JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

lapad

ne sviđa mi se taj scenarij, ali daj nešto kontra ishoda situacije. pa makar bilo i presmiješno!



Tržišna vrijednost čitave flote je oko 500 000 000,00kn.

e tu si puno pretjerao, toliko nije bilo ni prije godinu dana. supramax u resaleu je 33m, 5 godina star 25m. dakle samo 3 supre od 2-3 god su na tržištu oko 470 000 000 kn. supra od 12 godina je isto blizu 100 mil kn. dakle već bez handymaxa je flota preko 550 000 000 kn.
[/quote]

Samo realno.
Primjer IMO 9599389 MAJA (2011) = 19,2 m$

SOLIN (2012)= 21 m$
SVETI DUJAM (2010)= 19 m$
PERISTIL (2010)= 19 m$
BENE (2001)= 14 m$
TROGIR (2001)= 10 m$
MOSOR (2001)= 10 m$
SPLIT (1998)= 8 m$
DON FRANE BULIĆ (1997)= 7 m$

To Vam je u najboljem slučaju 108 m$, ali kupac uvijek postiže cassa sconto
10-15%, pogotovo za brodove koji troše 29,5 T/dnevno.
[/quote]

moja procjena od 3.2.2014.

The Japanese controlled Mitsui 56 type Supramax bulkcarrier “BULK LEO”
(55,679 dwt, built 2008, Mitsui Shipbuilding, C4x30T) has been committed at
$20.6m to Greek buyers, and the price is reflective of the pressures in the
charter markets. This slide in values is particularly evident when compared
to similar sales over the past few months. In late July “BRIGHT MOON”
(57,071 dwt, built 2007, Mitsui Shipbuilding C4x30T) was purchased by Greek
buyers at $20.7m, and it is worth noting grabs were not included in this
sale. Prior to that “FATHER NEPTUNE” (55,700 dwt, built 2009, Mitsui
Shipbuilding, C4x30.5T) and “KOMATSUSHIMA STAR” (55,222 dwt, built 2009,
Kawasaki S.B., C4X30.5T) were sold for $25.65m and $25.3m respectively at
the end of May.

In the Handysize sector clients of ID Shipping have sold the logs-fitted
“BALTIC ID” (28,450 dwt, built 1997, Imabari Shipbuilding, C4x30.5T) in the
region of $7.3m to Greek buyers.
Finally, “CAPE VIEWER” (169,381 dwt, built 1992, Daewoo) has been sold at
auction to clients of Noble, who had the vessel on charter, for $8.3m.
http://www.clarksons.net/sin2010/markets/Market.aspx?news_id=35962

prema ovome Barba1 je već to dobro diskontira 😀 ..eto ko je Paviću radio procjene 😀 😀

i dok vani protekla 2 dana cijene dionica brodara bilježe rast, jadroplov je postao taoc CERP-a i Pejnovića…koji nikako da objave kako će to prodati Debeljaku po 132 kn….pa da barem odradi rast do tih 130 kn….

http://radio.hrt.hr/radio-split/ep/dnevnik-radio-splita/85299/[/url]

Debeljak traži požurivanje postupka da mu se proda Jadroplov i čudi se što se toliko čeka… Odmah na početku vijesti o tome

@bibanum
Možda su uz konzultacije sa sindikatom pomoraca shvatili da imovina vrijedi više od 130 kuna, pa sad traže način da otkantaju Debeljaka i možda ubrzo rasdpišu novi natječaj.. Ali evo kaže Debeljak da bi on gradio brodove nastavio plovidbu da ne otvara novu firmu kad se već JDPL nudi na prodaju.. Znači on bi nastavio s ovim biznisom, pomladio flotu( a ne bi pretplatio te novogradnje kao i država), sigurno bi smanjio i troškove jer bi potjerao dosta uhljeba iz administracije.. Privatnik je uvijek bolji gazda od države, što se kapitala i profita tiče..

I zato mi onda nije jasno kako netko može prodavati ispod 132 kn, koliko nudi Debeljak, i ne da nudi nego vapi da mu se proda po toliko. A još bolja solucija bi bila da mu zbog toga što traži korigiranje nekih uvjeta da mu odbiju ponudu pa na novi natječaj sa blažim uvjetima (kao što će biti i sa hotelima).

ovo otezanje s objavom hoće li prodat Debeljaku ili neće još jedan je dokaz nesposopnosti ljudi koji rade u CERP-u i Pejnovića, koji je trebao nakon ovog debakla oko prodaje državnih udjela u hotelima i jadroplova dobiti otkaz…
oni ni sami ne znaju šta rade od početka….nadali su se svi valjda dobrom poslu i ne znam kakvim ponudama…a nisu se pitali šta će biti ako netko ponudi minimalnu cijenu i zadovolji sve uvjete natječaja, kao što je to slučaj na jadroplovu…
na kraju se ne zna koja je svrha tog CERP-a….dal da prodaju i privatiziraju…ili samo da glume da nešto prodaju i privatiziraju….jer uvjeti i početne cijene sugeriraju na ovo drugo….
s pravom Debeljak pita što je s ponudom…kao što bi i svi ostali mali dioničari trebali imati pravo znati….
gdje je nestao jadran kapital? bili su prilično glasni prije…sad ih nigdje nema…ili su imali isto svoju ulogu u tome svemu…kad je cijenu trebalo napucati na 150 kn….
kolege, nemojte živjeti u iluzijama….Debeljak je dao valjanu ponudu…ako će se prodavat, njemu će se prodat…ako ga otkantaju, ima da ih tuži…
neće biti novih natječaja…koji blaži uvjeti? pa neće sindikat dati da se ide s blažim uvjetima…oko toga je i nastala cijela drama….
može biti samo da do daljnjega neće biti prodaje…i da ostaje u vlasništvu države…a onda cijena još 20-30 % ide dole…a poslovanje će biti i dalje u banani…
onda mi je draža opcija da prodaju Debeljaku i da se završi ova trakavica…

@marcipan
kolega …get a life! .. ima zivota i izvan ovoga foruma!

imate dvije dionice jadroplova i ne skidate se s ovog foruma…
i prestanite nas bombardirati svojim “pametnim” zakljuccima tipa
“…Debeljak je dao valjanu ponudu…ako će se prodavat, njemu će se prodat…ako ga otkantaju, ima da ih tuži…” .. .od kuda vi znate sto je on ponudio ( ili sto je mijenjao u svojoj ponudi pa sada oni vijecaju)?
prestanitie prejudicirati stvari!

ja ništa ne prejeduciram…
bilo je jasno objavljeno čija je ponuda zadovoljila i cijenu i uvjete…s naglaskom da se traži neka izmjena…
nigdi nije objavljeno da je ponuda odbačena i da neće biti usvojena…kao ni to da li će biti prihvaćena…
normalna stvar je da me kao dioničara zanima zašto to nije do sada još napravljeno?!
budući da je dionicom moguće trgovati…to ostavlja prostora da netko ili kupuje ili prodaje s povlaštenim informacijama…a onda kada se dovoljno nakrca ili iskrca…da se izađe van sa objavom…ovakvom ili onakvom…
vi prejudicirate o tome koliko ja imam dionica…da li ih imam ili nemam…itd…što uopće nije predmetno da pišem na ovoj temi….
zanimljivo je da je CERP u svome priopćenju stavio da će najkasnije u roku od 60 dana potpisati ugovor o prodaji s najboljim ponuditeljem…a još ne znamo jel imamo najboljeg ponuditelja ili ne…

pratim temu već duže vrijeme iako nemam dionice. jedna stvar mi nikako nije jasna: svi znamo da je firma korupcijsko-kriminalno leglo, kronični gubitaš kojemu je cijena od najave prodaje skočila sa cca 60-70 kn do max 155 kn, a da se ništa drugo nije promijenilo. znači, vrijednost se udvostručila u nekoliko mjeseci samo zbog raspisanog natječaja!! a dioničari nezadovoljni??!!

svima nam nedostaje realnosti i objektivnosti!


ljudi moji, pa Tankerska za svoje dionice (kupnja u trezor) ne želi platiti preko 325 kn a BV je veći od 1.500 a NAV možda i preko 2.000.

koliki je to diskont? ..zašto bi im onda pasao Jadroplov s 50% diskonta? 😀


Sa delistirtanjem po 324 kn TNPL je pokušala kupiti veću količinu dionica ali
malo su skupili,vlasnici dionica nisu htjeli prodati po toj cijeni.
Kod JDPL se pružala prilika kupiti većinski paket od 70% i vjerovatno u obvezujućoj ponudi i nešto od malih dioničara što bi bilo dostatno za 75%.
I taj većinski paket se trebalo kupiti,ako se moglo zaraditiu pedesetak posto na ulog.
JDPL imovina je minimalno 120 mil US$ tj cca 720 mil kuna.
Obveze nisu veće od 400 mil kn po polugodišnjem izvješće.Dakle,NAV je barem 200
kn po dionici,pa mislim da sa cijenom od 132 Debeljak “zarađuje”50% na ulog.I ako je i u pet godina to i nije loša investicija.
Ipak četiri naručena broda u 3.maju/linićeva podvala/predstavljaju nepotrebni
teret kada je dokapitalizacija potrebna radi servisiranja tekućih obveza.

Normalno da se Debeljaku žuri da za 132 dobije 200 i više!!!!!!!!!!

New Report

Close