evo još jedan od dokaza da Jadroplov od posebnog državnog interesa i da ide uskoro na dokapitalizaciju.
Javno prikupljanje ponuda
Popis trgovačkih društava na dan 01.07.2013. godine
koja se mogu prodavati javnim prikupljanjem ponuda
(Crvenim su označena Društva čije dionice kotiraju na uređenom tržištu kapitala u posljednja 24 mjeseca, a * Društva koja se temeljem Odluke Hrvatskog sabora od 15. prosinca 2010. godine nalaze na Popisu trgovačkih društava od posebnog državnog interesa (NN 144/10)
Rbr Naziv trgovačkog društva Sjedište
1 ACI d.d. * OPATIJA
2 AGRODUHAN d.o.o. SLATINA
3 ASTRA INTERNATIONAL d.d. ZAGREB
4 AUTOCESTA RIJEKA-ZAGREB d.d. * ZAGREB
5 BADEL 1862 d.d. ZAGREB
6 BIZOVAČKE TOPLICE d.d. BIZOVAC
7 BOROVO d.d. * VUKOVAR
8 BRIJUNI RIVIJERA d.o.o. PULA
9 CLUB ADRIATIC d.o.o. * ZAGREB
10 CROATEH d.o.o. ZAGREB
11 CROATIA AIRLINES d.d. * ZAGREB
12 CROATIA OSIGURANJE d.d. * ZAGREB
13 DALMA d.d. SPLIT
14 DUBROVAČKA TRGOVINA d.d. DUBROVNIK
15 GAVRILOVIĆ MALA PRIVREDA d.o.o. PETRINJA
16 HOC BJELOLASICA d.o.o. * JASENAK
17 HOTEL MEDENA d.d. TROGIR[/b]
18 HOTELI MAESTRAL d.d. DUBROVNIK[/b]
19 HOTELI MAKARSKA d.d. MAKARSKA[/b]
20 HOTELI PLAT d.d. PLAT
21 HOTELI PODGORA d.d. PODGORA[/b]
22 HOTELI ŽIVOGOŠĆE d.d. IGRANE[/b]
23 HRVATSKA BRODOGRADNJA JADRANBROD d.d. ZAGREB
24 HRVATSKA ELEKTROPRIVREDA d.d. * ZAGREB
25 HRVATSKA POŠTA d.d. * ZAGREB
26 HRVATSKA POŠTANSKA BANKA d.d. * ZAGREB[/b]
27 HTP KORČULA d.d. KORČULA[/b]
28 HTP OREBIĆ d.d. OREBIĆ[/b]
29 IMOTA d.d. DONJI PROLOŽAC
30 IMPERIAL d.d. RAB[/b]
31 IMUNOLOŠKI ZAVOD d.d. * ZAGREB[/b]
32 INEL d.o.o. ZAGREB
33 INSTITUT ZA SIGURNOST d.d. ZAGREB
34 JADROPLOV d.d. * SPLIT[/b]
35 JANAF d.d. * ZAGREB[/b]
36 KAŠTELANSKI STAKLENICI d.d. KAŠTEL STARI[/b]
37 KNJIGOVOĐA d.o.o. ŠIBENIK
38 KOKSAR d.o.o. BAKAR
39 LUKA RIJEKA d.d. * RIJEKA
40 MEISO d.d. GORIČAN
41 NARODNE NOVINE d.d. * ZAGREB
42 ORLJAVA d.o.o. POŽEGA
43 PANEX d.d. ČAKOVEC
44 PETROKEMIJA d.d. * KUTINA
45 RIZ – ODAŠILJAČI d.d. ZAGREB
46 SKDD d.d. * ZAGREB
47 SLAVONIJA MODNA KONFEKCIJA d.d. OSIJEK
48 SLOVO d.o.o. ZAGREB
49 TEMPO d.d. ZAGREB
50 ULJANIK TESU d.d. PULA
51 VETERINARSKA AMBULANTA d.d. DONJI LAPAC
52 VETERINARSKA AMBULANTA d.o.o. GRAČAC
53 VJESNIK d.d. * ZAGREB
54 VRANJICA BELVEDERE d.d. SEGET DONJI
55 ZRAKOPLOVNO-TEHNIČKI CENTAR d.d.* VELIKA GORICA
56 ZRC LIPIK d.d. LIPIK
registrirao sam se ima 10-tak dana. na burzi trgujem od 2004g.zadnjih par godina pratim forum pa sam se odlučio registrirat. u često slučajeva veliki igrači (mislim pojedinci) prate poslovni forum.zašto ovo pišem,jer moj predzadnji post je uplašio kupca sa većim nalogom na bidu koji dokupljuje već neko vrije kao što sam napisao već prije(treći u top-10),te se povukao na niže razine(ha,ha,ha,…).nemojte da vas plaši jer će jadroplov iće debelo preko 100kn.
pozdrav
Danas je na TV NOVA iz pule rečeno da su uljanik i jadroplov ugovorili gradnju brodova od 37.000 tona za 27 mil EURA po brodu=36.5 mil USD
Takvi brodovi se u svijetu mogu naruciti za 22-23 mil usd.
Ovo su nevjerojatne informacije.
[emo_palacd]
27 mil.€ = 205 470 000,00kn
Za kupiti 3 broda treba dokapitalizirati po 360 kn dodatnih 1 712 250 dionica.
Trenutno imate 1 636 674 dionica.
Što Vam to govori?
Koliko će to razvodniti vlasništvo?
Kao i kolega lapad, navodim ovo u dobroj namjeri.
Nemam dionice JDPL, a ni ne želim ih pod ovakvim uvjetima.
[/quote]
Mislim da ti poanta nije u redu. Dokap po 360kn bi bio san snova za postojeće dioničare ali na žalost nije realan. Jasno da se vlasništvo razrijeđuje ali novi vlasnik unosi 360 kn po dionici (ili tri nova broda) u poduzeće pa si ti računaj…
Osobno mislim da bi fer vrijednost dokapa bila oko 250 kn (NM je upravo plasirao preferencijalne dionice s prinosom preko 8%) tako da bi se neovisno o mirovincima našlo ulagača i za tu cijenu.
Uzevši u obzir sav lopovluk i interese političara cijena od 150 do 200 kn je realnija za očekivati, a to je još uvijek fenomenalno za sadašnje dioničare.
jasno da će doći do nekog razvodnjavanja, ali to je već uračunato u cijenu.
JDPL je 2007 imao 87 mil kn dobiti i ATH negdje između 700 i 800, ako dobro pamtim.
uzmite prognozirane prosječne vozarine već za 2015 i stavite ih u FI za 2013. dobijete dobit od 70 mil kn.
sigurno cijena ne bi bila tu gdje je kad bi se vjeroavlo da se može bez razvodnjavanja.
kretkoročno dokap je taj koji ce odrediti cijenu dionice, u slučaju da dokap ide po 150-200 kn., ne vidim scenario da ce cijna dionice na burzi neposredno prije istog biti 80 kn., dokap je u interesu dionicara, jedino što ne stima tu je cijena novogradnji.
dugoročno će biti upravo onako kako je gorgija naveo u gornjem postu.
27 mil.€ = 205 470 000,00kn
Za kupiti 3 broda treba dokapitalizirati po 360 kn dodatnih 1 712 250 dionica.
Trenutno imate 1 636 674 dionica.
Što Vam to govori?
Koliko će to razvodniti vlasništvo?
Kao i kolega lapad, navodim ovo u dobroj namjeri.
Nemam dionice JDPL, a ni ne želim ih pod ovakvim uvjetima.
Mislim da ti poanta nije u redu. Dokap po 360kn bi bio san snova za postojeće dioničare ali na žalost nije realan. Jasno da se vlasništvo razrijeđuje ali novi vlasnik unosi 360 kn po dionici (ili tri nova broda) u poduzeće pa si ti računaj…
Osobno mislim da bi fer vrijednost dokapa bila oko 250 kn (NM je upravo plasirao preferencijalne dionice s prinosom preko 8%) tako da bi se neovisno o mirovincima našlo ulagača i za tu cijenu.
Uzevši u obzir sav lopovluk i interese političara cijena od 150 do 200 kn je realnija za očekivati, a to je još uvijek fenomenalno za sadašnje dioničare.
[/quote]
Ne samo da treba znati pročitati, treba pročitati s razumijevanjem!
Bitno je to da za tri broda treba dobiti dokapitalizacijom 616 410 000,00kn.
Po 36 kn to je dodatnih 17 122 500 dionica.
Ono po 360 kn je bila šala mala!
Tržišna vrijednost čitave flote je oko 500 000 000,00kn.
Ne samo da treba znati pročitati, treba pročitati s razumijevanjem!
Bitno je to da za tri broda treba dobiti dokapitalizacijom
616 410 000,00kn.
Po 36 kn to je dodatnih 17 122 500 dionica.
Ono po 360 kn je bila šala mala!
Tržišna vrijednost čitave flote je oko 500 000 000,00kn.
Tržišna vrijednost čitave flote je oko 500 000 000,00kn.
e tu si puno pretjerao, toliko nije bilo ni prije godinu dana. supramax u resaleu je 33m, 5 godina star 25m. dakle samo 3 supre od 2-3 god su na tržištu oko 470 000 000 kn. supra od 12 godina je isto blizu 100 mil kn. dakle već bez handymaxa je flota preko 550 000 000 kn.
e tu si puno pretjerao, toliko nije bilo ni prije godinu dana. supramax u resaleu je 33m, 5 godina star 25m. dakle samo 3 supre od 2-3 god su na tržištu oko 470 000 000 kn. supra od 12 godina je isto blizu 100 mil kn. dakle već bez handymaxa je flota preko 550 000 000 kn.
[/quote]
Samo realno.
Primjer IMO 9599389 MAJA (2011) = 19,2 m$
SOLIN (2012)= 21 m$
SVETI DUJAM (2010)= 19 m$
PERISTIL (2010)= 19 m$
BENE (2001)= 14 m$
TROGIR (2001)= 10 m$
MOSOR (2001)= 10 m$
SPLIT (1998)= 8 m$
DON FRANE BULIĆ (1997)= 7 m$
To Vam je u najboljem slučaju 108 m$, ali kupac uvijek postiže cassa sconto
10-15%, pogotovo za brodove koji troše 29,5 T/dnevno.
to su nekad bile cijene. maja nije reprezentativna. do dokapa bit će cijene vjerojatno i veće od onih koje sam naveo. ako ga bude.
to su nekad bile cijene. maja nije reprezentativna. do dokapa bit će cijene vjerojatno i veće od onih koje sam naveo. ako ga bude.
Znači mislite da je opravdano zbog kupnje, BENE(2001)DWT 50212 tons ,
dugoročne obveze sa 182 910 000,00kn povećati na 336 700 000,00kn.
Razlika je 153 790 000,00kn = 28 m$.
Bilo je bolje kupiti reprezentativnu MAJA(2011)DWT 56733 tons za 19,2 m$.
Dokapitalizacija će sigurno biti, ali najvjerojatnije ova po 36kn
17 122 500 dionica jer možda samo tako nitko neće primjetiti iznos koji treba skupiti za platiti 3 handy-a 616 410 000,00kn.
Ne samo da treba znati pročitati, treba pročitati s razumijevanjem!
Bitno je to da za tri broda treba dobiti dokapitalizacijom
616 410 000,00kn.
Po 36 kn to je dodatnih 17 122 500 dionica.
Ono po 360 kn je bila šala mala!
Tržišna vrijednost čitave flote je oko 500 000 000,00kn.
Otkud bi znao da se ti šališ s 360 kn. Ja mislio da ti to ozbiljno.
Sad dakle tvrdiš da bi dokap mogao ići po 36 kn. To bi značilo da bi novi investitor stekao praktički cijeli jadroplov zajedno s postojećim flotom + tri nova broda za samo 616Mkuna. Koji investitor to ne bi htio?
A kome bi se od postoječih dioničara to isplatilo pa da pristane na to.
Naročito državi koja treba novaca a sad ima 70% a nakon dokapa bi imala samo par %.
Molim te da obrazložiš svoju tvrdnju o 36 kn. Dati jadroplov za 36 kn je čisti poklon a kome bi konkretno sada to bilo u interesu?