zasto mislis da je grk ispao iz igre?
2005. godine obvezujuću ponudu dostavila je samo Tankerska plovidba, dok su odustajanjem od natječaja dva strana investitora obrazložili prestrogim obvezujućim uvjetima u natječaju. Ne bi me čudilo da se to i ovog puta desi, pošto su uvjeti sada skoro pa isti iz 2005. god.
Zna li se tko je osim njih u igri?
[/quote]
lapsus, tankerska i brodosplit.
a oni su domaći…
jamče ostanak sjedišta firme u splitu, zaposlenje hr pomoraca.
teško će bilo koja vlada dati strancima firmu pored ovakve ponude.
[/quote]
dati ce onome tko ponudi najvise, znas li sto je s bdss?
[/quote]
vice batinica.
takujin koji je do brodospasa doša sam Bog zna kako.
okretan.
žicaroš- ima love ka blata, ali žica lovu za mornara.
koji obraz.
po ovome što govori vlad…ispada da Tankerska i Debeljak idu zajedno…sa 1 ponudom? ne znam koja je to šema…ali ako ostane na toj jednoj ponudi…onda mogu ponudit i tih minimalnih 150 milijuna kuna…
jasno…što ne znači da se još Grci ne mogu uključiti i predati ponudu…iako sumanjm u takav razvoj…
po ovome što govori vlad…ispada da Tankerska i Debeljak idu zajedno…sa 1 ponudom? ne znam koja je to šema…ali ako ostane na toj jednoj ponudi…onda mogu ponudit i tih minimalnih 150 milijuna kuna…
jasno…što ne znači da se još Grci ne mogu uključiti i predati ponudu…iako sumanjm u takav razvoj…
vjerojatno.
ali kod debeljaka se nikad ne zna.
mijenja odluke u milisekundi.
pitanje je sad samo koliko u cijeloj priči Tankerska želi JDPL…i koliko u ovom trenutku za njega može ponuditi…
Nije pitanje da li želi nego da li može… i sama je u problemima…
@ wiseguy…
kao što kaže bibanum…
Grcima očito ne odgovara sjedište u Splitu…a ukoliko od početka država ima šemu s Debeljakom, koji nema namjeru seliti sjedište iz Splita, dapače odgovara mu da je tamo…onda su to stavili među uvjete i time automatski eliminirali moguće strance…
a po tome ispada da je državi i u interesu da ide po čim nižoj cijeni…jer će ju manje koštati da sama od sebe otkupi jadroplov…odnosno manje novaca će morati dati Debeljaku da to učini za nju…
istina, al to je vec privatizacija kakve smo gledali za sanadera ili linica, 130 kn. po dionici je ograman diskont cak i u ovim vremenima kada je second hand market brodova vrlo vrlo nisko, diskont od 40 %, za par mjeseci nav bi bio osjetno veci,los tajming za nas.
sto se sjedista tice, uz ovakav diskont, ne vidim sta sprecava grka i sto bi to problematicno bilo, nigdje nema obaveze za zadrzavanje postojece flote u jdpl.
da, ali na puno toga se kupac državnog paketa obvezuje…uz ponudu, obvezuje se na dokapitalizaciju u roku od 6 mjeseci…naravno da mu je u interesu da dokapitalizira, jer investira u onda već svoju firmu…međutim možda nekome taj rok od 6 mjeseci ne odgovara…možda bi dokapitalizirao nakon 1 godine…a tu se stavlja da mora unutar 6 mjeseci…inače će plaćati penale…
ponuditelj se obvezuje da će tehničke i upravne aktivnosti nastaviti poslovati sa sjedištem u Splitu…osim toga ponuditelj je dužan zadržati prijavljeno 8 brodova u sustavu poreza po tonaži najmanje 5 godina…trebalo bi proučiti pomorski zakon i pravilnik o postupku i načinu korištenja prava na porez po tonaži brodova…pa vidjeti ima li nešto što ne ide od toga u prilog strancima…
dosta toga je nabrojano čega se trebaju držati narednih 5 godina…a možda nešto od toga može biti prepreka stranom kapitalu…moje je to mišljenje…jer da ja kupujem za svoje pare…sigurno da ne bi bio presretan da mi netko uvjetuje sve i svašta da moram zadovoljavati narednih 5 godina…zato mislim da kanditate za kupnju treba tražiti među našim ponuđačima…
u svakom slučaju biti će zanimljivo ovo ispratiti…
s računicom svakako treba biti oprezan…jer tu se spominju cifre o vrijednosti imovine i flote od 500 milijuna pa do 1 milijarde…kao i o tome da treba voditi računa da država prodaje svojih 70% od te imovine….kao i to da onaj koji će kupovati da će gledati koje su obveze društva…kako kratkoročne, tako i dugoročne…sve to može utjecati na cijenu…
u međuvremenu bdi ide gore…
http://www.dryships.com/pages/report.asp