nema tu mjesta panici, garantirano ćemo imati bar 2 ponude (Brodosplit i Tankerska) a moguće i više, budući da je očito netko treći tražio prolongaciju roka.
Debeljaku se Jadroplov savršeno uklapa u strategiju formiranja vlastite flote a Tankerska neće po drugi propustiti šansu da se dočepa Jadroplova (nema treće sreće). Ukoliko propuste ovaj drugi krug, u trećem će imati ozbiljnu ino-konkurenciju.
Početna cijena kao i ostali uvjeti, nisu ni blizu uporedivi s Maestralima (očigledno mnogi imaju psihološku poveznicu). Uvjeti su realni i ostvarivi za ozbiljnog kupca.
Svi gore navedeni komentari ‘o manjkavostima’ Jadroplova stoje ali ako uzmemo da je BV 350 te da je NAV >280 te ukoliko ‘od oka’ vrijednost Jadroplova za te ‘nedostatke’ diskontiramo;
a) 30% dobijemo raspon cijene 196-245 kn
b) 40% dobijemo raspon cijene 168-210 kn
c) 50% dobijemo raspon cijene 140-175 kn
Što se tiče NAV-a, svako za sebe uz malo surfanja može poprilično točno (+-10%) utvrditi cijenu polovnih brodova u zadnje vrijeme.
Nadam se da ne mislite da JDPL neće nitko ni za polovinu vrijednosti?!
Skroznovi ne navlači ljude, nitko neće kupit jadroplov uz obveze da zadrži sve ljude i upravu ( ako je to točno) bez velikog diskonta
sokolić,
ne bavim se navlačenjem, nsatojim pisati objektivno!
Bez ljudi ne funkcionira nijedna firma, kao što ni brodovi ne plove bez posade. Vjerujem da ih ima nešto viška u Upravi ali ni to nije neriješivo.
Ja sam naveo da sve ‘manjkavosti’ stoje ali i da je tu bome pozamašan diskont!!!
Ne drukam ni na gore ni na dolje…trenutna cijena na burzi je realna cijena u ovoj situaciji a što se tiče potencijala, ima ga i za +30% (ukoliko se realizira prodaja) i za -30% (ukoliko ne dođe do prodaje) 😉
Imam neku siću u JDPL i nemam za dokup ali bome ne mislim ni prodavati 🙂
Sta mislite gdje ce tobogan stat ako prodaja ne prodje
pa valjda kao u slučaju HMST, dionica se vrati gdje je bila prije objave početne cijene.
u slučaju JDPL to bi bilo tamo negdje oko 150, ako se ne varam [emo_plazi]
Sokolicu, a zasto mislis da vise od 50% diskonta nije dovoljno da se prihvate te obveze? Pa nije da ti ljudi nista ne rade, polugodisnji izvjestaji pokazuju da ipak rade, a dobiti toliko brodova po toj cijeni je vise nego prihvatljivo….
Vozarine u bulk segmentu još ne pokrivaju troškove ni kod boljih tvrtki. Koji stranac će ih kupit i zadržati hrvatske posade koje su puno skuplje u nekompleksnom segmentu, nisu to tankeri. O upravi i zadržavanju sjedišta u Splitu da ne pričam. Zar bi atpl ili tnpl zadržali administraciju a sa svim tim mogu upravljati iz svojih sjedišta. To je cijena za stranca koji bi promijenio posade, nešto likvidira i to razbuca. Domaći kupac uz uvjete koji se izgleda traže trebaju veći diskont. A možda griješim tko bi ga znao.
Ovo pausalno naklapanje kolege sokolica je pravo smijesno…do prije par tjedana svima je cijena bila bezobrazno preniska…( prijetilo se zatvorom i kriminalnom privodjenju onoga tko uopce dozvoli prodaju pod “tim sramotnim uvjetima”) da bi sada kolega sokolic tvrdio obratno u pokusaju drukanja na dolje, navodeci floskule bez osnove ….
Ja i dalje mislim da je cijena bagatela, bez obzira na dodatne uvjete ….
a ako i ne prodje prodaja, na duzi rok, ovo je odlicna dionica s obzirom na trzisna kretanja …
… A vidim da iz top 10 opet nadokupljuju!
Osim toga od sutra JDPL ulazi u crobex, pa ce indexni morati kupovati…
Mozda je ovaj pad isceniran upravo zbog toga da se nakrcaju po dobroj cijeni
Stvarno. Sad najednom ovoliki diskont nije dovoljan… jer se ne zaraduje dovoljno. Znaci treba dati Jdpl po 65 m kn da bi nekoga odobrovoljili da potezom pera zaradi desetke milijuna kuna. Ako hrvatski brodari propuste kupiti ovo cak I po 180 -220 kn po dionici onda ne trebaju ni ici u projekte s novogradnjama u Kini….
da citiram post kolege georgija s prethodne stranice u kojoj je ukratko opisao poslovanje ove godine;
“kakva god bila firma, i takvu ju je u prvoj polovici godine od pozitivnog poslovanja dijelilo samo 2000 dolara dnevno, i to uz puno dokovanja. a tokom 3. kvartala spot vozarine za supramaxe porasle su s nekih 7500 na 10800. danas 13500 dnevno više nije iznimka. a s prosječnim vozarinama 13500 JDPL bi imao EPS od nekih dvadesetak kuna”
..do kraja godine valjda dođu blizu nule 🙂
Dečki sretno vam, nemam jdpl i neću ga kupovati dok se ne oporavi tržište, a nadu da će država prodati nešto na najbolji način odavno sam izgubio
O čemu vi ovdje pišete, jdpl na 130 kn nije dobra cijena? Za cijenu jednog broda dobili ste flotu od 8. Na 1 kunu uloženog dobili ste 8 kuna minus obaveze. Ajde neda mi se sad opet kopati kolike su obavzee, ali ajte nemojte pisati nebuloze.
Da nema ovih, “dodatnih uvjeta”, mogao se tražiti i NAV, ovako, ja osobno se nadam da natječaj neće proći, te da će se raspisati novi bez ovih uvjeta i da onda tražena cijena može samo gore.
Međutim meni smrdi da je ovo odpočetka dogovoreno i da će otići nekom domaćem po 140-160 kn.