JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

da li je itko od zainteresiranih napravio dubinsko? vidite na hpb koliki je minus/otpis nakon neuspješne prodaje!! uvjeren sam da je i kod maestrala tako! vrlo moguće i kod imperijala. možda je i ovdje sličan slučaj! i onda se čudimo što priv nisu uspjele nekoliko puta.


da li je itko od zainteresiranih napravio dubinsko? vidite na hpb koliki je minus/otpis nakon neuspješne prodaje!! uvjeren sam da je i kod maestrala tako! vrlo moguće i kod imperijala. možda je i ovdje sličan slučaj! i onda se čudimo što priv nisu uspjele nekoliko puta.

Ovdje sigurno nije takav slucaj jer Jadroplov redovito periodicno uskladjuje trzisnu i knjigovodstvenu vrijednost imovine za razliku od Tankerske i Atlantske koje su to jednokratno izvrsile.

Moguce je manje odstupanje na jednu ili drugu stranu, ali to bitno ne utjece na fer vrijednost imovine. Na kraju krajeva, sam izracunaj vrijednost imovine odnosno NAV i usporedi ga sa knjigovodstvenim iskazima iste.

fahrudine
sve je to poznato i ok što veliš, ali izvlačiš iz konteksta. tko je napravio dubinsko? znaš što to znači? kosture mi ne vidimo u izvješćima, eventualno rezervacije ili sl.


fahrudine
sve je to poznato i ok što veliš, ali izvlačiš iz konteksta. tko je napravio dubinsko? znaš što to znači? kosture mi ne vidimo u izvješćima, eventualno rezervacije ili sl.

A gledaj zato postoji revizor, zakon o racunovodstvu, uprava, NO, skupstina dionicara i dobra poslovna praksa. Uvijek je moguce nesto skrivati i zataskavati osobito sporove i potencijalne stete koje mogu postati prave, ali nije to bas tako jednostavno i moze biti “vrlo skupo”, pritom ne mislim samo na materijalnu skupocu.

Jadroplov redovito periodicno uskladjuje trzisnu i knjigovodstvenu vrijednost imovine za razliku od Tankerske i Atlantske koje su to jednokratno izvrsile.

Moguce je manje odstupanje na jednu ili drugu stranu, ali to bitno ne utjece na fer vrijednost imovine. Na kraju krajeva, sam izracunaj vrijednost imovine odnosno NAV i usporedi ga sa knjigovodstvenim iskazima iste.

tržišna vrijednost 8 brodova JDPL je oko 984 mil kuna? i NAV kompanije oko 600 mil kuna?


da li je itko od zainteresiranih napravio dubinsko? vidite na hpb koliki je minus/otpis nakon neuspješne prodaje!! uvjeren sam da je i kod maestrala tako! vrlo moguće i kod imperijala. možda je i ovdje sličan slučaj! i onda se čudimo što priv nisu uspjele nekoliko puta.


bila je ponuda ali nije prihvacena………..


Jadroplov redovito periodicno uskladjuje trzisnu i knjigovodstvenu vrijednost imovine za razliku od Tankerske i Atlantske koje su to jednokratno izvrsile.

Moguce je manje odstupanje na jednu ili drugu stranu, ali to bitno ne utjece na fer vrijednost imovine. Na kraju krajeva, sam izracunaj vrijednost imovine odnosno NAV i usporedi ga sa knjigovodstvenim iskazima iste.

tržišna vrijednost 8 brodova JDPL je oko 984 mil kuna? i NAV kompanije oko 600 mil kuna?
[/quote]

A koliko je? Ajde daj procjenu. I svakako uvrsti nekretnine vrijedne barem 40-50 milijuna kuna.

80-tak milijuna dolara flota sigurno vrijedi. A to ti je cca 540 milijuna kuna.

Mislim naravno bruto. Doduse oni su isto prije nekog vremena napustili to i takvo uskladjivanje, ali ovako velikih otpisa kao kod Tankerske i Atlantske ne bi trebalo odnosno smjelo biti. Druga je stvar sto zbog situacije na trzistu svi traze i ocekuju debele diskonte na firmu. Pogotovo kada se u obzir uzmu svi dodatni uvjeti natjecaja Likvidacijski bi to trebalo biti ipak znatno vise od procjena koje koristi drzava pri prodaji firme.

slažem se s tim što kažeš, samo kažem da u njihovoj bilanci flota nije revalorizirana na 540 ili 600 nego se vodi pod 984 mil kuna. zato po bilanci ispada BVPS 373 kune a ne 122, po koliko se prodaje.

Da to si u pravu. Nazalost, situacija prije godinu dana kada je prodaja inicirana situacija je bila barem 20-30% bolja nego danas. A aprecijacija dolara u odnosu kuna samo je djelomicno pokrila pad cijena polovnih brodova. Koliko ti trenutno procjenjujes nav?

a ne znam točno, ali ako uzmemo kao realnu onu cijenu koju tradewindsnews prognozira da bi mogao postići “mosor” (2001, 42m dwt) a to je 8-9 mil, i računamo da je prosjek flote nešto mlađi i da su četiri broda 50m dwt, možda bi se moglo reći da bi cijela flota mogla vrijediti 90-95m dolara.

po meni flota vrijedi cca 90 milijuna dolara…
dugoročene i kratkoročne obveze….cca 65 milijuna dolara…
imamo i neke nekretnine…nisam neki stručnjak…al ajmo reć 10 milijuna dolara? jel bi to bilo pretjerano?
90 mil $ flota + 10 mil $ nekretnine = 100 milijuna – 65 milijuna = 35 milijuna dolara * 6.76 = cca 230 milijuna kuna
po trenutnoj cijeni od 121 kn/dionici, kupca jadroplov košta (ukupno dražvni paket + mali dioničari) cca 200 milijuna kuna + obveza od 100 milijuna dokapitalizacije…
glavno pitanje koje se nameće kupcu da li mu se isplati kupiti flotu od 8 brodova za te novce i preuzeti obveze jadroplova…dok su cijene vozarina tu gdje jesu….iako svi očekuju porast…i to već neko vrijeme…
kupca bi zasigurno koštalo puno više da ide u kupovinu i narudžbu novih brodova…koje mora čekati, a ovi plove….međutim po trenutnim cijenama rade gubitke….
što se tiče dubinskog snimanja….Brodosplit ga je napravio…napravila ga je i Tankerska u prvoj rundi…znaju za što se natječu…s time da bi Tankerska valjda Jadroplov za 100 kn/dionici….Brodosplit je ponudio i malo više od početnih 130 kn u prvom krugu…pa ga odbili….
Jadran Kapital će sigurno napraviti dubinsko snimanje…al neće ozbiljno konkurirati, jer nemaju tih novaca…a i šta će im? Purko ima ovdje interes samo zato što je dioničar…pa da izleti u novine sa svojim naručenim dubinskim snimanjem kako ovo vrijedi najmanje 150 kn/dionici…
kolko će biti ozbiljni ovi stranci i Atlantska…ostaje za vidjeti….nisu Dubrovčani bezveze iskazali interes…nadajmo se….

New Report

Close