Lijepo! 64 milje plusa samo na tečaju.
Zaboravih reć riječ o izvještaju: zapravo jako dobro (u plusu!!! ), s obzirom kakva su očekivanja bila i kakve su cijene prijevoza.
A plus je jedino plus, ne pita na čemu je nastao ni zašto je (isto kao pobjeda u sportu za 0,01 sec).
To je redovna stavka inozemnog poslovanja, pitajte korisnike kredita u švicarcima što znači tečaj, oni će to zorno prikazati!
@ pozitiva2
što se promijenilo u odnosu kada se jadroplov prodavao u prvom krugu i cijena mu je bila cca 130-150 kn u odnosu na danas?
da li se nešto značajno dogodilo s poslovanjem? po meni nije…
pa zašto je onda cijena dobrih 30% niža nego li je onda bila?
zar vama to ne smrdi?
isto sam napisao ovima na temi varteksa…tamo svi viču miriše, miriše…a svi su začepili nos da ne čuju koliko smrdi…
e, pa ja se ne ubrajam u te koji čepe nos…
kada sam ga kupio…mirisalo je…sada smrdi…iako nisam prodao…i šta bi sada trebao? vikati kako i dalje miriše?
pogledajte kako je target pao…kada smo bili na 130 kn…spominjali su se targeti od 150-180, pa čak do 220 kn…i kako će kupac i dalje dobro proći ako ponudi tu cijenu…da li ju je kupac ponudio u prvom krugu?
nije…ajmo reći da nije zbog dodatnih uvjeta…
ponudio je Debeljak…ne znamo zašto nije prodano…kaže fahrudin…da Debeljak nije imao novaca…a dostavio bankovne garancije…
sada nam je target 130 kn…jer imamo jedinu valjanu ponudu iz provg kruga po toj cijeni od Debeljaka kojem nije prodano…jasno…i ta cijena nam je sada dobra jer je cijena dionice na burzi 30% niža…i malo je onih koji vjeruju da će netko ponuditi više od tih 130 kn…po meni je vjerojatnija opcija da će ponude biti niže…ukoliko ih uopće bude…i ukoliko država ne digne ruke od prodaje, zbog pritiska sindikata pomoraca i zbog dodvoravanja biračkom tijelu…
ma kako nije bitno kolike su vozarine?….da su vozarine duplo veće nego sada….onda bi i kupac nudio više novaca…a jadroplov ne bi trenutno čamio na 100 kn…i ne bi početna bila 130 kn…već znatno viša…koji dio tu nije jasan?
po 3x manjoj cijeni od realne?…pa kako ste došli do te računice?
gledam izvještaj…dugoročne obveze 337 milijuna, kratkoročne obveze 92 milijuna, preneseni gubitak 139 milijuna, gubitak ove poslovne godine 36 milijuna…cijene vozarina tu gdje jesu….
nemojte zaboraviti da se cijena određuje za državni paket…onaj tko ga kupi, morat će od malih dioničara otkupiti po istoj cijeni preostale dionice…
po cijeni od 130 kn, kupac se mora iskeširat cca 149 milijuna kn + 64 milijuna ostalim dioničarima….pa ga tako po toj cijeni jadroplov košta preko 210 milijuna kuna…
što dobiva…koliko ono 8 brodova…koji već sutra mogu početi ploviti i prihodovati…na stranu cijene brodova…ne da mi se sad tražit kolika bi im bila tržišna cijena…ali ne treba gledat kako vlasnik dobiva samo flotu, nego preuzima i obveze…a one nisu nemale…dugoročne+kratkoročne obveze oko 430 milijuna, oko 170 milijuna izgeneriranog gubitka…s tako malim cijenama vozarina….kupac dobro mora razmislit po kojoj mu se cijeni isplati ovo kupit…bez obzira što svi očekujemo da kad-tad mora doći do rasta cijena vozarina…ali ne znamo usitinu kada će to biti…može biti sutra, a može biti za 5 godina…
i još to sve, ukoliko država bude razmuna i skine one dodatne uvjete o dokapitalizaciji, sjedištu i zapošljavanju hrv pomoraca…
pa ako je sve tako jednostavno i jasno…i ako će početna biti opet 130 kn…i bez uvjeta….zašto to već nije objavljeno?
kako da onda ne pišem da mi smrdi?…bez obzira što sam dioničar…na ovom forumu svi pišu kao da nikad na dionicama nisu izgubili kune…zato imamo dnevne promete od po 20 milijuna kuna…a nekada su bili po 150 milijuna…
po gruboj analizi ispada da je Jadroplov na 100 kn vrednovan otprilike kao Atlanska na 310 kn…po tome zaključujem da je Jadroplov precjenjen…ili je pak Atlanska podcijenjena.
U danasnjoj Slobodnoj izisli uvjeti natjecaja i popis zainteresiranih. Pocetna cijena smanjena na 121,84 kn/dion., ostali uvjeti nesto ublazeni. Od nasih novo ime je Atlanska plovidba i Jadran kapital, te od stranih Pola maritime i Clearwater marine.
po gruboj analizi ispada da je Jadroplov na 100 kn vrednovan otprilike kao Atlanska na 310 kn…po tome zaključujem da je Jadroplov precjenjen…ili je pak Atlanska podcijenjena.
Ovo prvo NE, ovo drugo DA!
Cijena na burzi i realna cijena su 2 suprotne stvari (osobito na ZSE)!
Ali stvar je u tome da se ATPL ne prodaje, već JDPL, a tad prodajna cijena nema veze sa cijenom na burzi!
A tko misli da je 100kn realna cijena za prodaju JDPL, neka slobodno prodaje, potražnje ima!
Jadroplov markets veteran bulker in renewal move
Croatian owner Jadroplov is looking to sell one of its oldest bulkers as part of a fleet renewal, according to sources.
The Split-built, 42,000-dwt Mosor (built 2001) is currently lying in Cadiz, Spain, where it is available for inspection. The ship has been in the company’s fleet since it was new and is likely to fetch $8m to $9m.
TradeWinds was unable to obtain a comment from Jadroplov.
The Mosor would be the first ship to be sold by the company since it disposed of the 2,324-teu containership MSC Pride (built 1996) in April 2010 for $8.5m to Cyprus Sea Lines.
Jadroplov has a fleet of eight bulkers, a mix of handymaxes and supramaxes and built between 1997 and 2012. The oldest are the 42,000-dwt Don Frane Bulic (built 1997) and sistership Split (built 1998). All but one of the ships were built in Croatia.
In July 2013, the company bought the Mitsui-built, 50,000-dwt Typhoon (renamed Bene, built 2001) for an undisclosed price.
Jadroplov also has four 37,000-dwt bulkers on order at 3 Maj Shipyard that are due for delivery in 2016 and 2017.
The state-owned company, which was formed in 1947 and is headquartered in Split, is to be privatised.
In November, the state restructuring authority, CERP, issued a new invitation for letters of intent for a 70.03% stake. Some 14 parties had earlier registered their interest, among them rival domestic owner Tankerska Plovidba. But the outcome of the shares sale remains unclear. It is now 13 years since the Croatian government first announced its intention to sell a controlling stake in Jadroplov.
http://www.tradewindsnews.com/weekly/353355/Jadroplov-markets-veteran-bulker-in-renewal-move
dakle, ipak onako kako sam pisao…početna cijena je nešto niža nego li je bila u prvom krugu…
koja je uloga Jadran Kapitala ovdje?…da daju ponudu koju ne mogu izrealizirati?
opet će se sve svesti na domaće ponuditelje….
volio bi samo da nam bibanum prenese što to znači da su uvjeti nešto blaži…jesam li i tu bio u pravu? da nema dokapitalizacije, a da se sjedište zadržava?
ako je tako…onda je pušiona…što će pokazati i tržište danas…već uostalom pokazuje…povukla se kupnja…nema onih 500 komada na kupnji po 100 kn…mogli bi zaroniti do 90….
interesantno da je izašlo prije u novinama…nego li je bilo službene objave na stranicama cerp-a ili duudi-ja ili stranicama zse…
Dokapitalizacija je smanjena sa 130 na 100 mil. kn, uz produženi rok, a kazna je sa 20 smanjena na 10 mil. kn. Nema uvjeta o radnicima, a sjedište se zadržava do 3 godine, dok brodovi ne moraju nositi HR zastavu. E sad, da li sam nešto krivo zapamtio a krivo prenio, najbolje pričekati sutrašnje internet izdanje pa ce clanak biti online. Uglavnom, po meni, uvjeti dosta ublaženi.
A jel vi zaista mislite da ce i Atlantska i Tankerska i Debeljak dobiti Jadroplov po pocetnoj cijeni?
Netko ce ipak morati odrijesiti kesu.
To su dobre vijesti. Znači ipak im je stalo da se proda. Tri godine brzo prođe, i izbacili su radnike, a ako želiš kupiti jedan brod ionako te košta više od 100 milja kuna. Atlantska je ovdje najizgledniji kupac. Osim ako im Purko s Floričićem ne pobrka planove u nekim njihovim kombinacijama.
uh…još su ostavili i dokapitalizaciju…
pa ne bi rekao da su dosta blaži…cijena je 10-ak kuna niža…za državni paket to je 11 milijuna kuna manje nego u prvoj rundi…rekli bi zanemarivo…
po meni je najspornije sjedište tvrtke…bez obzira što je smanjeno na 3 godine….to je uvjet koji će otjerati strance…a na njih smo računali jer jedini mogu dati pravu ponudu…
domaći će se kokošariti…i pitanje je tko će od njih opet predati ponudu…i kakve će ponude biti…tankerska se već u prvom krugu izjasnila da joj je 130 kn/dionici preskupo…ne vjerujem da im je bilo preskupo za ovih 11 milijuna…jadran kapital će vjerojatno napraviti dubinsko snimanje…kojeg su najavljivali i u prvom krugu…pa možda izlete s nekom cifrom u novinama, ukoliko dođu do cifre koja bi trebala biti veća od početne…pa da na neki način pokušaju izlicitirat od ostalih da ponude više…
Od Debeljaka ne treba očekivati ponudu veću od minimalne ili oko onih 130 kn iz provg kruga…
ostaje za vidjeti Atlantsku…koliko su moćni i koliko mogu ponuditi…
Evo članka, krivo sam prenio, nema uvjeta o zadržavanju sjedišta, već pomoraca na 3 godine. To sam zamijenio.