Evo samo da još napišem jednu stvar jer mislim da više neću pisati (a vjerojatno ni prečesto čitati ovaj forum) jer je potpuno besmisleno i obično gubljenje vremena.
A mislim da bi bilo pametno i nekim drugim forumašima da malo odustanu od “spamanja” ove teme svojim “dobronamjernim” postovima.
Svima koji se bave ovom dionicom reći ću samo jedno: bilo bi jako pametno poslušati što kaže direktor JDPL, o stanju i budućnosti tvrtke.
A ove “nepristrane” analize i očekivanja pojedinih forumaša slobodno se može okačiti mačku o rep jer znamo za što služe.
Poruka onima koji žele ukazati na nešto: obrazložite to konkretnim stvarima jer inače takvi komentari ispadaju neozbiljni i samo s jednom svrhom (znamo kojom).
A za one po kojima će najvjerojatnije država pri prodaju JDPL morati staviti u natječaj da ga poklanja i da će još nabaciti koji milion povrh (da se nađe) [emo_palacd] !
Smatram da bi se oni koji namjerno žele prikazati stvari u nekom drugom svjetlu i time potiču neke od investitora na nerazumne odluke, trebali barem javno ispričati ako se ispostavi da su te poruke bile obmanjujuće i ako su ih navele na rasprodaju njihovih dionica na preniskim razinama (npr. pri izračun NAV-a i usklađenju vrijednosti brodova u bilanci)!
A što se tiče budućnosti, naravno da nitko ne zna kad će i po koliko država objaviti novi natječaj, kakve će biti vozarine za godinu dana, kakve će biti cijene brodova…
A svaki od tih podataka je (pre)jako bitan za evaluaciju vrijednosti poduzeća (a time i dionice).
Onaj tko se usuđuje to prognozirati mora snositi i odgovornost za te prognoze kao što sam već gore rekao.
Toliko!
šta nitko ne prokomentira godišnji izvještaj?
izašao 30.04….svi ostali bez teksta?
119 milijuna gubitka….
koji je brod idući na listi za prodaju?
Gubitak od 72 kune po dionici.Tko to može komentirati?
A zašto onda ne kažete da je u toj istoj bilanci iskazana vrijednost kapitala JDPL nešto iznad 320 kn?
Iako znamo da se to treba revalorizirati na niže, eto samo da vidimo kako izgleda ta brojka kad se već želi komentirati izvješće.
Ali to je ionako “SAMO” 600% iznad trenutne cijene dionice.
Svi mi znamo da se ni nakon najpesimističnije procjene flote i ostale imovine nikako ne može doći ni blizu trenutne burzovne cijene (a kamoli što neki tu zazivaju i niže razine).
Ali naravno da je nekima to teško prihvatiti, pa se pokušavaju držati i za posljednje slamke!
2 velika supramax-a(57.000 dwt)iz 2011. su prodana za 11.7m usd po brodu,bank sale.izvor je SEASURE MARKET REPORT od 1.svibnja.
2 velika supramax-a(57.000 dwt)iz 2011. su prodana za 11.7m usd po brodu,bank sale.izvor je SEASURE MARKET REPORT od 1.svibnja.
A Boga mi, netko ih je i kupio… i to s namjerom da na njima i s njima zaradi…
ovim tempom, korz 2-5 godina stečaj pa onda za 1 HRK.
A mogli su zavrtiti OK “priču”.
Bolje sjebat do kraja….
Bulk carrier Aristea M DWT 45.473 , proizveden 1997, prodan 17.04 za 4,8 Mio USD
Bulk carrier D.F.Bulić DWT 42.584 , proizveden 1997, prodan 21.04 za 3,55 Mio USD
Da ne bude zabune oba geared 4×30 crane. DFB poznata i priznata hrvatska kvaliteta.
Izvor: podatci preuzeti iz Clarcson Research Services 01.05.2015.
Ima li ko kakav komentar? Budem li ja komentirao opet će me fahro da navijam za one koji me plačaju. Fahro iz tvojih usta u božje uši.
Poziv investitorima!
Investitori pozivam vas da me unajmite da vam pišem i to dobro platite. Vi od toga baš i nećete imati koristi ali ja hoću :-).
Ovaj post važi kao direktna obavijest.
ovim tempom, korz 2-5 godina stečaj pa onda za 1 HRK.
A mogli su zavrtiti OK "priču".
Bolje sjebat do kraja….
Kolega vrlo optimistična prognoza (fahrudine, pozitiva bilježim se sa štovanjem).
ovim tempom, korz 2-5 godina stečaj pa onda za 1 HRK.
A mogli su zavrtiti OK "priču".
Bolje sjebat do kraja….
Kolega vrlo optimistična prognoza (fahrudine, pozitiva bilježim se sa štovanjem).
[/quote]
Pa što ste postali nestrpljivi, nikako da drukovi natjeraju prodavače na darivanje svojih dionica, već se prodaja čak i dodatno povukla?
Baš su ludi zar ne, nikako da poslušaju?!
Morat ćete osmislit novu strategiju, baš se radujem da vidim tu kreativnost na djelu.
I kakve veze taj i takav gubitak ima sa prodajom imovine? Pises gluposti….po ne znam koji put.
Kad limitirani ljudi ostanu bez argumenata jedino šta im preostaje je vrijeđanje. Do sada je snijeg debelo prekrio očekivani komentar dotičnog o odnosu vrijednosti flote i dugova.
mislio sam da će izvješće donijeti bar malo ohrabrenja, sada me još više strah dudimirovića
I kakve veze taj i takav gubitak ima sa prodajom imovine? Pises gluposti….po ne znam koji put.
Kad limitirani ljudi ostanu bez argumenata jedino šta im preostaje je vrijeđanje. Do sada je snijeg debelo prekrio očekivani komentar dotičnog o odnosu vrijednosti flote i dugova.
[/quote]
Psi laju, kravane prolaze.
Ja mislim da tebi treba neka penzionerska relaksacija u vidu saha i sl. Prejako te napala opsesija oko Jadroplova, a tvrdio si da je to hobi?!
Smatram da bi se oni koji namjerno žele prikazati stvari u nekom drugom svjetlu i time potiču neke od investitora na nerazumne odluke, trebali barem javno ispričati ako se ispostavi da su te poruke bile obmanjujuće i ako su ih navele na rasprodaju njihovih dionica na preniskim razinama (npr. pri izračun NAV-a i usklađenju vrijednosti brodova u bilanci)!
A što se tiče budućnosti, naravno da nitko ne zna kad će i po koliko država objaviti novi natječaj, kakve će biti vozarine za godinu dana, kakve će biti cijene brodova…
A svaki od tih podataka je (pre)jako bitan za evaluaciju vrijednosti poduzeća (a time i dionice).
Onaj tko se usuđuje to prognozirati mora snositi i odgovornost za te prognoze kao što sam već gore rekao.
Toliko!
Kolega pozitiva, vidim da vama još uvijek na pada na pamet da ste možda vi taj koji će se trebati ispričati?
Vidim da ste s nepromijenjenim mišljenjem preživjeli ovaj pad cijene (ja sam prvi put upozorio oko 80kn, sitnica od 30ak % pada), da kao tenk prelazite i preko ovdje iznesenih informacija koje bi trebale utjecati na promjenu vašeg mišljenja bar utoliko da shvatite da nema toliko drukera oko vas koliko neznanja u vama, no vi ni makac!
Stoga ajde recite što bi se trebalo desiti da se vi javno ispričate zbog svoje nerazumnosti i neopravdanog lijepljenja drukerskih etiketa, kad već imate obraza to tražiti od drugih?
Ako ćete i dalje ustrajati na svom mišljenju, tržište će vas i dalje demantirati i educirati dodatnim gubitkom novca, jasno ako ulažete kako pišete pa (još uvijek) imate JDPL. Ako u svojoj tvrdoglavosti i nakon gubitka zaključite da nije do vašeg neznanja već da su svi oko vas lopovi i pokvareni drukeri, to će značiti da ni ta lekcija nije uspjela probiti vašu tvrdoglavnost.
To nažalost neće biti ništa neobično već tipično. Mnogi naši sunarodnjaci su izgubili značajne novce na burzi, eno i na primjeru CHF ako hoćete. Mislite da su to povezali sa svojom needuciranošću, vlastitom neodgovornošću, s time šta nisu imali pojma šta kupuju, šta prodaju, o vrednovanju dionica? Ma kakvi, nije do njih što su izgubili novce, nego do lopova svuda oko njih, pa tko je lud u Hrvatskoj sebe krivit i preuzet odgovornost za vlastiti život?!
Zbog toga imamo ovako jadnu državu i neracionalno tržište, što meni kao investitoru odgovara, ali kao čovjeku ne.