nije u emisiji rečeno samo to što piše lapad. rečeno je da su trenutno dvije firme na dubinskom snimanju a očekuje se još zainteresiranih i da će novi naručeni eco-brodovi ostvarivati 50% uštede a bio je i razgovor s purkom o novoj procjeni vrijednosti. i rečeno je da se prodaje don frano bulić i za njega očekuje 7-10 mil usd.
hvala, kad bi dobili 10 mil za bulica to bi po meni bio dobar posao, imajući u vidu trenutnu situaciju na marketu i cinjenicu da se radi o brodu iz 1997 god, koji je trenutno najstari u floti jdpl.
malo živosti pred zatvaranje…skupština se bliži…na prodaji se želi izazvati nervoza…a istovremeno se sa kupnje povukli neki nalozi…s ciljem stvaranja panike…kao da netko nešto loše zna da će se dogoditi na skupštini…
a samo će se izglasati da se angažira neovisan procjenitelj…a svi dobro znamo što to znači…prestanak naklapanja i razbacivanja s razno-raznim smješnim ciframa koliko to jadroplov vrijedi…
veseli vidjeti da su dioničari prepoznali tu igru…i drže svoje papiriće…naime, malo toga je protrgovano po bidu…unatoč ovim “strašilima” od po 100-tinjak komada na prodaji…
strpimo se još malo…
iz novog intermodalovog tjednog reporta
Many buyers at this moment believe that prices are at a very attractive level and appear to be willing to offer slightly above market in order to secure the deal, considering that if the freight market starts to recover, prices will rise fairly fast, which is pretty much what we witnessed during the 2013 price boom.
mislim da bi bilo neodgovorno ako ne produže rok za ponude za 2 ili 3 mjeseca.
mislim da je već sasvim izvjesno da će produžit barem za 30 dana…ako zbog ničeg drugog, onda iz razloga jer će biti pokrenut postupak neovisne procjene…pa kad se napravi procjena, pa kad se to objavi…onda ide nova runda…s novim rokom…
evo i što o istom kažu današnje analize s marketrealist.com o cijenama secondhand brodova.
Analyzing reported sales, you see the downward pressure on values is evident across all segments. But RS Platou estimates an increasing number of inspections compared to the previous month. This shows that the recent price correction may again spark buying interest in light of a more positive outlook going forward.
i dalje
Led by quicker deliveries, price movements for secondhand vessels tend to reflect industry participants’ expectations for medium-term fundamentals, unlike what they do for newbuilds, for which buyers and sellers have to wait for about two years for delivery. So this trend suggests that secondhand vessel prices tend to be more responsive to changes in current rates.
Since buyers and sellers are more medium-term thinkers, they’re more responsive to industry turnarounds compared to newbuilds. Although this only takes about one or two months, share prices can move fast within a small period.
Why dry bulk companies saw 5-year and 10-year ship prices rise
skupsitna je pocela u 10., jos uvijek cekamo vijesti da li je prijedlog jadran kapitala usvojila glavna skupstina.
skupsitna je pocela u 10., jos uvijek cekamo vijesti da li je prijedlog jadran kapitala usvojila glavna skupstina.
Prema trgovanju može se zaključiti da nije
skupsitna je pocela u 10., jos uvijek cekamo vijesti da li je prijedlog jadran kapitala usvojila glavna skupstina.
Prema trgovanju može se zaključiti da nije
[/quote]
Kojem trgovanju? Misliš ovom smišljenom rušenju cijene s par dionica? Ha, ha, ha!