Da li mislite da su prodali oni koji su trebali?
Da li mislite da je sljedeća granica 150 kn?
Da li mislite da je početak novog kruga?
Da li su trejderi ostali kratkih rukava i da li će morati plaćati skuplje?
Toliko pitanja ovaj vikend bit će po glavama!
Molim samo ozbiljne!
dionice očito nisu za svakoga
rezime tjedna
Što je vama vjerojatnije.
Netko se u vladi sam sjetio prodavati JDPL ili je netko izlobirao da JDPL ide u prodaju?
Jadroplov je u krivu ako misle da će od 3Maja (čitaj Uljanika) dobit brod dok se ne isplati i zadnji novčić…ovako su ipak 2 pune godine radili i štedjeli i pravili se blesavi. Ovo je velik korak unazad upravo sad kad se tržište malo stabiliziralo…
Evo ovo je ono što je bitno…[emo_smijesak]
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/VLG4CaZk7J9ldA6WxIqBlA==.pdf
Rok je 26.03.2014…..a oni se obvezuju izplatiti dug jdpl do 31.03….Znači kupac je već tu..[emo_palacg]
A natječaj izašao prije par dana, vrlo zanimljivo, odakle su znali da će se JDPL prodavati?
Što je vama vjerojatnije.
Netko se u vladi sam sjetio prodavati JDPL ili je netko izlobirao da JDPL ide u prodaju?
[/quote]
mislim da je jasno kako je to otprilike išlo. vlada se nije usudila ići u još jednu privatizacijsku blamažu. zato se odlučila za dokap jer se bar nečim moraju moći “pohvaliti”, a mirovinci su im tu bili relativno safe play. kladim se da nisu mogli vjerovati kad su dobili pismo zainteresiranog kupca. sigurno pojma nemaju zašto netko sada ovaj jadroplov baš hoće a drugo što su prodavali nitko nije htio, ali ne vjerujem da ih i zanima, nego samo žele privesti to kraju prije nego se probude.
Kako saznajemo,Brodosplit je odmah nakon postignutog dogovora dao nalog svom odvjetniku u Panami da pokrene postupak privremene mjere zaustavljanja broda i panamske su vlasti već jučer predvečer trebale brodu dati dozvolu da isplovi.
Ovaj potez Brodosplita počinio je veliku štetu Jadroplovu,i to ne samo zbog višednevnog stajanja u panamskoj luci.Naime,brod Peristil je pod hiptekom njemačke Norddeutsche Landesbank,u kojoj je Jadroplov podignuo kredit u iznosu 40-ak miljuna dolara za gradnu nekoliko brodova.Prema odredbama ugovora,bilo kakvo arestiranje broda duljeg od 15 dana omogućuje banci aktiviranje založnog prava i zapljenu broda.I to je jedan od razloga zbog kojeg se krenulo u hitno rješavanje problema-kako državna kompanije ne bi ostala bez broda.
jutarnji list današnje izdanje
@gruba – kad prerano prodate neku dionicu, pokrijte se ušima i tražite dalje. ako ništa, zadržat ćete ugled. ovako, debljajući činjenice koje su odavno poznate i ukalkulirane, ne samo da gubite novac prebrzim izlaskom, već se i blamirate na forumu. ne treba vam to.
U skoro svakog brodara na svijetu cijela flota je pod hipoteko. Čim jedan brod izadje iz kredita kupuje se novi brod a stari stavlja pod hipoteku ako se procijeni da će vozarine rasti ako se misli da će padati, prodaju taj brod, a keš troše u crnim danima.