JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Veceras je u emisiji pomorska vecer na hrvatskom radiju bio gost direktor Jadroplova Kovačić. Kazao je da brod don Frane Bulic jos nije prodan, ali da ocekuju da se proces prodaje zavrsi pocetkom 5. mjeseca. Nije spominjao cijenu. Pa da ce sa tim novcem malo prodisati.
Nadalje, rekao je da rade na novom kreditnom aranzmanu, te da ce drzava pomoci Jadroplovu. Ukupan dug Jadroplova je 60 mil. dolara, 50 – dugorocno. Kaze jos da je tvrtka stabilna. Imaju 45 stalno zaposlenih u centrali, a oko 340 pomoraca na duzim ili kracim ugovorima. Nove ugovorene brodove su prebacili u 2017. godinu, tako da im oni sada ne opterecuju poslovanje. O privatizaciji je samo rekao da su ova zadnja dva pokusaja propala zbog krize na trzistu, te da ne zna sto CERP smjera u buducnosti.

To mi zvuči malo preoptimstično. Na ovom linku tražena cijena za mosor 5.5m, preporuka 5 za kupnju. Nije valjda slučajno tamo.
http://www.omcshipping.com/bulkcarriers_cementcarriers_plus15000dwt.htm

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

U hrvatskoj su već 25 godina teorije zavjere u modi pa se njihovom zovu ni pojedini forumaši ne mogu oduprijeti.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Po onom što ja znam cijena nije daleko od scrapa. Nekoliko mjeseci ranije moglo se dobiti oko 5 milja.


Veceras je u emisiji pomorska vecer na hrvatskom radiju bio gost direktor Jadroplova Kovačić. Kazao je da brod don Frane Bulic jos nije prodan, ali da ocekuju da se proces prodaje zavrsi pocetkom 5. mjeseca. Nije spominjao cijenu. Pa da ce sa tim novcem malo prodisati.
Nadalje, rekao je da rade na novom kreditnom aranzmanu, te da ce drzava pomoci Jadroplovu. Ukupan dug Jadroplova je 60 mil. dolara, 50 – dugorocno. Kaze jos da je tvrtka stabilna. Imaju 45 stalno zaposlenih u centrali, a oko 340 pomoraca na duzim ili kracim ugovorima. Nove ugovorene brodove su prebacili u 2017. godinu, tako da im oni sada ne opterecuju poslovanje. O privatizaciji je samo rekao da su ova zadnja dva pokusaja propala zbog krize na trzistu, te da ne zna sto CERP smjera u buducnosti.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Po onom što ja znam cijena nije daleko od scrapa. Nekoliko mjeseci ranije moglo se dobiti oko 5 milja.

Veceras je u emisiji pomorska vecer na hrvatskom radiju bio gost direktor Jadroplova Kovačić. Kazao je da brod don Frane Bulic jos nije prodan, ali da ocekuju da se proces prodaje zavrsi pocetkom 5. mjeseca. Nije spominjao cijenu. Pa da ce sa tim novcem malo prodisati.
Nadalje, rekao je da rade na novom kreditnom aranzmanu, te da ce drzava pomoci Jadroplovu. Ukupan dug Jadroplova je 60 mil. dolara, 50 – dugorocno. Kaze jos da je tvrtka stabilna. Imaju 45 stalno zaposlenih u centrali, a oko 340 pomoraca na duzim ili kracim ugovorima. Nove ugovorene brodove su prebacili u 2017. godinu, tako da im oni sada ne opterecuju poslovanje. O privatizaciji je samo rekao da su ova zadnja dva pokusaja propala zbog krize na trzistu, te da ne zna sto CERP smjera u buducnosti.

ovde se ne isplati bacat sidro komu nije do stresa.imovina ne vridi koliko imaju duga a u prometu rasutim teretom rasulo.
[/quote]


To mi zvuči malo preoptimstično. Na ovom linku tražena cijena za mosor 5.5m, preporuka 5 za kupnju. Nije valjda slučajno tamo.
http://www.omcshipping.com/bulkcarriers_cementcarriers_plus15000dwt.htm

Vidim da neki ne vide razliku pa napomena da je ovdje riječ je o mosoru a ne o buliću koji je već prodan za 3.5m. Za mosor je prije koji mjesec traženo 2m više.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.



Po onom što ja znam cijena nije daleko od scrapa. Nekoliko mjeseci ranije moglo se dobiti oko 5 milja.

Veceras je u emisiji pomorska vecer na hrvatskom radiju bio gost direktor Jadroplova Kovačić. Kazao je da brod don Frane Bulic jos nije prodan, ali da ocekuju da se proces prodaje zavrsi pocetkom 5. mjeseca. Nije spominjao cijenu. Pa da ce sa tim novcem malo prodisati.
Nadalje, rekao je da rade na novom kreditnom aranzmanu, te da ce drzava pomoci Jadroplovu. Ukupan dug Jadroplova je 60 mil. dolara, 50 – dugorocno. Kaze jos da je tvrtka stabilna. Imaju 45 stalno zaposlenih u centrali, a oko 340 pomoraca na duzim ili kracim ugovorima. Nove ugovorene brodove su prebacili u 2017. godinu, tako da im oni sada ne opterecuju poslovanje. O privatizaciji je samo rekao da su ova zadnja dva pokusaja propala zbog krize na trzistu, te da ne zna sto CERP smjera u buducnosti.

ovde se ne isplati bacat sidro komu nije do stresa.imovina ne vridi koliko imaju duga a u prometu rasutim teretom rasulo.
[/quote]
[/quote]

@ gubitnica

Jako loše računate, kada bi se prodali svi brodovi po sadašnjim najnižim cijenama, i vratila kompletna zaduženja, ostalo bi čistih cca 100 kuna po dionici. Zato ne obmanjujte sebe ni druge, to je već razrađeno na ovoj temi.

imovina ne vridi koliko imaju duga a u prometu rasutim teretom rasulo.

Molim da iznesete koliko to vrijedi imovina, koliko dugovi, a kolika je trenutna neto vrijednost JDPL!
Već sam puno puta prije rekao da nije primjereno govoriti o nečemu bez obrazloženja.

Ili želite žmiriti na oba oka, ili uistinu niste pratili forum zadnjih par mjeseci? (stalno se navodi kolika je trenutna neto vrijednost JDPL (kad se odbiju svi dugovi, danas kad su cijene brodova najniže u zadnjih ne znam koliko god?).

Danas u Sl. Dalmaciji Toula kaže da Cerp prodaje JDPL kad je pred bankrotom i vrijedi 70 milijuna kuna… Je li to neka namjerna greška ili dobra zajebancija??

Mislio je reć dolara, ali od pohlepe krivo napisali, samo jedan najmalađi brod iz flote sada na ovakvom srušenom tržištu vrijedi 125 milijuna kuna.

split 98. 5 mil usd,mosor 01. 5mil,trogir 01. 5 mil,bene 01. 5.5 mil,peristil 10. 15 mil,sv.dujam 10. 15 mil,solin 12. 16.5 mil usd
sveukupno flota vrijedi 66.5 milijuna dolara a obaveze su 60 milijuna dolara prema jucerasnjoj izjavi direktora na radiu.NAV =6.5 mil usd=28 kuna po dionici

Malo si ugrizao koji milijun od vrijednosti brodova, upravnu zgradu “zaboravio”, a 90% kredita su dugoročni, inače ovo je najmanje zaduženi brodar. Već rastom vozarina, skače i vrijednost brodova, a to kupcima izgleda ne odgovara, oni bi se radije sada cjenkali i zaradili samom preprodajom imovine, a to neće proći, Jadroplov i u ovakvim uvjetima funkcionira, prodajom još dva starija broda mogu pokrivati sve obveze naredne dvi godine, a tada stižu novi brodovi koji su prolongirani na 2017.g. Ako ranije dođe do oporavka vozarina, neće morat ništa ni prodavat, a to može bit već ovih mjeseci.

New Report

Close