Jasno je da problemi nisu od jučer, ali isto je tako jasno da je do jučer država prodavala svoj paket, ali ga uslijed svoje nesposobnosti i genijalnosti nije uspjela prodati! Budući da nije preostalo ništa drugo, sada je prodan pošto-poto…sada im ne preostaje puno opcija, zar ne? Nije mi jasno čemu čuđenje pojedinih forumaša oko te i takve prodaje. Kada ovi iz Duudija odluče hoće li piškiti ili kakiti, kada se cijene vozarina oporave, možemo očekivat i bolje dane ovdje…
@Marcipan
Ako Jadroplov ne zavrsi prije u stecaju????
Sve ovisi koliko ce “brodarska kriza”trajati!!!!
Pa trenutno više od polovice tvrtki koje imaju izlistane dionice na ZSE moglo bi završiti u stečaju…
Prodajom broda Don Frane Bulića isplatit će se zaostale plaće i sanirati neke još obveze i nastaviti poslovanje…brodovi će i dalje ploviti i pomorci na njima…
Kakav stečaj? Daleko smo još od stečaja ovdje…ostalo je još 7 brodova…ako bude trebalo prodat će još koji….a onda postoji i predstečaj itd itd….
Jasno je da ovisi koliko će trajati brodarska kriza…ali o tome ne odlučuje Jadroplov…ako potraje još koju godinu, onda nećemo razgovarati o propasti samo jadroplova, već će malo više brodara propasti…ali to su stvari na koje uprava niti naša sirotinja iz DUudija ne mogu utjecati….
što će biti ako bude sutra 3. svjetski rat?…možemo se i tako postaviti prema stvarima…u tome slučaju dionice i njihova vrijednost će nam biti zadnja rupa na svirali…
iako se nikada ne povodim za ekipom u prvih 10…za njih očito nije gotovo…a kako bi i bilo kada su kupovali po znatno većim cijenama nego što je to danas….
ja niti kupujem niti prodajem…i to ne samo jadroplov, već uopće na ZSE…ono što imam od ranije…stoji u portfelju…tako će i jadroplov…pa šta bude…
investicije sam preselio na druga tržišta kapitala…
…za mene je ovo već odavno gotova priča…..
Daleko je to od gotove priče!
Naravno da za one koji su puni nije gotovo, naravno da će htjet izvuć čim više čekajući oporavak koji teško da će doć…trenutno su tankeri u fokusu
Naravno da za one koji su puni nije gotovo, naravno da će htjet izvuć čim više čekajući oporavak koji teško da će doć…trenutno su tankeri u fokusu
Ovih 3.5 milijuna dolara od prodanog broda će se potrošiti za mjesec dana.mjesečno za plaće treba oko 0.6 mil usd,a duguju za 3 mjeseca,to je već 1.8 mil usd samo za zaostale plaće.i dobavljačima treba platiti zaostatke,pa firma postaje nelikvidna već krajem svibnja.
a 3 novija broda moraju za par mjeseci ići na redovni remont-što je dodatni trošak od oko 1 mil usd.
Naj važniji je pozitivan stav. Nada umire zadnja.
Daleko je to od gotove priče!
Ovih 3.5 milijuna dolara od prodanog broda će se potrošiti za mjesec dana.mjesečno za plaće treba oko 0.6 mil usd,a duguju za 3 mjeseca,to je već 1.8 mil usd samo za zaostale plaće.i dobavljačima treba platiti zaostatke,pa firma postaje nelikvidna već krajem svibnja.
a 3 novija broda moraju za par mjeseci ići na redovni remont-što je dodatni trošak od oko 1 mil usd.
Znači, brodovi uredno voze i novci se troše, a jedini prihodi JDPL su od rasprodaje brodova, a izdane račune uopće ni ne naplaćuje, već vozi badava?!
Pa onda imamo novog najvećeg hrvatskog dobrotvora koji jako voli svoje klijente![emo_zacudjen]
Naj važniji je pozitivan stav. Nada umire zadnja.
Znam ja da bi vama i vašim “igračima” s kojima zajedno igrate odgovarao malo drukčiji scenarij koji se i želi ostvariti pod bilo koju cijenu!
Ali nemojte se onda praviti da vam je stalo do te tvrtke, radnika i uopće do ove zemlje i njezina gospodarstva, već samo do vlastite zarade na sitnom poslu.
Nije to ništa loše, tako funkcioniramo mi svi, ali kao što već rekoh prije, tko prizna pola mu se prašta!