@former91
Kak si to zaključio? Na temelju prometa po bidu od 24.000 kn. Ma daj… 🙂
@ skroznovi
…volio bih da to bude ATPL, jer su firma koja se zna kvalitetno odnosit prema svojim dioničarima …
… što potvrđuje i aktualna cijena dionice.
@ rota123
E moj frende, vjerovatno ćemo još pričekat do preokreta u ciklusu brodarskog sektora.. Ali onda ćeš vidit tko je Bog i batina u sektoru i na ZSE.. Usput sačekaj i FI ubrzo, koji bi trebao bit odličan sa cashom na računu.. Iz uprave su rekli da se okreću core biznisu, pa su stoga i prodali hotel jer očekuju veću dobit u brodarstvu ubuduće.. Znači tko smo mi na forumu da znamo bolje od njih samih.. Naravno imam JDPL i ATPL i ovo nije nagovor na ništa..
Lijepo! 64 milje plusa samo na tečaju.
Ali nisu nešto baš likvidni. Razumljivo da se prodaje brod.
Moje mišljenje je da bi mogli gorko plakati oni koji sad prodaju po 100.
Ovdje uopće nisu bitne cijene prijevoza, niti stanje u brodarskom sektoru, već jedino PRIVATIZACIJA s ponovno očekivanih cca 130 kn.
Zato oprez pri ishitrenom djelovanju!
4Q uopće nije loš s obzirom na situaciju…gubitak je takav kakav je, teško da se moglo bolje.
Po knjigama kapital i rezerve su 373 kn/dionici.
Baš me zanima fi, trenutno sam na mobu pa ne mogu otvorit. Najviše me zanima to što nema nikakve objave od CERP-a.. A već je kraj mjeseca, ušutili su se..
teško je reći tko će gorko plakati…oni koji sada prodaju, koji su kupovali na cijenama većim od sadašnjih…ili možda čak i oni koji kupuju na ovim cijenama…
ne bi se složio da nisu bitne cijene vozarina i stanje u brodarskom sektoru….kako uopće možete to izjaviti…da su cijene vozarina više, bilo bi znatno bolje i stanje u brodarskom sektoru…a time i bolje poslovanje…a time bi i sama tvrtka ili udio u njoj više vrijedio…
nemojte se previše oslanjat na državu i njene privatizacije…to se vidi i iz prodaja koje su išle u prvom krugu za jadroplov i hotele…gdi se nije znalo kako su opće određene početne cijene za pojedino društvo…a i dodatni uvjeti koji su stavljeni…
u prilog ne ide ni ovo razvlačenje i odugovlačenje s definiranjem novih uvjeta i početne cijene…
to što vi ili ja očekujemo ponovno 130 kn iz prvog kruga…uopće ne mora biti da će biti tako…to je bio prvi krug…sada ide ponovno ispočetka…i nije za isključit da cijena bude i viša od 130 kn ili jednaka kao u prvom krugu…ali isto tako znajte da može biti i niža….
kao i opcija da privatizacija propadne…a u tom slučaju računajte na pad od dodatnih 10-15%….
nekako se ne mogu oteti dojimu da se čeka da završi upis dionica za TNG, pa da će se onda objaviti uvjeti i početna cijena….
je li moguće u nekom scenariju da tankerska dijelom prikupljenih novaca kupi jadroplov…u prvom krugu to je bilo cca 20 mil $…a s obzirom da ciljaju još na niže…mogli bi ubost i za 15 mil $? ostalo bi još dosta od planiranih 40 milijuna za daljnja ulaganja….eto…samo razmišljanje…
teško je reći tko će gorko plakati…oni koji sada prodaju, koji su kupovali na cijenama većim od sadašnjih…ili možda čak i oni koji kupuju na ovim cijenama…
ne bi se složio da nisu bitne cijene vozarina i stanje u brodarskom sektoru….kako uopće možete to izjaviti…da su cijene vozarina više, bilo bi znatno bolje i stanje u brodarskom sektoru…a time i bolje poslovanje…a time bi i sama tvrtka ili udio u njoj više vrijedio…
nemojte se previše oslanjat na državu i njene privatizacije…to se vidi i iz prodaja koje su išle u prvom krugu za jadroplov i hotele…gdi se nije znalo kako su opće određene početne cijene za pojedino društvo…a i dodatni uvjeti koji su stavljeni…
u prilog ne ide ni ovo razvlačenje i odugovlačenje s definiranjem novih uvjeta i početne cijene…
to što vi ili ja očekujemo ponovno 130 kn iz prvog kruga…uopće ne mora biti da će biti tako…to je bio prvi krug…sada ide ponovno ispočetka…i nije za isključit da cijena bude i viša od 130 kn ili jednaka kao u prvom krugu…ali isto tako znajte da može biti i niža….
kao i opcija da privatizacija propadne…a u tom slučaju računajte na pad od dodatnih 10-15%….
nekako se ne mogu oteti dojimu da se čeka da završi upis dionica za TNG, pa da će se onda objaviti uvjeti i početna cijena….
je li moguće u nekom scenariju da tankerska dijelom prikupljenih novaca kupi jadroplov…u prvom krugu to je bilo cca 20 mil $…a s obzirom da ciljaju još na niže…mogli bi ubost i za 15 mil $? ostalo bi još dosta od planiranih 40 milijuna za daljnja ulaganja….eto…samo razmišljanje…
Vidio sam dosta raznih komentara i u jednom i u drugom smjeru, ali Vas ne mogu uhvatiti ni za glavu ni za rep!
Čas ste za rast cijene, a već u slijedećem dijelu rečenice “potiho” želite pad ispod 100!
Meni se čini da imate nešto malo, ali ne dovoljno pa bi htjeli malo ispod 100, a onda to lijepo prodat za cca 130.
Ako prodaja prođe po prvotnih 130, onda znajte da nije bitno da li su vozarine 0,00 kn, a izvještaj -1.000.000.000 kn, i to je to, s tim nek se zabavlja kupac iz privatizacije!
A vezano za vozarine, znamo da su jako cikličke, te će vjerujte doć do preokreta, kad će istim stopama grabiti prema gore!
A vezano za npr. g.Debeljaka kao izvjesnog ponuđača, pogledajte sada Brodosplit i brojne (donedavno nezamislive) projekte za jedno brodogradilište.
Ne brinite Vi za kupca JDPL, zna on što će s njim, osobito po 3x manjoj cijeni od realne.