, u najmanju ruku: http://zse.hr/userdocsimages/financ/JDPL-fin2015-1Q-NotREV-K-HR.pdf
Prihod od 40 mil (pad od 35%) i gubitak od 20 mil (rast 90%).
Ono što mene najviše buni je trošak za plaće od 2,8 mil kuna??? Ako imaju samo 150 pomoraca i 50 u upravi, koliko sam shvatio, to ispadne da imaju plaću po 4500kn bruto ili 2750 neto. Kako to??
Znači vrijednost brodova i dugovi izjednačeni, s time da 8 i po milja treba vratiti unutar 12 mjeseci a ionako nema plaće, trenutno ni Bulić nije prodan, a ako nema plaće onda nema ni hrane ni održavanja kako treba a ima još da ne nabrajam. Za brod koji je preživio tsunami nije se ni moglo dobit više.Iz ovog proilazi da sigurno slijedi još jedna prodaja jer nevjerujem u povoljni kreditni angažman kojeg direktor navodi u komentaru.
Nagradno pitanje: za koliko keka ide slijedeći bulk i koji ?
Activity in the second hand ships market appears to be heating up as ship owners are looking more active and looking to exploit potential investment opportunities, especially in the dry bulk market.
Ship owners are increasingly looking into dry bulk carrier investment opportunities in SnP market[/url]
Activity in the second hand ships market appears to be heating up as ship owners are looking more active and looking to exploit potential investment opportunities, especially in the dry bulk market.
Ship owners are increasingly looking into dry bulk carrier investment opportunities in SnP market[/url]
Naravno da je okretanje pile naopako uvijek samo pitanje vremena (a ne da li će se dogoditi), a mislim da je ono sad počelo i stizati.
Mogli bi se kupci brodova još malo početi igrati i najbržeg prsta, jer ovo se na tržištu događa jednom u bogzna koliko dugo vremena ( kao što kaže članak, u godinu dana cijena pala za trećinu).
Znamo da nijedna “akcija” (osobito ovolika) ne može trajati dovijeka.
Neka sad netko počne računati koliko porast vrijednosti brodova za neki postotak utječe na vrijednost ove tvrtke i dionice – kao što su računali koliko je to bilo kad pada.
Ide im super. Nisam baš uvjeren u vjerodostojne podatke iz FI (opčenito) ali moja odokativna procjena je da su od nove godine šta bi mi u splitu kazali cca 1.500.000,00 USD mjesečno šoto (za kontinentalce u gubitku :-).
Našli su spasonosnui formulu za izlaz iz krize pa valjda i gubitaka. Graditi će brodove u Hrvatskom brodogradilištu. Ko te pita koliko su skuplji od stranih brodogradilišta. I tako to ne plaćaju iz svog džepa. Vidjeli smo na primjeru DFB (post gore) koliko je cijenjena hrvatska gradnja. Manji brod građen iste godine, prodan u par dana razlike je postigao veču cijenu od broda geađenog u Hrvatskoj. Moguća je i da naši neznaju prodavati :-)!
Flota sve manja, a para isto sve manje.[emo_zacudjen]