JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

brod Peristil u nedjelju ujutro po hrvatskom vremenu isplovio je sa sidrišta u Panami,te se očekuje da u subotu dođe u čileansku luku radi iskrcaja sipkog tereta.
bez obzira da li je li to bio ciljani udar na Jadroplov s dalekosežnijim namjerama škverskog vlasnika u privatizaciji kompanije,u što su “mnogi” skloni povjerovati bez obzira na legitimnost pokušaja naplate dugovaili ili tek pokazivanje Debeljakovih “mišića” u višeslojnom odnosima prema državi,tek ćemo vidjeti?!

opet agresivna kupovina, a kako kažu stari po jutru se dan poznaje… nema velike obrane na asku, može ovo preko 150 kn i to glatko. A vidi se izlazak iz većine dionica po bidu i ulazak u jureći vlak zvan JDPL..

Zašto je rizično ako je Nav oko 300kn a vani se brodari trguju i preko Nava?!
Ovdje i da ne bude privatiza ija Jdpl vrijedi Nav.
Ova vlada para nema i mora privatizirati bilo dati mirovincima ili grku.

Bice interesantno vidjeti kakvi sve kosturi ovdje mogu isplivat.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Crna-kronika/tabid/70/articleType/ArticleView/articleId/237757/Default.aspx

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Psi laju, karavana prolazi….a čini mi se da će lavež biti sve jači što će cijena biti viša…Ali nitko taj brutalan rast više ne može zadržati. I INA je postala cijenjena tek kad je MOL dao ponudu.


Zašto je rizično ako je Nav oko 300kn a vani se brodari trguju i preko Nava?!
Ovdje i da ne bude privatiza ija Jdpl vrijedi Nav.
Ova vlada para nema i mora privatizirati bilo dati mirovincima ili grku.

eto pa i potencijalni kupac, Tsakos (TNP) se trži na NYSE po malo više od 1/3 booka.

Nitko pametan neće za JDPL ponuditi vrijednost Nava, po meni je max. 50% i to samo ako indexi krenu UP.
Hipotetski, sve da netko i kupi firmu radi rasprodaje brodova, nebi dobio više od 80% Nava.
A u ovom slučaju preuzima radnike (čitaj-sindikat), ‘sposobnu’ Upravu i tko zna kakve ugovore te naravno ogromne kreditne obveze.

Žao mi je što je većina komentara na ovoj temi isključivo u svrhu drukanja ‘UP & DOWN’ za isključivo osobni (čitaj-dnevni) interes.

Ima li tko onaj link gdje piše da cijena po kojoj će se Jdpl prodati ne može biti manja od najveće cijene ostvarene na burzi 3 mjeseca prije otvaranja ponude?
Hvala!

Piše i na plotu pa šta onda. Napucaj cijenu na 1000kn pa ćemo vidjeti da li će se po toj cijeni prodati Jdpl. Čisto sumnjam da iža takvih naivaca. Danas se sve kupuje debelo ispod procjenjene vrijednosti.

Izvrsna prica za laku noc…


Piše i na plotu pa šta onda. Napucaj cijenu na 1000kn pa ćemo vidjeti da li će se po toj cijeni prodati Jdpl. Čisto sumnjam da iža takvih naivaca. Danas se sve kupuje debelo ispod procjenjene vrijednosti.

da? daj nam molim te jedan primjer preuzimanja u brodarskom sektoru u zadnje vrijeme i po kojim je to fundamentima islo?

Nitko pametan neće za JDPL ponuditi vrijednost Nava, po meni je max. 50% i to samo ako indexi krenu UP.
Hipotetski, sve da netko i kupi firmu radi rasprodaje brodova, nebi dobio više od 80% Nava.
A u ovom slučaju preuzima radnike (čitaj-sindikat), 'sposobnu' Upravu i tko zna kakve ugovore te naravno ogromne kreditne obveze.

Žao mi je što je većina komentara na ovoj temi isključivo u svrhu drukanja 'UP & DOWN' za isključivo osobni (čitaj-dnevni) interes.

Smatram da su vam krive pretpostavke. Ne ulazim sad u procjenu NAV-a Jadroplova, svatko ima neku svoju racunicu ali uglavnom je neki koncenzus struke i financija da je to 200+kn. Neki racunaju i do 300, ali o tom po tom.

U jadroplovu radi 45 ljudi, a ne 2045 kao npr u Petrokemiji. Dakle Jadroplov nije ni od kakvog strateskog interesa drzave i sindikata niti je bitnog regionalnog karaktera.

Onaj tko ce aplicirati za Jadroplov ne cini to da rasporda brodove nego da ih kupi. Znaci ne kupuje se brand, management, etc. To sve niti oduzima niti dodaje vrijednost za kupca u ovom slucaju. Kupuje se flota od 8 brodova i thats it. Taj netko ili ce ih kupiti kroz akviziciju Jadroplova ili ce kupiti te iste tj. slicne brodove na sekundarnom marketu. Samo sto ce u prvom slucaju placat vrijednost brodova umanjenu za dugorocnu obvezu koju ce takodjer preuzeti, a kamate kod brodara su uglavnom povoljne. A u drugom slucaju ima vise operative i brokeraja kupujuci brod po brod.

Diskont neki treba biti, slazem se, i kupac ga vjerojatno i ocekuje. Ovisno o strukturi i kvaliteti zatecenih ugovora o prijevozu/najmu (ovo moze biti i premija ako su bolji od prosjeka trzista) i zbog eventualnih “kostura”, kao npr neki sudski sporovi etc… No to nije niti blizu 50%, tim vise jer se ove sporne situacije oko osiuravajuce kuce vuku vec cijelo desetljece, nisu taj red velicine i trziste ih je uracunalo. S druge strane mozete pak ocekivati i premiju npr. jer su brodovi gradjeni u HR brodogradilistima (kvaliteta) pa ti dodje na kraju opet tu negdje. Ali kako kazem, neki diskont je OK.

Navodite nekog brodara koji se trzi na trecini booka. Kakav mu je laverage, struktura ugovora i kako rade uskladbu? Evo DSX se trzi na 0,85 BV. Po brojkama iz zadnjeg izvjestaja Jadroplova to bi impliciralo cijenu od 300 kn P/S. I sto sad?

Kazete da vam je zao sto je vecina postova u svrhu drukanja a i sami ste napisali post na tom tragu bez kvalitetnih argumenata.

Da se razumijemo, moguce da do privatizacije uopce nece niti doci. Sve ovisi o kolicini interesa, visine ponuda i spremnosti vladajucih da sklopi posao po uvjetima zainteresiranih. HPB nisu prodali. CROS su prodali solidno. Za Petrokemiju ce biti sretni ako dobiju trenutnu trzisnu cijenu. Za HMST se cijena ucetverostrucila na spomen privatizacije i jos je u igri. Svaka situacija je prica za sebe.

sony2014

vrlo dobar post

New Report

Close