@Pozitiva2
Vase pisanje odrazava vase zelje i nista vise.
Ja ne ocekujem pad cijene na kunu,ali svakako ocekujem znatan pad cijene!
Nemam nikakav interes kupiti ovu dionicu.
Nerealno je ocekivati kratkorocno uspjesnu privatzaciju drustva.
po ovoj cijeni nije bilo zainteresiranih jednostavno jer su cijene rabljenih brodova na tržištu pale. još 30.01. je tradewindsnews procjenjivao mosor na 8-9 mil dolara.
The Split-built, 42,000-dwt Mosor (built 2001) is currently lying in Cadiz, Spain, where it is available for inspection. The ship has been in the company’s fleet since it was new and is likely to fetch $8m to $9m.
neki dan je ovdje prenijet info da je trenutno tražena cijena za mosor 7,5 mil.
prije dva mjeseca je 120 kuna bilo povoljna cijena, a danas nije. prije godinu dana kad su i odlučili prodati firmu bio je očito pravi trenutak, tada se moglo dobiti i 160 ili 180 ili 200 po dionici. ali dok su to operacionalizirali prošla baba s kolačima. danas nije trenutak i to je to. sljedeća vlada će valjda imati bolji tajming.
prije dva mjeseca je 120 kuna bilo povoljna cijena, a danas nije. prije godinu dana kad su i odlučili prodati firmu bio je očito pravi trenutak, tada se moglo dobiti i 160 ili 180 ili 200 po dionici. ali dok su to operacionalizirali prošla baba s kolačima. danas nije trenutak i to je to. sljedeća vlada će valjda imati bolji tajming.
Podržavam sve što ste iznijeli.
Ja smatram da će tajming doći u dogledno vrijeme, jer situacija na brodarskom tržištu ne može biti predugo ovakva (a traje već dovoljno dugo), tako da se cijena možda neće morati ni dodatno snižavati, samo da dođe oporavak sektora.
I dobro ste rekli: “120 nije bila povoljna (s velikim diskontom) cijena, ali je REALNA cijena za današnje vrijeme, jer je prije ne tako puno vremena relana cijena bila bliže 200 kn.
Iako mi je bezveze pisati po ovom forumu, ne mogu “prešutjeti” kad čujem nečije komentare koji ne drže vodu i koji pišu samo za vlastiti interes ovisno o tome da li su unutra ili vani.
Jer govoriti da je JDPL na 60 ili 70 kn precjenjen meni osobno nije normalno, bez obzira na sadašnje stanje sektora.
Smatram da bi ga danas po 100 kn mogli vrlo brzo prodati, ali možda je bolje i malo pričekati pa prodati po višoj cijeni.
Kako god, trenutna cijena ne odražava pravu vrijednost tvrtke kako neki žele prikazati.
@Pozitiva
Ja smatram ( i nisam usamljen)da ce cijena dolje i da je sada precijenjena!!!!
Vi mislite drugacije!I sto cemo sad?
Trziste ce pokazati tko je u pravu.Ono je jedini “sudac”!!!
Cujemo se za nekoliko mjeseci!!!
Pozdrav
Jedini koji Vam je tu točno napisao je plavi, koju stranicu prije.
Nikakvi uvjeti, nikakvi bakrači, nikakva cijena, nikakvi sindikati, samo ponuda, pa ako sindikat oče nek da ponudu… sad bi se trebalo odustati od privatizacije i pričekati da se tržište počne oporavljati, do tad, brod-dva se mogu prodati ako usfali za tekuću likvidnost, kad krene oporavak tad će i 130 biti malo… al naravno sa uvjetom da nema uvjeta…….
Neki “forumasi” predlazu “licitiranje bez uvjeta”,pa bi se drzava naknadno odredila koja im je ponuda prihvatljiva???!!!
Ta,koja vlada bi se to usudila?????
Sindikati,mediji i javnost bi ih “razapeli”!!!!
U uredenoj pravnoj drzavi to se i nesmije raditi!!!
Politika velikih uvoznika poput Kine i Indije ne ukazuje na skore “bolje Dane”!!!
Neki ovde stvarno misle da će ovo past na 20-30 kuna.. Takvi jedva imaju za kupit 100-njak komada po tim cijenama..
@brux
He he,a vi kao imate pare pa ih mozete “sprziti” kupujuci preko 120 kuna?
Da imate “vise para” ne bi se morali hvaliti,zar ne?
Ako itko bolje zna kakva je situacija u brodarstvu, onda su to ovih 6 tvrtki koji su predali pismo namjere. Ako njima ne vrijedi po 120 kn, onda je sigurno da dionica ne vrijedi toliko. Bez obzira na vrijednost brodova i nekretnina. Ja sam duboko unutra, ali sam se jednostavno oprostio od svojih dionica. Ne dam ih po trenutnoj cijeni pa makar došle i na 10 kn. Ali ono što je bisakovi rekao, istina je, ne nadziru se bolji dani u brodarstvu zbog politike Kine i Indije. O tome je govorio i direktor Atlanske plovidbe. Što će biti za 3,4,5.. godina, teško je prognozirati, ali do nekog oporavka treba preživjeti. Na koji način će to Jadroplov izvesti, ostaje za vidjeti.
s obzirom na stanje u sektoru, trebalo je brže reagirati i prodati…ako je već postojala namjera za prodajom…ili su taj cerp i duudi samo paravan za zbrinjavanje političkih uhljeba…
prodaja nije dobro odrađena…jer ako postoji cilj da se nešto proda, i to se na kraju ne dogodi…onda oni ljudi koji su za to bili zaduženi trebaju snositi nekakve posljedice…najmenje što mogu napraviti jest da odstupe sa položaja…
to da li vrijedi ili ne vrijedi i koliko, ne možemo znati…jer se tvrtka prodavala s određenim uvjetima koji možda nisu odgovarali kupcima…dakle, da nije bilo dodatnih uvjeta…onda bi mogli reći da su kupci procjenili da to u danom trenutku ne vrijedi 130 ili 120 kn/dionici….
što nisu skinuli uvjet o sjedištu tvrtke i uvjet o dokapitalizaciji kada je stanje u sektoru bilo znatno bolje…
osim toga…slanje pisama namjere na slijepo…a onda naknadno određivanje nekekvih dodatnih uvjeta je smiješno….
ili nema nikakvih uvjeta ili se moraju znati odma na početku…pa da vidimo dal ima po toj cijeni i tim uvjetima zainteresiranih….
sve mi se čini da je to jedno veliko razvlačenje…oni sve kao nešto prodaju, a mole boga da ne prodaju…odnosno sami se za to pobrinu…
kroz pisma namjere vidjelo se da zainteresiranih ima….i za jadroplov i za hotele…ali onda suludim uvjetima kupci se rastjeraju…samo da se prodaja ne realizira…
što se tiče budućnosti…biti će zasigurno prodani neki stariji brodovi…to će ih održavati na životu dok ne dođu bolja vremena…a do onda će doći oni novi brodovi…pa idemo dalje…nova vlada…novi planovi…nova prodaja…
što se tiče cijene…petak je pokazao da ovo neće znatno niže od ovih 70-ak kuna…zapravo cijena se vratila tamo gdje je bila prije najave prodaje…i to je to…opet smo na početku…cijenu dionice može dignuti jedino najava nove bezuvjetne prodaje, oporavak cijena vozarina i stanja u sektoru…odnosno neki kvartal koji će pokazati da je do oporavka došlo….
@brux
He he,a vi kao imate pare pa ih mozete "sprziti" kupujuci preko 120 kuna?
Da imate "vise para" ne bi se morali hvaliti,zar ne?
Ja ne kažem da imam pare, al bar ne blatim svaku dionicu gdje god napišem neki post.. A Vi i mnogi ste upravo takvi, po Vama svaka dionica na ZSE vrijedi 13-17 kuna.. Svaki put kad propustite negdje uć gdje dionica odradi solidan rast, Vi odma drvlje i kamenje po istoj.. Propustim i ja neke prilike, al bar ne pišem crno non-stop.. Kad kažem Vi ne mislim na Vas osobno, nego na većinu ljudi na forumu..
@Pozitiva2
Nemam nikakav interes kupiti ovu dionicu.
Meni se pak čini da je vaš interes vjerojatno i jako velik!
Netko koga se neka dionica ne tiče ne provodi dane (i noći) u blaćenju iste i u drukanju, već ima puno pametnijeg posla!
Ali ja bih rekao da vam je krivo kad niste ušli prije najave privatizacije, pa sad želite kupiti još jeftinije nego onda i onda mirno čekati prodaju daleko iznad 100.
Samo treba pronaći prodavače kojima se isplati prodavati po ovoj cijeni jer opasna je igra prodavati pa čekati jeftiniji dokup, osobito kad je prodaja općenito slaba (osim nekoliko većih “navlakačkih” naloga koji zapravo ne žele prodati već kupovati).
A znamo da je situacija nepredvidljiva i da nitko ne zna kad će CERP izbaciti novi natječaj koji sigurno neće biti po 70.
A može ga izbaciti bilo kada, promjeniti koji dodatni uvijet, sniziti cijenu koju kunu, ne gubi ništa s time, jer situacija na brodarskom tržištu se vrlo brzo mijenja i ponuda može vrlo brzo postati primamljiva kupcima, a “baba s kolačima” zna vrlo brzo pobjeći.
Za kraj, uvijek su mi najbolji forumaši koje nikad neka dionica ne zanima ni po jednu lipu, ali dane i dane provode u blaćenju iste, a osobito onda kad i nema prevelikog razloga za to.
Tako već dugo najvaljuju ATPL ispod 200, ULPL ima kao čak negativan NAV, ne znaju što TPNG radi iznad 10 kn itd., itd.
Ali gle čuda, to nikako da se ostvari, već cijene idu više gore nego dolje jer zna se da ove vozarine neće trajati vječno, a onda je za kupnju kasno, kao i kad se saznalo za prodaju JDPL, cijena je u trenu otišla 100% gore i bilo je kasno za kupnju.
Zato i kupcima i prodavačima: postupati pametno i sagledavati široko, ne slušati ničije “želje” (ni moje apsolutno)!