Nema veze na što nešto miriše, na to sam se uvjerio bezbroj puta, a posebno u zadnje vrijeme.
Nekoliko puta sam već napravio grešku osluškujući komentare i predviđanja, a ono uvijek suprotno od toga.
Jer znali su sigurno neki i da će ATPL iskazati toliki godišnji gubitak, pa se kupovalo na veliko sve do trenutka izlaska lošeg izvješća,
jer na ULPL računaju neki gotovo negativan NAV, a ono cijena svakodnevno raste sa 140 na sadašnjih preko 150,
jer kupovalo se kao ludo TPNG preko 70, a sada je kupnja gotovo nestala (manja je još nego na JDPL),
jer kupovala se PTKM kao luda po 3x, sve dok se nije objavilo da zadnji krug dokapitalizacije nije prošao, a onda trenutni pad od 50,60% itd, itd.
Uvijek trenutna trgovina samo pokazuje jedno dok se ne pokaže drugo!
Osobno smatram da na ovoj dionici ne bi trebalo biti problema i to u kratkom roku za nikoga.
Čak i kad ovaj krug ne bi prošao (a ja imam osjećaj da bi trebao s obzirom na događanja u 1.krugu), ide odmah sljedeći krug i tako dalje do prodaje jer su ovi iz DDUI-a jasno rekli da se JDPL MORA prodati.
A 99,99% smatram da bi se morao prodati iznad 100 kn (a 99% svih nas se već odavno složilo da je i 130 premalo bez obzira na trenutno stanje vozarina – pogledajmo samo koliko je TPNG platila zadnja dva broda, nije baš da su prejeftini), tako da se tu nema što puno izgubiti ako prosjek ulaza nije previsok.
Tako, kao suprotnost pisanju zadnjih dana o očekivanju neuspjeha, ja ću reći kako mi osobno odgovara i uspjeh i neuspjeh ovog kruga.
Neuspjeh zato jer će onda biti moguć dokup po nižoj cijeni, a onda vrlo brzo slijedi novi krug – a prodajna cijena nikako i nikada ne bi smjela biti kolika je sada trenutno na burzi a kamoli još niža, tako da na ovoj dionici gubitka ne bi smjelo biti!
Ali kako sam već rekao prije nekog vremena pa me gdin marcipan popljuvao: po muci se poznaju junaci, pa ćemo i tu vidjeti tko će ispast junak, a tko će biti na mukama – ili kupci ili trenutni prodavači.
U svakom slučaju raspon je sada izrazito velik (gotovo 40% od sadašnje cijene do 120 ili još i iznad, ili 30% do neke minimalne cijene JDPL prije ove igre o prodaji), tako da je ovo sad već ozbiljna igra a ne igra za kikiriki!
Neću ni navoditi da je ovo samo moj osobni stav i nije nagovor na ništa, budući da je za prodaju sada kasno jer je cijena već jako niska i kupnje nema, a za kupnju neka svatko odluči što želi i što očekuje od sljedećih događanja.
U svakom slučaju bit će vrlo, vrlo živo sljedećih dana kad se sazna ishod natječaja, sve prije toga je puko pogađanje!
evo…prenose kolege s poslovnog da će biti apsolutno iznenađenje ukoliko pristignu obvezajuće ponude…iz dva razloga…jedan od razloga jesu niska cijena vozarina…a drugi dokapitalizacija od 100 milijuna kn…iako je u članku napravljen gaf…napisano je da dokapitalizacija mora biti napravljena u roku od 90 dana…a u odluci stoji da treba biti napravljena u roku 9 mjeseci…
zanimljiva je i filozofija ulaganja…da li se kupuje nešto kada je na vrhuncu ili kada je na dnu?
trenutno vozarine jesu na dnu…pitanje je da li će sutra biti još niže ili će okrenuti smjer…ali trenutno jesu na dnu…pa bilo bi loggičnije da netko kupi sada…a ne da kupuje kada bi vozarine bile na vrhuncu…jer onda ne bi ni cijena bila takva kakva jest…
i ti upućeni izvori…vidjet ćemo sutra…
evo…prenose kolege s poslovnog da će biti apsolutno iznenađenje ukoliko pristignu obvezajuće ponude…iz dva razloga…jedan od razloga jesu niska cijena vozarina…a drugi dokapitalizacija od 100 milijuna kn…iako je u članku napravljen gaf…napisano je da dokapitalizacija mora biti napravljena u roku od 90 dana…a u odluci stoji da treba biti napravljena u roku 9 mjeseci…
zanimljiva je i filozofija ulaganja…da li se kupuje nešto kada je na vrhuncu ili kada je na dnu?
trenutno vozarine jesu na dnu…pitanje je da li će sutra biti još niže ili će okrenuti smjer…ali trenutno jesu na dnu…pa bilo bi loggičnije da netko kupi sada…a ne da kupuje kada bi vozarine bile na vrhuncu…jer onda ne bi ni cijena bila takva kakva jest…
i ti upućeni izvori…vidjet ćemo sutra…
Čisto navlačenje!
Dok mi ovdje na forumu ne smijemo napisati ni neke realne stvari jer nas se odmah briše, naši nepristrani novinari mogu pisati što žele bez posljedica!
Za mene čisto pristrano navlačenje da se izmuzu i zadnji prodavači!
Zaboravio sam reći da nisu rekli kako je prije samo par mjeseci Debeljaku odgovarala i cijena od 130 kn, a sad ga kao nitko neće ni da mu se da besplatno.
Ne znam kako uopće netko smije objavljivati ovako navlakački članak na zadnji dan za podnošenje prijava na natječaj.
14 h je davno prošlo, moralo bi se već nešto znati
14 h je davno prošlo, moralo bi se već nešto znati
ništa na cerp stranicama još al kako se cijena kreće…
I da je negativan ishod, fundamenti su bolji nego kod Atlantske i Uljanika, ovo je 0,2 booka, tako da se zeznuo svatko sa ovakvom reakcijom.
Dakle, prema reakciji na burzi, izgleda da je i ovaj natjecaj propao. Jedino da probaju nekome pokloniti.
nema tu ništa nejasno, kad su prije dva mjeseca objavili cijenu ona je bila za kupce povoljna čak i uz sve dodatne uvjete, u međuvremenu su cijene brodova pale za 2 mil i sad više nije povoljna.
Zaboravljate da je cijena u kunama, cijena je od prošlog natječaja niža 30% u USD, a u brodarstvu je to valuta. Cijena brodovima i vozarinama je pala u dolarima, a istovremeno je dolar u odnosu na euro i kunu značajno narastao.
U prvom natječaju po tadašnjem tečaju cijena za dionice je bila 27 mil USD, a sada je 19 mil USD. Ako uzmemo u obzir i dokap onda prvi puta ukupno 50,5 mil USD, a sada 33,3 mil USD. Pa nije da nije značajan popust koji itekako kompenzira pad cijena brodova.