fahrudin i gruba1, a jel znate nešto i o drugim elementima posla?
zašto isporuka tek krajem 2017, pet godina od početka ciklusa?
koliki su vlasnički udjeli jadroplova i uljanika?
koji je bio interes JDPL da ulazi u taj aranžman s uljanikom umjesto da recimo naruči dva samo svoja?
koliki avans se plaća? ako se na brodove čeka četiri godine od potpisivanja ugovora valjda ne bi smio biti visok.
S uljanik brodograilistem se išlo samo radi toga jer će imati korist. Jedan brod je zajednićki gdje jdpl radi menagement upravljanja brodom a na firmi je koja je 50/50. Dva su čisto od jdpla a jedan opcijski je samo da se napravi hedjiranje kako brodogradilista od kretanja celika prema gore tako i jdpl od kretanja prema dole.Ovako su zastićeni. odluka je pala na green 37.000 dwt jer se ocekuje da je tu najmanji orderbook plus najveći scrap poslije 2015 zato su uzeli malo “lufta” za isporuke. Ne treba odma napadati kad se nema potpune informacije. Uprava tako procijenjuje da je tada najbolje imati brodove od 37.000. Vidjet cemo. Plus dobit će se potpora od EU na tu vrstu broda jer je Eko i gradi se u EU, u visini 10 posto ugovora. Zato se izmedju ostaloga radi u nas. Nema više potpora na svakakve gluposti gradjene po škverovima, sad još ima al za niše.
hvala za pojašnjenja, moe, sve to zvuči dobro, jedino zbog čega nam može biti žao je što će se do kraja 2017 vjerojatno propustiti 2-3 godine jako dobrih vozarina.
ali ako sad planiraju dokapitalizaciju a novi brodovi dolaze tek krajem 2017 možda misle prvo kupiti još par polovnih koje će 2017 skuplje prodati?
tehnicki izgleda solidno na srednji rok. kljucna razina 85 je probijena. ne vjerujem da ce prebacit onaj overshoot (118)u ovom naletu, ali definitivno bullish.
u zadnjem Seasure Market Reportu neki brodar je naručio brodove od 37.000 dwt za 22.5 mil usd po brodu a ovdje neki forumaši tvrde da je u 3.maju i po 30 mil usd odlično?[emo_smijesak]
u zadnjem Seasure Market Reportu neki brodar je naručio brodove od 37.000 dwt za 22.5 mil usd po brodu a ovdje neki forumaši tvrde da je u 3.maju i po 30 mil usd odlično?[emo_smijesak]
Samo gledaj. Gledat ces i kad ostali budu uzimali profit.
@Lapade-
prvo, poslusaj Fahrudina do sada nije grijesio.
drugo, nije 30 miliona USD nego 27 USD (i minus na to subvencije koje oni misle dobiti, ja bih rekao nadaju se dobiti, eto mozda i uspiju na njima je, vidjet cemo)
cijena od 27 USD u za brod građen u Hrvatskom brodogradilištu i cijena od 22.5 USD za brod građen u Kineskom brodogradilistu je u prliliku ista. U exploataciji i poslije u prodaji tog broda se nadoknadi ta razlika.
trece uopce ne znamo karakteristike tog broda od 22.5 USD a ne znamo niti ovoga od 27 USD brjod dizalica, motore i sl. osim da ce ovaj od JDPL biti EKO ( neki novi skuplji premazi, krivulje broda, motori manje trose i sl)
kad ovaj skriveni nalog od 400H na prodaji ovih dana bude počišćen (vjerovatno OMF izašao do kraja) idemo na nove razine.
Onaj ko plati ove brodove dobit će zauzvrat veliki udio u firmi. REcipročno tome vi koji nećete uložiti ništa, tolliko vlasništva ćete izgubiti. Ništa kompliciranije od toga, ali opet većina od svega pravi filozofiju. Potrošili su milione da bise saznao BV firme i sad se svi popalili što je firma na 0.3BV. Ima takvih firmi na ZSE ko salate, samo neke druge ne sade tikve sa ovom nesposobnom vladom i krpaju tuđe rupe.
Ja bih samo nadodao..ako je 27mil usd cijena, ovdje se može odbiti i 25% pdv-a,ili!?[emo_namigusa]
moegreen, znamo još nešto, a to je da su ICE klase.
http://www.hanfa.hr/izdavatelji/HR/povlastene_informacije/1203/2013-12-31-28367_pdf.pdf
@gorgija
ICE-1A oznaka za službu brodova s pojačanjima za led.