JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Koja hrpa gluposti.
Pokusava se napraviti brza prodaja mimo svih kriterija neposredno javnosti i dionicarima iza ledja.

Upravo to se izgleda i htjelo napraviti, a vidimo da se ima podrška i od medija.

Ja bih slobodno rekao: plaćeni članak potencijalnog kupca JDPL!

Naime, autor članka ima izgleda puno “bolji” uvid u poslovanje JDPL kad demantira svaku izjavu uprave!
Jer riječi predjednika uprave su (a sve ostalo su riječi autora):

– “Plaća pomoraca i zaposlenika trebala bi se normalizirati tijekom mjeseca travnja” – stoji u pisanom odgovoru koji nam je dostavio Branimir Kovačić, predsjednik Uprave.

– negirajući da neće moći servisirati svoje obveze jer, kaže, “Jadroplov je stabilna brodarska tvrtka s puno manjim zaduženjima u odnosu na istovrsne tvrtke na ovom tržištu”.

– “Jadroplov” ne odustaje od gradnje novih brodova. Novi brodovi su okosnica razvoja i opstanka, te imamo veliki interes iz svijeta za njihovim upošljavanjem.”

Ali čini se da autor želi namjerno izazvati lavinu negativnih reakcija, kako bi CERP ponudio JDPL po što nižoj cijeni.

A da brod “ne mogu” prodati baš i ne vjerujem, jedino ako ga ne žele dati po jako niskoj cijeni, već čekaju oporavak cijena.
Jer da ga prodaju, trenutno bi nestali svi problemi likvidnosti.
Stoga da se ne očekuje brzo poboljšanje likvidnosti, prodali bi ga sigurno pošto-poto.

A za kraj najvažnija rečenica iz članka, koja demantira sve primisli o bilo kakvom bankrotu, već suprotno:
“Jadroplov” ne odustaje od gradnje novih brodova. Novi brodovi su okosnica razvoja i opstanka, te imamo veliki interes iz svijeta za njihovim upošljavanjem.”

I ne zaboravimo: likvidacijska vrijednost (najgora vrerzija) JDPL u najgorem slučaju: iznad 100 kn, zato ne davati svoje dionice za “daj što daš” jer one imaju svoju vrijednost!

Jer JDPL je kako kaže i uprava, zapravo jedan od najmanje zaduženih brodara, samo su ostali prodavali imovinu kako bi došli do likvidnosti, a on to nije.

Spominju se i novi brodovi kao jamstvo budućnosti. A zna li se po kojoj cijeni su ugovoreni novi brodovi i koliko je cijena takvih brodova u međuvremenu pala? Ja mislim da će ih ti novi brodovi dotući skroz.

[b][/b]You never count your money when you're sittin' at the table

Zaboravih reći, bilo bi jako zgodno vidjeti tko je jučer rasipavao po bidu.

Rekao bih, netko jako blizak autoru članka, a autor je pak čekao s objavom sve do kraja trgovine.

Ali u očekivanju jeftinijeg dokupa, mogao bi se taj i prevariti i ostati bez jeftino prodanih dionica, jer naivaca na prodaji koji ne znaju koliko im vrijedi dionica je ostalo jako malo ili čak nikoliko!

A bilo bi to i pošteno, mali bumerang efekt za nerazborite igrače!

Stanje je tesko kod svih bulk brodara, al to ne znaci da ce do ljeta bilo koji od njih propasti. To su izmisljotine i gluposti.

Neisplata placa je posljedica zamrzavanja procesa normalnog poslovanja jer drzava vec dvije godine kao vecinski vlasnik ne zna jel bi piskila ili kakila. Prodaje drustvo, posao pada, a uprava ima vezane ruke da raspolaze slobodno imovinom?!

Al neuspjeh zadnje prodaje firme posljedica je losih i arbitrarnih kriterija, neznanja i podmetanja od strane dtzave i konkurencije… no ponajvise dosta teske situacije u cijelom sektoru gdje je situacija, kratko receno slozena. Zahebana.

I da nekima je cilj iznosenje neistina. Uzmes jedan motiv, a onda iskonstruiras pricu i dodas ono sto stoji i ono sto ne stoji.

Citajuci clanak, ja nisam doznao nikakve nove cinjenice sto se vec nije znalo do sad. Da kasne sa placama i da je daju u dijelovima vec je bio izjavio prije pola godine predsjednik uprave u radijskoj emisiji Pomorska vecer. Da je stanje u sektoru tesko, vozarine niske znaju svi.
Ovdje svakako treba istaknuti da se BDI index sastoji od nekoliko sastavnica, a da je za Jadroplov najvažniji BSI (Supramax index). Naime, taj index trenutno najbolje stoji, najstabilniji je i najmanje podložan oscilacijama.
Da je stanje tesko je, međutim, da prijeti bankrot, zar bi predsjednik uprave, koji ipak zna stanje najbolje kakvo je, i dalje inzistirao na novim brodovima. Novi brodovi će za dvije godine, a kakve ce tada cijene brodova biti, mozemo samo nagađati.

uopće se ne treba osvrtati i u detalje analizirati nekakav članak…apsolutno nepotrebno…vidimo i sami da je situacija složena…ne samo u jadroplovu, već kod većine brodara…u nas ali i u svijetu….
i ove priče o naručenim člancima, zakulisnim igrama…može biti…ali to trenutno baš ništa ne znači, jer cijena dionice klizi prema dolje…
malo je dionica na kojima se može zaradit na zse…crobex se trži na razini od 1700 bodova…već koliko…likvidnost je nikakva…zato su mi najbolji ovi koji se sa par tisuća prometa igraju trejdera…
ova kriza kao da nas želi naučiti biti investitorima…bojim se uzalud…jer oni plašljivci koji su mislili na brzinu nešto dignut…tih više nema…oni koji su ostali…ili nemaju više svježeg keša, a ni općenito klima ne odgovara za ulaganje…pa su preselili svoja ulaganja preko bare…
i sam imam nešto u domaćim dionicama…zadnje sam kupovao jadroplov…sve ostalo je od prije…s obzirom na razvoj situacije, sumanjam da ću tak skoro uložit koju kunu u dionice koje kotiraju na zse….da se razumijemo, neću ni prodavat…pa makar propalo…

Može bilo tko smišljati teorije zavjere i ne znam što ali je činjenica da Jadroplov nije likvidan. Nelikvidnost u pomorstvu može praktično preko noći dovesti do raspada firme jer ti naftu nitko ne daje bez dolara a zaustaviti brod zbog duga je prilično jednostavno.
Pored toga nitko ne zna koliko je eventualni budući kupac spreman ponuditi za dionicu, a onaj tko se nada nekim parama od Debeljaka……
Ulaganje u Jadroplov danas je čisti hazard i kocka.


uopće se ne treba osvrtati i u detalje analizirati nekakav članak…
i ove priče o naručenim člancima, zakulisnim igrama…može biti…

Naravno da ga ne bi trebalo analizirati da ima veze s vezom ali nema!

Već nekoliko godina upućujem na potpuno “drukačke” članke u kojima sadržaj je članka dijametralno suprotan naslovu i tonu istog!

A tako je i s ovim: uprava kaže jedno (zapravo skoro sve pozitivno oko budućnosti), autor tjera i dalje po svom; radnici i sindikat znaju sve i očekuju poboljšanje, on se opet čudom čudi zašto se ne bune!

Pa bunili bi se sigurno da imaju opravdanih razloga za to (u smislu da uprava i vlasnik ne pokušavaju učiniti sve), jer ako se sve čini da bi se situacija stabilizirala – a čini se, onda nema razloga da bi se bunili jer očito i sami očekuju daljnju redovnu isplatu plaća i stabilno poslovanje.

A prije pola godine također se znalo za sve o poslovanju JDPL pa je Debeljak htio dati i 130 kn, ali kad to nisu prihvatili, sad je vidio da to može dobiti jeftinije pa nije više htio dati ni 120.

A sad ćemo vidjeti po koliko će se dogovoriti s CERP-om za treći krug, jer više se vjerojatno neće ići naslijepo već “prešutnim” sporazumom s potencijalnim kupcem.

Sadržaj članka je zapravo više pozitivan nego negativan, jer se očekuje stabilizacija poslovanja (ne ne znam kada, već ovog mjeseca), a to je jedino bitno.
Dakle, kad je već pisan sada, onda je trebao biti pisan tonom kakva je i situacija, a ona je sada svjetlija nego krajem prošle godine.

A za svoje dionice se smatram ne trebate previše bojati, niti ih otpisivati, jer mislim da ćete ih moći “utržiti” barem 50% iznad sadašnje cijene.
Ma koliko neki pokušavali prikazati situaciju crnjom nego što je, a vidjeli smo stav uprave koja je zapravo vrlo optimistična (a oni bi barem trebali znati više i od nas i od novinara), ovo vrijedi daleko više od trenutne cijene i morat će biti prodano po puno višoj cijeni od trenutne.

A znaju to i mogući kupci, ali naravno pokušavaju loviti u mutnom, ne treba im zamjerati na tome jer to je njihovo pravo – bez obzira na sredstva i pomoći od nekih sa strane.


Može bilo tko smišljati teorije zavjere i ne znam što ali je činjenica da Jadroplov nije likvidan. Nelikvidnost u pomorstvu može praktično preko noći dovesti do raspada firme…

Ma da su htjeli i morali, mogli su prodati brod koji već duže namjeravaju prodati i doći do solidne likvidnosti i rješenja za sve probleme, ali smatraju da će se i ovako stanje ubrzo stabilizirati pa ga ne žele dati prejeftino.

Tako da je govor o raspadu sulud.

Opet se vraćam na brojke, jer one ne trpe nikakvu pristranost, kad bi JDPL po trenutnim cijenama brodova rasprodao svu imovinu i poplaćao sve dugove ostalo bi za dioničare još 100-ak kn po dionici.

neto kapital nakon revalorizacije bi iznosio: 370 – 240 = 130 kn.
A čisti NAV cca 110 kn.

Tako da molim da se ne iznose neistine i sulude želje radi jeftinije kupnje.

A kao što reče g.Bibanum, BSI (Supramax index)index trenutno najbolje stoji, najstabilniji je i najmanje podložan oscilacijama.

Tvrtka ima budućnost i planove za nju, kao što je rekla i uprava, a sve ostalo su puste i jeftine priče.



Može bilo tko smišljati teorije zavjere i ne znam što ali je činjenica da Jadroplov nije likvidan. Nelikvidnost u pomorstvu može praktično preko noći dovesti do raspada firme…

Ma da su htjeli i morali, mogli su prodati brod koji već duže namjeravaju prodati i doći do solidne likvidnosti i rješenja za sve probleme, ali smatraju da će se i ovako stanje ubrzo stabilizirati pa ga ne žele dati prejeftino.

Tako da je govor o raspadu sulud.

Opet se vraćam na brojke, jer one ne trpe nikakvu pristranost, kad bi JDPL po trenutnim cijenama brodova rasprodao svu imovinu i poplaćao sve dugove ostalo bi za dioničare još 100-ak kn po dionici.

neto kapital nakon revalorizacije bi iznosio: 370 – 240 = 130 kn.
A čisti NAV cca 110 kn.

Tako da molim da se ne iznose neistine i sulude želje radi jeftinije kupnje.

A kao što reče g.Bibanum, BSI (Supramax index)index trenutno najbolje stoji, najstabilniji je i najmanje podložan oscilacijama.

Tvrtka ima budućnost i planove za nju, kao što je rekla i uprava, a sve ostalo su puste i jeftine priče.

[/quote]

Momak ne vrijeđaj.

Živim u Splitu i imam osobnih materijalnih razloga željeti da Jadroplov NE propadne. Iskreno im želim im sve najbolje.

Nemaš pojma o čemu pišeš.
Eto toliko.

@ pozitiva2

Mislim da ćeš sutra imati priliku pročitati još jednu kako ti to zoveš “pustu i jeftinu priču”.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


@ pozitiva2

Mislim da ćeš sutra imati priliku pročitati još jednu kako ti to zoveš "pustu i jeftinu priču".

Pa daj nam onda ovdje stavi odmah clanak da ne moramo trositi novce na ionako necitljive i lose probavljive novine?

http://www.dalmacijanews.hr/clanak/b0cb-split-ship-management-zavrsio-u-stecaju#/clanak/b0cb-split-ship-management-zavrsio-u-stecaju

Sad samo mozes po rivi nosit tablu oko vrata i plakat kako je zivot nepravedan. Sorry. Svemu jednom dodje kraj.

New Report

Close