JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

E moje “dobronamjerne” drukerske “kolege”.[emo_palacd]

Mislim da o tom svom “dobronamjernom” pisanju možete zavarati još samo sebe, drugoga nikoga!
Nije vama stalo niti do JDPL, niti do drugih dioničara, niti do bilo koje hrvatske tvrtke!
Jedino je vama stalo do vlastite dobrobiti na štetu svih ostalih uključivo i cijelu hrvatsku državu.

Tu se pravite kako dobronamjerno upozoravate dioničare, a zapravo ih želite prevariti na način da od njih “za kikiriki” pruzmete njihove skupo plaćene dionice i onda mirno čekate novi privatizacijski krug.

Jer kad ste vi kupovali i na puno većim razinama, onda je JDPL bio dobar.
Sad kad ste ga prodali po duplo višoj cijeni od sadašnje (čime se svi redom uporno hvalite), sada vam još uvijek ne valja.
A ne znam samo kako ste ga mogli imati na razinama preko 100, kad vam sad nije dobro ni na 50.

Nije problem u tome što radite to što radite, samo znate onaj stih “nazovi stvari pravim imenom”, a nemojte se skrivati iza nekakve dobronamjernosti.

Ja kažem da je ovo nisko i da JDPL realno vrijedi preko 100 kn, po bilo kojim i čijim procjenama i izračunima, a vi slobodno potkrijepite i opravdajte svoje “realne”razine bez obzira koje one bile.
Jedino na taj način vaši komentari mogu imati kredibilitet, ovako ostaju samo prazne tlapnje, zajedno s udruženim “javnim djelatnicima” koji također samo tjeraju vodu na svoj mlin!

Dakle, ako drukate da padne zato jer želite jetftinije ući, slobodno priznajte, nije to ništa loše niti novo, to je uvijek postojalo i uvijek će postojati dok je i burze!
A ako smatrate da JDPL ne vrijedi ni sadašnjih 60 kn, molim da to odmah potkrijepite realnim dokazima pa da se svi onda u to uvjerimo!
Ali ne tipa: nelikvidan je, ne isplaćuje redovno plaće i sl., već konkretne brojke po čemu vrijedi toliko i toliko, jer da je super likvidan i kapitaliziran, onda bi se prodavao po 200-tinjak kn, a ne upola manje!

Svi mi znamo koji su trenutni problemi, ali znamo i kolike su trenutne vrijednosti (sadašnji book oko 370 kn, mogući najrealnije revalorizirani book oko 130 kn, trenutna likvidacijska vrijednost iznad 100 kn).
A sama uprava, zapravo jako optimistična glede budućnosti ove tvrtke (i to izrečeno u članku koji je zapravo trebao ocrniti JDPL).

U suprotnom usudio bih se reći “šutimo svi ako nemamo što pametno za reći” pa neka kupci i prodavači odlučuju kamo će cijena, vi ionako NITI KUPUJETE, NITI PRODAJETE, NITI VAS JDPL ZANIMA, pa čemu onda trošiti dragocjene minute života na njega![emo_zacudjen]

Pa sta onda ne prodas stan..dignes kredit I kupis koliko god mozes jdpl..
u kojem si ti filmu I sa cim se hranis…kao mi bi kupili jeftinije..
kupuj sine siroko ti polje..
vidit cemo hoces li uopce vise pisat nakon nekog vremena..
sretno ti…a srece ce ti trebat I to jako…vjeruj mi…

A BALVANA!!! :) :) :)


Pa sta onda ne prodas stan..dignes kredit I kupis koliko god mozes jdpl..
u kojem si ti filmu I sa cim se hranis…kao mi bi kupili jeftinije..
kupuj sine siroko ti polje..
vidit cemo hoces li uopce vise pisat nakon nekog vremena..
sretno ti…a srece ce ti trebat I to jako…vjeruj mi…

Vidim da ste “jako rijetko” na temi JDPL, budući da Vam je trebalo “čak” nekoliko minuta za odgovor!

Pa prosvijetlite nas koji je to Vaš ineteres za konstantno negativno pisanje na ovoj temi (i za toliku ljutnju na samo realno iznesene informacije), kako ne bismo pogriješili u procjeni.

“…sve prodao na 120 kn..” i sad očekujem i želim ŠTO…? slobodno nadopunite da vam ja ne stavljam riječi u usta.
Što ste očekivali i mislili o JDPL dok ste ga imali na 120, a što mislite o njemu kad ga nemate sad na 60?
Vjerojatno je tada bila “povoljnija” cijena nego danas i tad (prije samo par mjeseci) je vrijedio 120, a sad ne vrijedi ni upola toliko, iako su vozarine već tad bile nigdje?!

Prije par mjeseci je Debeljaku bio jeftin na 130, a danas nije nikome po 60?
Vidjet ćemo na kojim će se to razinama država i potencijalni kupci naći u sljedećem pokušaju, hoće li biti bliže 120, 60 ili vaših procjenjenih koliko?…(par lipa ili možda čak besplatno, ili još bolje da ga država daruje i još “nabaci” koju kunu po dionici za “dobru ruku”?!)[emo_naivan]



Pa sta onda ne prodas stan..dignes kredit I kupis koliko god mozes jdpl..
u kojem si ti filmu I sa cim se hranis…kao mi bi kupili jeftinije..
kupuj sine siroko ti polje..
vidit cemo hoces li uopce vise pisat nakon nekog vremena..
sretno ti…a srece ce ti trebat I to jako…vjeruj mi…

Vidim da ste "jako rijetko" na temi JDPL, budući da Vam je trebalo "čak" nekoliko minuta za odgovor!

Pa prosvijetlite nas koji je to Vaš ineteres za konstantno negativno pisanje na ovoj temi (i za toliku ljutnju na samo realno iznesene informacije), kako ne bismo pogriješili u procjeni.

"…sve prodao na 120 kn.." i sad očekujem i želim ŠTO…? slobodno nadopunite da vam ja ne stavljam riječi u usta.
Što ste očekivali i mislili o JDPL dok ste ga imali na 120, a što mislite o njemu kad ga nemate sad na 60?
Vjerojatno je tada bila "povoljnija" cijena nego danas i tad (prije samo par mjeseci) je vrijedio 120, a sad ne vrijedi ni upola toliko, iako su vozarine već tad bile nigdje?!

Prije par mjeseci je Debeljaku bio jeftin na 130, a danas nije nikome po 60?
Vidjet ćemo na kojim će se to razinama država i potencijalni kupci naći u sljedećem pokušaju, hoće li biti bliže 120, 60 ili vaših procjenjenih koliko?…(par lipa ili možda čak besplatno, ili još bolje da ga država daruje i još "nabaci" koju kunu po dionici za "dobru ruku"?!)[emo_naivan]
[/quote]

Sretno ti …btw ja i moji su( obitelj) imali dionice jdpl prije nego si uopće saznao što je brodarstvo..
Sretno ti

A BALVANA!!! :) :) :)


Sretno ti

Zahvaljujem!

Postavlja se pitanje: tko je pametniji, ovi koji trenutno kupuju ili ovi koji rasprodaju na ovim razinama? Mislim da na odgovor necemo trebati dugo cekati, najdulje do kraja ove godine…

Vaš link …

vozarine na povjesno najnizim razinama, cjena pola najpesimisticnijeg NAVa….
ovdje je jedan jedini problem a to je vlasnik vecinskog paketa……
da imam love kupio bi to, prodao bi 2 broda i isplatio si dividendu u iznosu placene cijene, a ostatak bi bio gratis

@ pozitiva

Ma što se vi brinete što bilo ko govori i piše. Vi očitio znate više od drugih. Jedan dobronamjeran savjet. Vrijednost JDPL možete vrlo lako izračunati.

Vrijednost JDPL= (realna vrijednost flote i upravne zgrade – dug) x korekcija za stanje tržišta u + ili –

Svi podatci su javni i imate ih na internetu. Naravno ako znate šta tražite.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


@ pozitiva

Vrijednost JDPL= (realna vrijednost flote i upravne zgrade – dug) x korekcija za stanje tržišta u + ili –

Molim budite tako ljubazni… izračunajte nam!

da imam love kupio bi to, prodao bi 2 broda i isplatio si dividendu u iznosu placene cijene, a ostatak bi bio gratis

Jako dobra računica za potencijalnog kupca, trebalo bi mu upravo to predložiti!

Analysis: Major discount on newer dry bulk vessels

The price for a modern Handysize vessel in dry bulk has never been lower, according to a new analysis. For a vessel under five years old the discount can currently reach up to 40 percent, writes Allied Shipbroking.

It has not been cheaper to purchase a modern used Handysize ship since 2011, and it makes sense to invest in spite of the fact that the dry bulk market does not look very promising at the moment, notes Greek shipbroker Allied Shipbroking in an analysis.

“Prices for these assets have never been lower and compared to placing a new contracting on one of the “hungry for orders” shipyards, the discount is more than enough. At a price of USD 13.5m for a 5 year old unit you get a discount of close to 40 percent which is equal to close to 8 percent depreciation in value per year.”

In contrast to the larger dry bulk vessels such as Supramax and Panamax ships, Handysize vessels seem to have yet another “ace up the sleeve.”

In March a drop in the fleet was noted, as shipowners had begun to scrap more Handysize vessels. The fleet currently counts 2,437 ships, which according to Allied is only three more ships than on the first of January this year.

“This becomes all the more noteworthy when you consider that this has happened during a period in the year were new building deliveries are more intense (everyone wants to benefit from having their vessel written as built in the new year), while also worth noting is the limited orderbook compared to the strong number of vessels in the fleet which are currently over 25 years of age.”

During the first months of the year, 68 dry bulk vessels have been scrapped with a total capacity of five million dwt, said Bimco in an analysis in March. Approximately half of these were Handysize vessels with an average age of 27.

http://www.njuskalo.hr/sve-ostalo/dionice-croatia-records-zagreb-ulaganje-oglas-15145379

New Report

Close