jadroplov ima male supramax-e 51-52.000 dwt iz 2010-12.g. iz Brodosplita koji su se u svijetu gradili od 2000-2003.g.
u shipping izvjestajima secondhand brodova su cijene za moderne velike supramaxe 57-58.000 dwt tipa Dolphin-57…
Brodosplit je te male supre radio jer mu je to bilo puno jeftinije,jer za moderne projekte supri treba plačati licencu,više čelika,jače motore…
pad je očekivan.samo se postavlje pitanje gdje dno?
Smatram da scijena namjerno koči kako bi se kupilo što više….e sad do kud će je kočit i spustit na njima je….moćni su pa ako i budu htjeli eto nas nazad na 100 ili gore 140..
npr 10 godina star bulker dwt 50.000 je od lani narasta sa 15,5 na 21,5 milijun dolara…po platou, a vjerojatno oni ne uzimaju samo najmodernije brodove, odnosno ni ne mogu ako su to brodovi stari desetak godina…
jadroplov ima male supramax-e 51-52.000 dwt iz 2010-12.g. iz Brodosplita koji su se u svijetu gradili od 2000-2003.g.
u shipping izvjestajima secondhand brodova su cijene za moderne velike supramaxe 57-58.000 dwt tipa Dolphin-57…
Brodosplit je te male supre radio jer mu je to bilo puno jeftinije,jer za moderne projekte supri treba plačati licencu,više čelika,jače motore…
pa zato i preporučam pogledati i na platou, on ima cijenu za baš takav tj. malo manji star 10 godina, lako je onda preračunati koliko je realna cijena za 7 godina mlađi.
Ne ulazim sad u procjenu NAV-a Jadroplova, svatko ima neku svoju racunicu ali uglavnom je neki koncenzus struke i financija da je to 200+kn. Neki racunaju i do 300, ali o tom po tom.
Recimo da je NAV 200 kn po dionici. To bi dalo otprilike prosječnu cijenu jednog broda,kojeg ima JDPL, od 7 mil. dolara. Mislite li da je prosječna tržišna cijena jednog broda u vlasništvu JDPL cca 7 mil. dolara? Prije godinu,dvje sam pročitao da je cijena izrezanog Panamaxa u rasponu od 5-7 mil. dolara. Ukoliko je to točno,onda 8 brodova u posjedu JDPL mora vrijediti više. Koliko,e to je već pitanje za dublju analizu.
prvo malo informacija o kapetanu nikolasu tsakos:
Nikolas Tsakos has been President, Chief Executive Officer and a director of Tsakos Energy Navigation since its inception. Mr Tsakos is the sole shareholder of Tsakos Energy Management. He has been involved in ship management since 1981 and his seafaring experience began in 2004
onda zanimljiva koincidencija, nakon obavijesti ministarsvu i iskazanom interesu za jdpl, nparave ovo:
Tsakos Energy Navigation Ltd. (NYSE: TNP), a leading crude, product and LNG tanker operator, today announced the closing of its successful public offering of 12,995,000 common shares, including 1,695,000 common shares issued upon the exercise in full by the underwriters of their option to purchase additional shares. The public offering price was $6.65 per share. The gross proceeds of the offering were $86.4 million.
The Company plans to use the net proceeds of the offering to finance the growth and modernization of its fleet, and for general corporate purposes.
vanjanja, možda je caka u tome da ti brodovi nisu do kraja otplaćeni (ukupni dug 520 mil. kuna) pa onda vaš izračun vjerojatno izgleda malo drugačije.
vanjanja, možda je caka u tome da ti brodovi nisu do kraja otplaćeni (ukupni dug 520 mil. kuna) pa onda vaš izračun vjerojatno izgleda malo drugačije.
Kolega u pravu ste, površno sam to napisao. No,možemo i ovako, knjigovodstveni NAV Jadroplova je 364,00 kn. Neka prilikom prodaje diskont NAV-a ide i do 50% knjigovodstvene vrijednosti,imamo cca vrijednost od 180,00 kn, dakle opet se vrtimo oko brojke 200. Osobno mislim da JDPL vrijedi 200,00 kn po dionici,ali nije moja odluka po kojoj će cijeni ići. Ne bi bilo iznenađenje da JDPL bude poklonjen Debeljaku za 1 kn.
wiseguy,LNG novogradnja košta oko 200 mil usd,tako da tih 86 mil je mozda i za to…
koliko je vjerojatno i moguće delistiranje dionice nakon što se dobije 70 %-tni vlasnik?tankerska je to napravila s 83 %-tnim vecinskim vlasnistvom,kakav je zakon s 70-ak %?zna li netko od forumaša?