wiseguy,LNG novogradnja košta oko 200 mil usd,tako da tih 86 mil je mozda i za to…
koliko je vjerojatno i moguće delistiranje dionice nakon što se dobije 70 %-tni vlasnik?tankerska je to napravila s 83 %-tnim vecinskim vlasnistvom,kakav je zakon s 70-ak %?zna li netko od forumaša?
Što fali delistiranju sa ovakve burze i pri ovakvoj podcjenjenosti, drugim kanalima trgovanja uskoro će se postizati i 200% veće cijene.
Velika većina još sumnja u prodaju jdpl.
Neka, bitno da sadašnji vlasnik ne sumnja već zna a i prijeko mu je potrebna lova i prodaja takvog poduzeća koje nije od javnog interesa..[emo_smijesak]
wiseguy,LNG novogradnja košta oko 200 mil usd,tako da tih 86 mil je mozda i za to…
koliko je vjerojatno i moguće delistiranje dionice nakon što se dobije 70 %-tni vlasnik?tankerska je to napravila s 83 %-tnim vecinskim vlasnistvom,kakav je zakon s 70-ak %?zna li netko od forumaša?
svjestan sam ja cijena novogradnji, samo sam stavio kao izvor informacije i napomenuo da je razvoj događaja kronoloski bio da su poslali pismo namjere da su zainteresirani za jdpl pa skupili 86 mil dolara casha,vidjet cemo, u svakom slucaju ne prodajem, jos mi ove razine nisu zanimljive za izlazak.
Ne ulazim sad u procjenu NAV-a Jadroplova, svatko ima neku svoju racunicu ali uglavnom je neki koncenzus struke i financija da je to 200+kn. Neki racunaju i do 300, ali o tom po tom.
Recimo da je NAV 200 kn po dionici. To bi dalo otprilike prosječnu cijenu jednog broda,kojeg ima JDPL, od 7 mil. dolara. Mislite li da je prosječna tržišna cijena jednog broda u vlasništvu JDPL cca 7 mil. dolara? Prije godinu,dvje sam pročitao da je cijena izrezanog Panamaxa u rasponu od 5-7 mil. dolara. Ukoliko je to točno,onda 8 brodova u posjedu JDPL mora vrijediti više. Koliko,e to je već pitanje za dublju analizu.
[/quote]
Prema Melvanovim riječima, vrijednost „Jadroplova” su, u prvom redu, hrvatski pomorci i flota od osam brodova, a koji su po nekim procjenama danas vrijedni oko 145 milijuna dolara. Uz to, kaže ovaj pomorski sindikalist, splitski brodar najavio je i izgradnju nova četiri broda za rasute terete.
– Nisu zanemarive ni nekretnine, koje su vrijedne oko 10 milijuna dolara. “Jadroplov„ nije preopterećen kreditima i hipotekama. Vrijednost dionice je nerealno niska, a posljednji događaji na relaciji „Jadroplov“-„Brodosplit“- država pridonijeli daljnjem padu vrijednosti dionice. Nije mogao biti lošiji trenutak da se objavi privatizacija. Ono što će se vjerojatno dogoditi ako se realizira ponuda o kojoj smo čitali u medijima o interesu grčkih kupaca (grčki brodar „Tsakos grupa“, op.a.), jest odlazak brodova i „utapanje“ u jednoj od grupacija stranih vlasnika.
http://slobodnadalmacija.hr/Dalmacija/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/237937/Default.aspx
Po ovom ispada da cijena dionice jdpl ima vrijednost 527,5 kunića..evo i računice..
155 000 000*5,57 = 863 350 000
863 350 000/1,636,674( broj dionica) = 527,5 kunića
E pa 300-360 kunića bi bilo prihvatljivo za sve…[emo_palacg]
U ovo nisu ukalkulirana 4 novogradnje koje su naručene…čisto za info…
Živjela budućnost i konačna privatizacija jdpl..
Daliborop…
Nisu zanemarive ni nekretnine, koje su vrijedne oko 10 milijuna dolara. “Jadroplov„ nije preopterećen kreditima i hipotekama. Vrijednost dionice je nerealno niska, a posljednji događaji na relaciji „Jadroplov“-„Brodosplit“- država pridonijeli daljnjem padu vrijednosti dionice. Nije mogao biti lošiji trenutak da se objavi privatizacija. Ono što će se vjerojatno dogoditi ako se realizira ponuda o kojoj smo čitali u medijima o interesu grčkih kupaca (grčki brodar „Tsakos grupa“, op.a.), jest odlazak brodova i „utapanje“ u jednoj od grupacija stranih vlasnika.
opet krenulo napucavanje jdpl.ko da jdpl nema 520 milijuna duga, poslovne prihode 134 milijuna kuna,gubitak 44 milijuna kuna , market cap mu je danas 225 m kuna.
Uvijek će bit negativnih i pozitivnih komentara, ovisi kako kome odgovara naravno.. Al što god se ovde pričalo brzi vlak ide dalje..