Jedan od postova sa JDPL teme 2005:
“Samo se TNPL javila na natječaj od fonda za privatizaciju…
Ne baš dobra varijanta za cijenu dionice, jer fond možda prihvati (sigurno bude) jedinu ponudu, a to znači
i početnu cijenu… Koliko se sječam ona baš i nije visoka (220-230 kn) što za tnpl uopće nije loš posao,…”
7. BOBAN NENAD (24976773823) 11.018 0,67 Osnovni račun
zanimljivo, eto vratio je tih 500 komada sto je prodao samo po vecoj cijeni
koliko je vjerojatno i moguće delistiranje dionice nakon što se dobije 70 %-tni vlasnik?tankerska je to napravila s 83 %-tnim vecinskim vlasnistvom,kakav je zakon s 70-ak %?zna li netko od forumaša?
Mislim da se može delistirati i sa 70 %, volio bih ako netko može potvrditi.
TNPL je pala i stagnira, a nakon delistinga teško da će se uspostaviti trgovina. Ako se i uspostavi ne vjerujem da će se trgovati iznad 100 kuna sa TNPL.
[/quote]
za delistiranje treba 75%. neće se baš na oko 100, jer kako mi se čini ovi već ranije delistirani trguju se u drugim modalitetima otprilike kao nakon obavijesti o delistiranju. ali sumnjam da ima šanse da neki delistirani brodar poraste onoliko koliko mu je inače potencijal.
Promjene u top 10:
Stanovi Jadran D.O.O +5025 (skok sa 9. na 5. mjesto)
cudno, obzirom da je u ponedjeljak protrgovano 4684 komada. 😀 Valjda su prebacili s nekog racuna.
Boban jos nesto sitno dokupio.
kako misliš po većoj cijeni prodao,vljda po manjoj s obzirom da se cijena napucava zadnjih tjedan dana.a vidi se i tko
7. BOBAN NENAD (24976773823) 11.018 0,67 Osnovni račun
zanimljivo, eto vratio je tih 500 komada sto je prodao samo po vecoj cijeni
Promjene u top 10:
Stanovi Jadran D.O.O +5025 (skok sa 9. na 5. mjesto)
cudno, obzirom da je u ponedjeljak protrgovano 4684 komada. 😀 Valjda su prebacili s nekog racuna.
Boban jos nesto sitno dokupio.
pitajte stariju ekipu, kak je bilo nekad
http://www.nacional.hr/clanak/18633/hfp-prodaje-jadroplov-za-230-milijuna-kuna
Promjene u top 10:
Stanovi Jadran D.O.O +5025 (skok sa 9. na 5. mjesto)
cudno, obzirom da je u ponedjeljak protrgovano 4684 komada. 😀 Valjda su prebacili s nekog racuna.
Boban jos nesto sitno dokupio.
pitajte stariju ekipu, kak je bilo nekad
http://www.nacional.hr/clanak/18633/hfp-prodaje-jadroplov-za-230-milijuna-kuna
[/quote]
A sto da ih pitaju? Jadroplov iz 2005. i iz 2014. su dvije potpuno razlicite firme. Jadroplov je tada bio u ozbiljnim problemima, sa pola zastarjele kontejnerske flote koju je rasprodao i starim bulkerima. Par izdasnih godina i prodaja kontejnerskih brodova omogucili su im djelomicno osuvremenjivanje bulk flote, rjesili su problem s Peterom Doylom i sada je situacija relativno cista. Ugovoreni su novi handysize bulkeri, dug je podnosljiv, novcani tok stabilan s tendencijom rasta. Danas ta kompanija “malo” vise vrijedi. Između 80 i 100 milijuna dolara, neto.
Vrijedi onoliko koliko je netko spreman platiti.
Za vrijeme prošlog natječaja je cijena dionice jdpl na burzi bila oko 300 kn a na natječaj se javio jedan ponuđač s ponudom oko 220 kn.
Tada su vozarine bile 2-3 puta vece nego sad.
što se više ovdje raspravlja, mišljenja sam da država nebu prodala ništa ispod nominale…pa vi vidite koliko je tu još prostora za rast.
Uf …koliko komentara…što veća cijena veća zavist..
A narednih dana opet u revijalnom tonu….neki nikako da shvate da ovo ide na prodaju i da je već riješena stvar..
NAV 278 kn
Over & out…
Vrijedi onoliko koliko je netko spreman platiti.
Za vrijeme prošlog natječaja je cijena dionice jdpl na burzi bila oko 300 kn a na natječaj se javio jedan ponuđač s ponudom oko 220 kn.
Tada su vozarine bile 2-3 puta vece nego sad.
Opet drugorazredni argumenti. Dajte ljudi, pa ima zaista kvalitetnih argumenata za downside, zar je kreativnost u bas tako losem stanju?
Sto se tice cijene dionice prije 9 godina od 300 kn, trziste dionica je tada bilo u bull marketu i precjenjivalo fundament. Danas je u bear ili sideways marketu (mislim na zse) i podcjenjuje ga.
Sto se tice ponude od 220 kn, Jadroplov je tada bio tvrtka sa flotom od nekoliko starih brodova. U meduvremenu je tvrtka uspjesno prosla kroz najvecu konjukturu brodarskog marketa svih vremena i povecala vrijednost i velicinu flote za nekoliko stotina 100%. Istina, proporcionalno su porasle i obveze uz optimalan laverage, sto je ulog za buducnost i best practise sektora. Molim usporediti tadasnji NAV i danasnji.
Akvizicija Jadroplova nije future cash flow play, nego asset play. Iz jedostavnog razloga jer je buducnost vozarina na srednji ili dug gotovo nemoguce odrediti. Da je tako, svi bi bili milijarderi. Tvrtka vrijedi koliko vrijede brodovi na sekundarnom marketu umanjeno za dugorocnu obvezu + diskont/premiju po nekim manje bitnim osnovama. That’s it.
Ova prica ima nekoliko solidnih downside rizika i isti se povecavaju sa cijenom dionice na burzi. Hoce li ih se netko vise sjetiti?