niska cijena možda da privuku što više interesenata…što im je i uspjelo…
u prošlom pokušaju jedino je tankerska poslala pismo namjere (što može biti da je bila kuhinja u režiji politike)…i nudila samo 220 kn po dionici (ukupno 240 mil + 207 mil ulaganja)…dakle tada je tnpl bila spremna dati gotovo 450 mil kn za kupovinu…možda su u tankerskoj imali dojavu da su svi ostali odsutali, pa su se nadali da će se dočepati po toj cijeni…
danas raspravljamo o 150 + 130 mil kn = 280 mil kn…
a da ne kažem da bi dioničari objeručke prihatili danas ponudu koja je bila onda….a vjerojatno i država s obzitom na cijenu dionice na burzi…
ako su im kriteriji tako niski bilo bi veeeliki neuspjeh da ni to ne dobe u obvezujućim ponudama.,ne samo za državu nego i za sve nas dioničare.,no ako je nav 270 kn kako su neki ovdje računali bilo bi iznimno loše prihvatiti bilo kakvu ponudu ispod 220.,onda bi valda bilo bolje tražiti neki drugi model a u privatizaciju ići kroz godinu,dvije ako su predviđanja da će situacija na brodarskom tržištu ipak biti osjetno bolja
Žao mi je što potencijalni kupci ne shvaćaju da danas mogu kupiti dionicu JDPL po cca 145-150 kn. Idući tjedan će je morati plaćati 150 kn i više kuna, a tjedan nakon toga još i više….
Vlak je polako krenuo…neće odmah juriti, ali će svakim danom karta biti sve skuplja…
150 kn…rizična razina za kupnju
onome tko skida s aska očito nije…
sve je to već odgledano…kao i pad koji je potom uslijedio na 130 kn
JDPL je pokazao smjer kojim ide….clanak u slobodnoj bio je narucen vjerojatni neki mali forumas hehe
Vidim dosta Malih je na G.O. Naime zaboravili su ukloniti naloge između 150 i 160 Kn. Vjerojatno su računali da to učine poslije Vele Gospe, ali više nisam siguran, hoće li stići! [emo_plazi]