Molim znalce za komentar ove procijene tržišne vrijednosti brodova jdpl-a
M.B. Solin (2012)=18 m$
M.B. Sveti Dujam (2010)=16 m$
M.B. Peristil (2010)=16 m$
m.b. Trogir (2001)=7 m$
m.b. Don Frane Bulić (1997)=5 m$
m.b. Split (1998)=5 m$
m.b. Mosor (2001)=7 m$
M.B. Bene (2001)=7 m$
ukupno vrijednost brodova = 81 mil$
link na najnoviji ALLIED Weekly Market Report_06_04_2015[/url]
da imam love kupio bi to, prodao bi 2 broda i isplatio si dividendu u iznosu placene cijene, a ostatak bi bio gratis
Jako dobra računica za potencijalnog kupca, trebalo bi mu upravo to predložiti!
[/quote]
Nije niti čudo kaj je HR-gospodarstvo takvo kakvo je. Dapače, još se dobro i drži… [emo_namigusa]
kakve će veze imati što će “znalci” sa ovoga foruma reći na tu procjenu?
danas može biti 81 milijun $, sutra može biti 71 milijun ili 91 milijun…
pokazalo se da nema zainteresiranih za te brodove i dug koji postoji po cijeni od 120 kn…
“znalci” vam ovdje neće reć koliko vrijedi flota jadroplova niti koliko vrijedi dionica jadroplova…tržište je to koje diktira…ako tržište kaže danas da to vrijedi 81 milijun $, onda je tako…ako tržište kaže (a kaže) da nema zainteresiranih za jadroplov po cijeni od 120 kn/dionici…onda je to tako….ako tržište kaže da ima zainteresiranih da kupuju/prodaju na razini od 60 kn (a sutra možda više/niže)…onda je to tako…teško da vam tu “znalci” s ovog foruma mogu pomoć…
oni koji kupuju moraju znati i biti sigurni zašto sada kupuju…isto kao i oni koji prodaju….vrijeme će pokazati tko je učinio dobro…
Molim znalce za komentar ove procijene tržišne vrijednosti brodova jdpl-a
M.B. Solin (2012)=18 m$
M.B. Sveti Dujam (2010)=16 m$
M.B. Peristil (2010)=16 m$
m.b. Trogir (2001)=7 m$
m.b. Don Frane Bulić (1997)=5 m$
m.b. Split (1998)=5 m$
m.b. Mosor (2001)=7 m$
M.B. Bene (2001)=7 m$
ukupno vrijednost brodova = 81 mil$
link na najnoviji ALLIED Weekly Market Report_06_04_2015[/url]
Ta vrijednost se spominje već nekoliko vremena i mislim da je to trenutna realna vrijednost.
Kad se ona uzme u obzir ispada da je s tom vrijednošču brodova kapital po dionici oko 130 kn, kao što je već rečeno prije par stranica.
kako vrijeme prolazi vrijednost brodovima postaje sve manja kao i autima a to što bi dobili neće biti ni dosta za novogradnju koja sa ovakvim vozarinama ne može biti isplativa.
@Pozitiva 2
Vi to sami sebe uvjeravate da dionica vrijedi puno vise od burzovne cijene?
Brodovi svakim danom vrijede manje,a troskovi se moraju placati!
Bilance su kod nas cesto netocni papirici.
Vec sada tvrtka nije likvidna.
Stecaj je jedna od mogucnosti.
@Pozitiva 2
Vi to sami sebe uvjeravate da dionica vrijedi puno vise od burzovne cijene?
Brodovi svakim danom vrijede manje,a troskovi se moraju placati!
Bilance su kod nas cesto netocni papirici.
Vec sada tvrtka nije likvidna.
Stecaj je jedna od mogucnosti.
Da se danas ide u likvidaciju (rasprodaja svega i zatvaranje tvrtke), po dionici bi dioničarima ostalo za isplatu cca 110 kn.
Zato nemojte strašiti napamet!
kako vrijeme prolazi vrijednost brodovima postaje sve manja kao i autima
Totalno krivo,sve je pitanje ponude i potraznje,u najvecem rastu vozarina 2007g.
5g. stari Handysize je vrijedio 60mil.$,Supramax 70mil.,Panamax 85mil.,Capesize 115mil.,u to vrijeme zadnja krama je vise vrijedila nego danas novogradnja
Kakva je sad ovo eksplozija bid-a?!
Već dugo nije bilo bllizu 5.000 komada na kupnji.
Izgeda da se kupcima počela sviđati trenutna cijena.
Vidjet ćemo hoće li biti spremni malo dignuti ljestvicu, jer ovako će čini mi se slabo što uloviti.